Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Huilen 😢

Wat je kwijt wil over huilen.
Waarom . Hoevaak . Alleen. Waar . enzovoort.

Loulou39 schreef op 11-09-2025 om 19:53:

[..]

Ik ben deze week na lang aarzelen naar de huisarts gegaan ivm klachten zoals benauwdheid, duizelig, druk op de borst, gespannen gevoel en hoofdpijn, en zij gaat mij in contact brengen met de praktijkondersteuner.
Mijn bloeddruk is ook te hoog, maar praten helpt hopelijk inderdaad, en anders kan zij mij doorverwijzen.
Door jullie lieve reacties is het huilen wel even gestopt trouwens, dus dank jullie wel! ❤️.

Hopelijk gaat het je helpen. 

Ik heb dat ook dat gemis van familie. Tenminste ik spreek mijn vader af en toe maar heb mijn moeder sinds kerst niet meer gezien( ze zijn al 48 jaar gescheiden). Wel af en toe geappt, als ik begon tenminste , maar dat is inmiddels ook al 2 maanden geleden.  Toen ik appte kreeg ik zoals altijd " lang niks gehoord". Ja dat kan ik ook zeggen zei ik. Zegt ze " het moet van 2 kanten komen ". En toen heb ik in een lang bericht gezegd wat me allemaal dwars zat ( 3 jaar geleden hebben we dit gesprek in het echt gehad en beloofde ze beterschap) maar daar heeft ze dus niet meer op gereageerd. Ze kan absoluut niet tegen kritiek.
En ik weet dat het niet aan mij ligt, stief- oom en tante, negeert ze ook maar klote is het wel. 

Dolfje schreef op 12-09-2025 om 08:26:

Ik heb dat ook dat gemis van familie. Tenminste ik spreek mijn vader af en toe maar heb mijn moeder sinds kerst niet meer gezien( ze zijn al 48 jaar gescheiden). Wel af en toe geappt, als ik begon tenminste , maar dat is inmiddels ook al 2 maanden geleden. Toen ik appte kreeg ik zoals altijd " lang niks gehoord". Ja dat kan ik ook zeggen zei ik. Zegt ze " het moet van 2 kanten komen ". En toen heb ik in een lang bericht gezegd wat me allemaal dwars zat ( 3 jaar geleden hebben we dit gesprek in het echt gehad en beloofde ze beterschap) maar daar heeft ze dus niet meer op gereageerd. Ze kan absoluut niet tegen kritiek.
En ik weet dat het niet aan mij ligt, stief- oom en tante, negeert ze ook maar klote is het wel.

Ja, dat is echt rot! Bij mij is het een wat andere setting, maar het is wel wat ik bedoel en dat is niet leuk! Jij ook sterkte hiermee 🌸.

En ik weet ook dat het niet aan mij ligt, de hele familie heeft dit (ook met elkaar, het is zo negatief en gemeen naar elkaar, vreselijk).
Dat het niet aan mij ligt geeft een beetje troost, maar neemt het helaas niet weg.

Dank jullie voor de lieve reacties ❤️

Loulou39 schreef op 12-09-2025 om 16:07:

[..]

Ja, dat is echt rot! Bij mij is het een wat andere setting, maar het is wel wat ik bedoel en dat is niet leuk! Jij ook sterkte hiermee 🌸.

En ik weet ook dat het niet aan mij ligt, de hele familie heeft dit (ook met elkaar, het is zo negatief en gemeen naar elkaar, vreselijk).
Dat het niet aan mij ligt geeft een beetje troost, maar neemt het helaas niet weg.

Dankjewel.

Nee het neemt het niet weg en omdat het om familie gaat is het lastig. Met vrienden /kennissen is het veel makkelijker.

Dolfje schreef op 12-09-2025 om 16:30:

[..]

Dankjewel.

Nee het neemt het niet weg en omdat het om familie gaat is het lastig. Met vrienden /kennissen is het veel makkelijker.

Eens!

Dolfje schreef op 12-09-2025 om 16:30:

[..]

Dankjewel.

Vrienden en kennissen kies je, familie niet. Ik weet er alles van. 

Broodjebrie schreef op 12-09-2025 om 22:05:

[..]

Vrienden en kennissen kies je, familie niet. Ik weet er alles van.

Dolfje schreef op 12-09-2025 om 22:40:

[..]

Maar je hoort het de laatste jaren wel veel, dat er in elke familie wel problemen zijn..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.