Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

06-10-2021 om 12:11

In levenden lijve

Welke forumleden zou jij graag eens in het echt ontmoeten?


redbulletje schreef op 09-10-2021 om 13:12:

[..]

Toen ik mijn novasure liet doen (in 2010) was er niemand met een hond in mijn naaste kring, dus je zult me wel verwarren met iemand anders.

Ik ga even off topic hier, maar wil je me vertellen hoe de behandeling je bevallen is? Mag in pb. 

Heb een cyclus van 21 dagen, pms en heftige bloedingen, dus ben er wel klaar mee.

MoederBarberin schreef op 09-10-2021 om 14:13:

[..]

Ik ga even off topic hier, maar wil je me vertellen hoe de behandeling je bevallen is? Mag in pb.

Heb een cyclus van 21 dagen, pms en heftige bloedingen, dus ben er wel klaar mee.

Ik had beter gelijk voor de baarmoederverwijdering kunnen kiezen en kan dat laatste dus van harte aanbevelen, maar het eerste niet. De bloedingen werden minder heftig, maar de kramp was nog erger. 

redbulletje schreef op 09-10-2021 om 13:12:

[..]

Toen ik mijn novasure liet doen (in 2010) was er niemand met een hond in mijn naaste kring, dus je zult me wel verwarren met iemand anders.

Het moet later zijn geweest, want ik had al een zelf lopend kind bij me en de oudste is van 2010 😁 

Maar het kan hoor dat ik mensen door elkaar haal want ik blink niet uit qua geheugen 🤭

Ik heb nog nooit een forummeet gehad en ik zou zo niet weten met wie ik dat eventueel zou willen. 
Alleen als je elkaar vindt op een specifiek onderwerp zou ik zoiets overwegen denk ik. 
Maar ik deel nooit zoveel specifieks volgens mij (volgens mij zou ik zelfs een goede kans maken om de meest gemiddelde persoon van NL te zijn).

Saga schreef op 09-10-2021 om 14:59:

Ik heb nog nooit een forummeet gehad en ik zou zo niet weten met wie ik dat eventueel zou willen.
Alleen als je elkaar vindt op een specifiek onderwerp zou ik zoiets overwegen denk ik.
Maar ik deel nooit zoveel specifieks volgens mij (volgens mij zou ik zelfs een goede kans maken om de meest gemiddelde persoon van NL te zijn).

Ik ben ook enorm saai. Huisje, boompje, beestje, kinderen, kleinkinderen, fietsen en tuinieren 

Ik heb een paar geëmigreerde viva forummers ontmoet tijdens m'n reizen. Eentje in Sydney, eentje in San Francisco en eentje in Calgary. 

Herfstappeltaart schreef op 09-10-2021 om 15:37:

[..]

Ik ben ook enorm saai. Huisje, boompje, beestje, kinderen, kleinkinderen, fietsen en tuinieren

Haha same (zonder de kleinkinderen). Of nou ja, saai ben ik allerminst. Volgens mezelf dan toch...

Maar blijkbaar ben jij wel zo populair dat mensen je willen ontmoeten. En je forumt ook zeker prettig en je nick nodigt enorm uit.

Saga schreef op 09-10-2021 om 16:00:

[..]

Haha same (zonder de kleinkinderen). Of nou ja, saai ben ik allerminst. Volgens mezelf dan toch...

Maar blijkbaar ben jij wel zo populair dat mensen je willen ontmoeten. En je forumt ook zeker prettig en je nick nodigt enorm uit.

Ja daar snap ik ook niks van 

Saga schreef op 09-10-2021 om 16:00:

[..]

Haha same (zonder de kleinkinderen). Of nou ja, saai ben ik allerminst. Volgens mezelf dan toch...

Maar blijkbaar ben jij wel zo populair dat mensen je willen ontmoeten. En je forumt ook zeker prettig en je nick nodigt enorm uit.

Jij valt me ook altijd positief op.

Maar die avatar en nick van herfstappeltaart is idd heel aantrekkelijk.

bij Ouders Online zijn er verscheidene meetings geweest door de jaren heen. De eerste was het spannendste en veel mensen waren verbaasd dat degene die bij een bepaalde nick hoorde er in het echt heel anders uitzag dan ze het zich hadden voorgesteld. 

Marquise schreef op 08-10-2021 om 20:34:

Geen idee waar je over hebt maar iemand die hier nog nooit gepost heeft en gelijk reageert dat hij/zij/x een user wil ontmoeten, is naar mijn mening raar.

Ken jij iedereen persoonlijk in jou socialmedia feed? Wat ze neer zet is intrigrirend schattig, zonder twijfel dat ze meer volgers heeft. 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

09-10-2021 om 21:12

Stargazer schreef op 09-10-2021 om 21:08:

[..]

Ken jij iedereen persoonlijk in jou socialmedia feed? Wat ze neer zet is intrigrirend schattig, zonder twijfel dat ze meer volgers heeft.

Ja, je punt?

Deels ook door wildvreemden die ook ineens mij wilde ontmoeten. Op zijn minst iets van interactie is wel zo aardig, zeker op een forum.

Stargazer schreef op 09-10-2021 om 21:08:

[..]

Ken jij iedereen persoonlijk in jou socialmedia feed? Wat ze neer zet is intrigrirend schattig, zonder twijfel dat ze meer volgers heeft.

Er zullen vast genoeg stille meelezers zijn, die sommige forummers boeiend vinden.

Maar die komen niet uit de meelees stand om dat te melden. Geheel zonder context komt zo'n post gewoon heel raar over.

Lollypopje schreef op 09-10-2021 om 21:17:

[..]

Er zullen vast genoeg stille meelezers zijn, die sommige forummers boeiend vinden.

Maar die komen niet uit de meelees stand om dat te melden. Geheel zonder context komt zo'n post gewoon heel raar over.

Dat had ik op Viva vanuit het meelezen vond ik een aantal forummers ook boeiend om te lezen.

Ik zie/zag het een beetje als personages uit een boek jij leest over hen en weet (best) veel over ze  maar zij niets over jou.

Dat maakt het voor mij ook best gek omdat de betreffende forummer niets van de ander weet en dan zou ik een ontmoeting ook best raar vinden zo zonder context.

Ooeehhh ik ben een personage. Toch wel zo'n stoere vrouw zoals in de boeken van Thea Beckman?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.