Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Is de Sint vannacht langs en wat zat er in je schoen?

Hier heeft de Sint bij dochter een doosje van schilderen op nummer en een chocoladeletter in haar schoen gedaan en bij zoon een chocoladeletter en een doosje Pokemon figuren waar hij nu lekker mee zit te spelen. Dochter doet zich te goed aan het strooigoed. 


Ik heb bij mijn vriend een chocoladeletter karamel zeezout in zijn schoen gedaan

Kinderen hebben badjassen gekregen. Vind ik eigenlijk een te groot schoencadeau, maar ik vond de ochtenden nu te koud om 'uit principe' nog een maand te wachten. 
Tot 5-12 geen cadeaus meer in de schoen. Wel nog een keer een chocoladeletter

Een ingevulde schoenzet-kalender, zodat ze weten wanneer ze hun schoen mogen zetten. Per schoen 3 kruidnootjes en oh feest, Ozosnel is geweest want het bakje water was leeg en lag op z'n kop! 
Wij doen 1x een klein kadootje, verder alleen iets lekkers. Soms een leuk briefje erbij ofzo. 

De Sint heeft hier een puzzel met dalmatiërs in de schoen gedaan.

Allebei een chocoladeletter en een pietenpak en sinterklaaspak

Voor dochter een Bobo tijdschrift. Een huisje met 4 Sint chocolade. Voor man een blikje cola vanille, zijn favo. Voor mij het flair winterboek. Om de schoenen beetje strooigoed. 
En Ohzosnel heeft de wortel afgehapt. 

chocoladeletter en wat chocomuntjes en pepernoten 

Onze jongens kregen allebei knetterchocolade en scheetkussen

Knutselspullen 

Zoontje kreeg een Sinterklaas doeboek en voor ons alle drie een zakje Sint en Piet chocolade om te delen.

Dochter kreeg een chocoladeletter en pepernoten.

Wat leuk ook dat omgekeerde lege  bakje water en afgehapte wortel voor Ozosnel

Zoon Pokemonkaartjes en een chocolade Sint. 
Dochter gelpennen en ook een chocolade Sint. 

wild-flower schreef op 14-11-2021 om 10:39:

Wat leuk ook dat omgekeerde lege bakje water en afgehapte wortel voor Ozosnel

Hi hi, volgens mij hadden meerdere dezelfde gedachte. Hier dus ook.

Voor dochter een aftelkalender met chocolade tot pakjesavond, ze is zo zenuwachtig voor pakjesavond en kan niet inschatten wanneer het zover is, hopelijk helpt dit. Voor man en ik alleen een chocoladekikkertje. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.