Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

10-01-2022 om 07:13

Ja / Nee - 10 januari

Indachtig Ja of Nee bij Mattie en Marieke 

Peiling

MAFS (Married at first sight) volgen
59 stemmen
27%
73%
SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

10-01-2022 om 07:17

Bepaald geen programma waar je intelligenter van wordt en ook niet bepaald geschikt als zwijmel-tv, en toch... kijk ik. Vorig seizoen half, maar er zijn zoveel enthousiastelingen om mij heen dat ik er dit jaar echt naar kijk.

Ik heb ja gestemd omdat ik de intentie heb om het te volgen, maar het zit nog niet in mijn systeem dus het is goed dat dit forum me eraan herinnert dat het weer op tv is 😄.

Nee. Weleens gedaan toen iemand die ik via via ken meedeed, maar het kan me gewoon niet boeien op de 1 of andere manier.

Nee zulke realitytv kan mij echt niet boeien.  Trouwen met iemand die je niet kent vreselijk lijkt mij dat ik kijk er ook niet naar.

Ja, heerlijk "verstand op 0" televisie

Ja, heerlijk programma.  

Ik kijk ook hoewel ik de Australische versie veel leuker vind. Ik heb me vorige week samen met een vriendin heerlijk zitten ergeren aan die giechelende Astrid en haar moeder. 

Idem, ik kijk wel, maar de Australische dynamiek en drama's vind ik vele malen leuker.

Ik zag dat videoland ook de Belgische en Amerikaanse MAFS heeft, iemand die gezien toevallig? 

Neuh, geen interesse 

Ja, maar ik beperk me wel tot de Nederlandse versie. De Belgische en Australische volgen gaat me wat te ver.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

10-01-2022 om 11:53

De Nederlandse versie vind ik al absurd, dus de nog absurdere varianten vermijd ik. Ik sta er echt van te kijken dat er weer mensen zijn die zich lenen voor dit programma. Op zoek naar hun paar minuutjes bekendheid wellicht?

Dit soort programma's kijk ik echt nooit. Ik vind dat verschrikkelijk. Weleens een poging gewaagd maar na 1 afl. weer afgehaakt. 

Nee, nog nooit gekeken en het trekt me ook niet dus ga er ook niet aan beginnen. Heb voor nu genoeg andere dingen die ik wel wil zien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.