Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Ik bleek hier al een account te hebben?

Toen ik hier een account wilde maken kwam er te staan dat het emailadres al in gebruik was?!? Hoe dan? Dit is toch een nieuw forum? Wat dingen uitgeprobeerd en ook 'wachtwoord' vergeten en dat werkte. Dus maakte ik een nieuw wachtwoord en kon ik inloggen. En wat bleek?!? Ik had opeens een heel oude nick van een forum waar ik vroeger wel eens op zat. Hoe kan dat?

Was het Ouders. nl? 

Skyler

Skyler

08-07-2021 om 22:47 Topicstarter

_melon schreef op 08-07-2021 om 22:46:

Was het Ouders. nl?

Ja zoiets heette het dacht ik. Is dat overgenomen dus? Staat dat ergens? Heb ik iets gemist?

Same here. Ik heb een alias aangemaakt zodat ik toch dezelfde naam heb als op het viva forum.

Dit forum is van Ouders . nl. Speciaal gemaakt voor de ex VIVA forummers (en iedereen die het leuk vindt natuurlijk).

Je kan gewoon inloggen met je account van die site of op een nieuw account. Er is zelfs de mogelijkheid om te dubbelnicken geloof ik. Maar dat weet ik niet hoe dat werkt. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

08-07-2021 om 22:53

Skyler schreef op 08-07-2021 om 22:47:

[..]

Ja zoiets heette het dacht ik. Is dat overgenomen dus? Staat dat ergens? Heb ik iets gemist?

Kijk even op je profiel, je kunt onder 2 nicks chatten. Onder instellingen en schaduw-nog-wat

Skyler

Skyler

08-07-2021 om 23:00 Topicstarter

Tickel schreef op 08-07-2021 om 22:53:

[..]

Kijk even op je profiel, je kunt onder 2 nicks chatten. Onder instellingen en schaduw-nog-wat

Dankjewel voor de tip. Net gedaan.

09949ee6f9b11bf8_04e99f-50x50.jpg

Rachel.

08-07-2021 om 13:00

Ik typte mijn naam en zag dat het al in gebruik was, boos dat ik was, ik dacht hoe kan dat nou!! Kan me eigen naam niet eens gebruiken... Dat was ik zelf dus, mijn account die mijn naam al gebruikte, ik was even vergeten dat ik met hetzelfde account heel simpel naar hier kon overstappen, af en toe ben ik toch een ezel😂. facepalm.gif

Het bovenstaand bericht had ik gisteren hier geplaats op ViaFora, Ik had dus hetzelfde.😉

Skyler schreef op 08-07-2021 om 22:47:

[..]

Ja zoiets heette het dacht ik. Is dat overgenomen dus? Staat dat ergens? Heb ik iets gemist?

ouders.nl is het vroegere forum ouders online uit eind jaren 90. Dit forum hoort daar nu bij.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.