Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Hoevaak ga jij naar de kapper?

Eigenlijk moet ik weer heen . Ik heb een dikke bos met krullend haar en het zit te wild 🤪.
Wat voor soort haar hebben jullie ?
En hoevaak gaan jullie naar de kapper?

Elke 8 weken. Veel haar, dik haar, slag erin (incl. pluis) en moet geverfd worden. Knippen doe ik niet zo vaak, ik denk 3 keer per jaar.

Kort haar, elke 8 weken 

Gemiddeld 1 keer per 9 maanden à 1 jaar.
Vooral bijpunten.

Mijn haar groeit recht naar beneden en ik kleur niet.

Onlangs heb ik man de onderste 2 centimeter laten afknippen, dus ik kan momenteel na 11 maanden nog effe wachten.

Eens in de 4/5 weken om te verven. Ik laat het hooguit 3 x per knippen. Eens per jaar naar een krullenkapper, al is het nu door omstandigheden langer dan 1 jaar geleden. 

Om de 8 weken ongeveer. Haar groeit hard en wild, laat t dus kort knippen,begin met een soort onhoog warrig kuifachtig haar, daarna 3 weken opzij  en na 6 weken is het een heel ander kapsel wat ik dan nog 2 weken krullig maak. Maar dan wordt t teveel grijs/wit rond mijn hoofd

Max schouder lengte, fijn en steil.. 
Kapper streeft naar zes keer per jaar (incl verven) ik kom tot drie of vier  keer per jaar denk ik. Twee keer was wat weinig en op de bonnefooi langsgaan is ze te druk voor.

vrijwel nooit. Soms knipt een vriendin er een stuk af. Ik heb mega stijl haar. 

Krullenbol hier, ik ga om de 9 maanden of wanneer mijn “model” is uitgezakt.
Ik heb het vorig jaar wel gekleurd en twijfel regelmatig of ik het opnieuw laat doen of uit laat groeien.

mijn haar valt onofficieel op schouderlengte 

Steeds net iets te laat, ik schat om de drie maanden. Ik heb kort haar met een beetje slag, bruin met grijze highlights. Verven doe ik niet. Dat heb ik een tijdje geprobeerd, maar de kleur viel steeds te rood uit. Rood vind ik erger dan grijs ergo…

1x per drie maanden ongeveer. Verven en knippen.

Elke 7 tot 8 weken . Voor knippen betaal ik 23 euro . ( thuiskapster )

Om de 8 weken een klein stukje bijknippen. Ik heb haar tot aan mijn billen en vind zulk lang haar alleen mooi als het helemaal vrij van dode punten is

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-05-2025 om 18:00

knippen elke 6-7 weken, heb kort haar, dik bos. En ik verf zelf, beetje afhankelijk wanneer ik tijd heb

Ik heb een undercut die ik eigenlijk elke 4 á 5 weken opnieuw zou moeten laten milimteren, omdat mijn haar echt als een malle groeit. Maar ik rek het vaak tot 6 weken. Dan begin ik er uit te zien als mijn opa.

Ga het nu wel weer laten groeien.

Roos57

Roos57

21-05-2025 om 21:41 Topicstarter

allemaal weer bedankt 🙏 voor het reageren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.