Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

06-10-2021 om 12:11

In levenden lijve

Welke forumleden zou jij graag eens in het echt ontmoeten?


BrightEchidna89

BrightEchidna89

06-10-2021 om 12:14

To trapt af:
Redbulletje, Solomio, Lollypopje en... Julali. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

06-10-2021 om 12:35

het berenmeisje.

Willem. Ik ben zó nieuwsgierig naar de echte persoon die daarachter zit.

Niemand.
Ik forum hier niet voor niets anoniem.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

06-10-2021 om 12:51

Niemand. 

Liefbeertje, Marquise, Sophia, Heidi (mis haar hier ) en vast mensen die ik vergeet.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

06-10-2021 om 12:58

Lollypopje, Liefbeertje en eigenlijk een zekere trol die inmiddels geband is. Eens in het echt zien of hij ook zo hard brult.  

Herfstappeltaart! 
Geen concreet idee hoezo, maar zij lijkt me echt heel leuk gezelschap (en stiekem hoop ik dan dat ze een heerlijke appeltaart voor me gebakken heeft). 

Regendrup. schreef op 06-10-2021 om 12:58:

Herfstappeltaart!
Geen concreet idee hoezo, maar zij lijkt me echt heel leuk gezelschap (en stiekem hoop ik dan dat ze een heerlijke appeltaart voor me gebakken heeft).

Jaaa ik ook!

Ik vergeet er nog een paar trouwens!

er.is.maar.1.pino, lijkt me hilarisch. Volgens mij hebben we wel dezelfde humor.
_melon, zelfde idee als bij Herfstappeltaart!
Sophia, jij lijkt me heel lief en een fijne gesprekspartner. En stiekem lijk je een beetje op een vriendin van me zoals je overkomt. 

Poezie schreef op 06-10-2021 om 12:48:

Niemand.
Ik forum hier niet voor niets anoniem.

Dit!

Regendrup, gezellig kletsen over de stapels en stapels boeken die we nog willen lezen 

Cookielover schreef op 06-10-2021 om 13:20:

Regendrup, gezellig kletsen over de stapels en stapels boeken die we nog willen lezen

Ohjaaaaaa! Goed idee.

Regendrup. schreef op 06-10-2021 om 12:58:

Herfstappeltaart!
Geen concreet idee hoezo, maar zij lijkt me echt heel leuk gezelschap (en stiekem hoop ik dan dat ze een heerlijke appeltaart voor me gebakken heeft).

 

Ik blijf graag anoniem maar desalniettemin ben ik naar een aantal forummers wel heel benieuwd. Inderdaad dus Regendrup, Melon, Pino, Heidi en nog wel een paar. Op één of andere manier klikt het met bepaalde personen, heel gek is dat.
Ook zou ik graag willen weten wie Willem irl ècht is.
Wie hier niet is, maar mij altijd heeft geïntrigeerd was Pejeka.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.