Huiskamer
Beterlaat2021!
05-08-2025 om 17:45
Ik zou zo graag.....
(Aanvul - topic). Ga je gang, het kan van alles zijn!
Beterlaat2021!
05-08-2025 om 17:49
IK zou zo graag : me eens een keertje verslapen. Dat lukt echt nooit. Altijd veel te vroeg wakker.
IK zou zo graag : de 3 🐶 🐶 🐶 uit mijn leven nog eens willen aaien.... maar dat kan nooit meer...
Herfstappeltaart
05-08-2025 om 18:29
Voor altijd zeker willen weten dat de ziekte nooit meer terugkomt.
afrodite05
05-08-2025 om 18:30
Ik zou zo graag... op een leuke manier zwanger worden en zijn. Helaas kostte het beide keren heel veel moeite en beide zwangerschappen (de miskramen tel ik even niet mee) waren/zijn vervelend door HG (extreme misselijkheid, de minste prikkels laten mij al overgeven, ik kan dus weinig anders dan op bed liggen). Ik kan niet wachten tot ons gezin compleet is zodat we dit hele fertiliteitshoofdstuk kunnen afsluiten.
FaithfulDuck87
05-08-2025 om 18:39
IK zou zo graag: Een leuke vriend willen, zonder alle irritantigheden uit een ander topic
IK zou zo graag: Willen dat mijn schoonzusje geen Alzheimer zou hebben, ze is veels te jong en het maakt mij (en de rest van de familie) erg verdrietig, doordat je niet weet hoe het gaat lopen met haar.
Liara
05-08-2025 om 18:47
Ik zou zo graag: willen dat die ziekte zich heel lang koest houd en dat ik 'minstens 80 wordt' zoals mijn vader voorspelde.
Ik zou zo graag: naar de Noordkaap gaan en daar het Noorderlicht zien. Dat lijkt me prachtig!
letterkoekje
05-08-2025 om 19:15
Ik zou zo graag hebben dat alle brokken in de familie er niet waren.
Lollypopje
05-08-2025 om 19:35
.... beter zijn
.... een leuke partner hebben
.... weer zonder nadenken alles kunnen eten. Echt ik mis tegenwoordig dingen die ik al in geen jaren heb gegeten of zin in had, maar maar als het niet meer kan dan Wil je het opeens weer 
GroenTuintje
05-08-2025 om 19:49
Lollypopje schreef op 05-08-2025 om 19:35:
.... beter zijn
.... een leuke partner hebben.... weer zonder nadenken alles kunnen eten. Echt ik mis tegenwoordig dingen die ik al in geen jaren heb gegeten of zin in had, maar maar als het niet meer kan dan Wil je het opeens weer
Ja in de toekomst een leuke lieve betrouwbare partner.
En ik zou zo graag uit al die ellende willen zijn, het wordt beter, dat weet ik zeker, maar eerst moet ik nog een hel door.
Madamecannibale
05-08-2025 om 19:50
Als ik jullie verhalen zo lees dan klinkt het eerste dat mij te binnen schoot heel suf en egoïstisch.
Ik zou graag een grotere auto willen.
Dat is het eerste dat ik dacht. Maar eigenlijk zijn er nog een heleboel andere dingen die ik zou willen, maar die zijn vaak onrealistisch en hebben te maken met de tijd terugdraaien of met gezondheid van mijzelf of de mensen om mij heen. Een grotere auto is behapbaar en lekker gemakkelijk om over te dagdromen.
Bakblik
05-08-2025 om 20:14
Ik zou zo graag
Toerist zijn (in willekeurig welke stad) zonder tik-tok rijen en andere dingen die lang vooraf gereserveerd hadden moeten worden.
Dat je besluit naar Avignon te gaan en gewoon op een terras wat kunt drinken zonder dat je weggestuurd wordt, omdat alle tafeltjes gereserveerd zijn door een touroperator. Dat je op een woensdag met mooi weer een kano kunt huren en dat niet vrijdag al had hoeven doen. Net terug van de tweede vakantie met de thuiswonende studenten waarin dingen die we van plan waren niet door konden gaan vanwege de alles reserveren gekte.
Moosey
05-08-2025 om 20:16
.. alles willen doen wat ik wil/belangrijk vind zonder constant het gevoel te hebben dat ik tijd tekort kom/mensen tekort doe
kerst
05-08-2025 om 20:20
Mijn overleden ouders terughalen.
Mijn gezondheid terugkrijgen.
Geen rijangst meer hebben.
Een sterker geloof hebben.
Geen medicatie meer nodig hebben.
Wonen in een dunbevolkt land.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.