Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Huilen 😢

Wat je kwijt wil over huilen.
Waarom . Hoevaak . Alleen. Waar . enzovoort.

Knuffel Loulou! 🐻

Loulou39 schreef op 11-09-2025 om 18:30:

Afgelopen dagen best vaak gehuild voor mijn doen, maar het lijkt of er vandaag geen rem meer op zit. Ik ben de hele dag al aan het huilen. Ik zou wel willen dat het nu stopt, mijn ogen zijn helemaal dik en rood, maar blijkbaar moet het er uit ofzo.

Hoe komt het 

Wat naar Loulou....hoe komt dat zo? 

rooiekater schreef op 11-09-2025 om 18:53:

[..]

Hoe komt het

❤️

Het gaat niet zo goed hier: ik voel me eenzaam (wel vrienden, geen familiecontact), ik heb een baan waar ik me niet fijn voel, ik woon ergens waar ik me niet thuis voel. En ik mis mijn katje vandaag ineens extra erg (die moest ik in laten slapen): omdat ik hem zelf intens mis, maar ook omdat hij gelukkiger tijden “symboliseert” ofzo.

En dan nog wat dingen die ik hier liever niet zeg ivm herkenbaarheid.

Het lijkt wel of het er ineens allemaal uitkomt, en ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan.

Loulou39 schreef op 11-09-2025 om 19:11:

[..]

❤️

Het gaat niet zo goed hier: ik voel me eenzaam (wel vrienden, geen familiecontact), ik heb een baan waar ik me niet fijn voel, ik woon ergens waar ik me niet thuis voel. En ik mis mijn katje vandaag ineens extra erg (die moest ik in laten slapen): omdat ik hem zelf intens mis, maar ook omdat hij gelukkiger tijden “symboliseert” ofzo.

Het lijkt wel of het er ineens allemaal uitkomt, en ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan.

Wat rot zeg....kun je misschien bij een goede vriendin terecht voor een goed gesprek?

Loulou 

Herfstappeltaart schreef op 11-09-2025 om 19:18:

[..]

Wat rot zeg....kun je misschien bij een goede vriendin terecht voor een goed gesprek?

Ik ben deze week na lang aarzelen naar de huisarts gegaan ivm klachten zoals benauwdheid, duizelig, druk op de borst, gespannen gevoel en hoofdpijn, en zij gaat mij in contact brengen met de praktijkondersteuner.
Mijn bloeddruk is ook te hoog, maar praten helpt hopelijk inderdaad, en anders kan zij mij doorverwijzen.
Door jullie lieve reacties is het huilen wel even gestopt trouwens, dus dank jullie wel! ❤️.

Loulou39 schreef op 11-09-2025 om 19:53:

[..]

Ik ben deze week na lang aarzelen naar de huisarts gegaan ivm klachten zoals benauwdheid, duizelig, druk op de borst, gespannen gevoel en hoofdpijn, en zij gaat mij in contact brengen met de praktijkondersteuner.
Door jullie lieve reacties is het huilen wel even gestopt trouwens, dus dank jullie wel! ❤️.

Wat goed van je dat je die stap hebt gezet. Ik wens je veel sterkte en hoop dat het je helpt!

Herfstappeltaart schreef op 11-09-2025 om 19:54:

[..]

Wat goed van je dat je die stap hebt gezet. Ik wens je veel sterkte en hoop dat het je helpt!

Zo lief van je! Dank je wel 💕

[..]

❤️

Het gaat niet zo goed hier: ik voel me eenzaam (wel vrienden, geen familiecontact), ik heb een baan waar ik me niet fijn voel, ik woon ergens waar ik me niet thuis voel. En ik mis mijn katje vandaag ineens extra erg (die moest ik in laten slapen): omdat ik hem zelf intens mis, maar ook omdat hij gelukkiger tijden “symboliseert” ofzo.

wat rot allemaal  Loulou.

Veel sterkte LouLou!

Veel sterkte en  Loulou. 

[..]

❤️

Pb staat altijd open 

Dat gemis is normaal dat zal blijven. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.