Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Hoe warm is het bij jou binnen en buiten?

Fladderak schreef op 14-08-2026 om 17:42:

Buiten 34 graden, beneden 30 graden. Boven wil ik op dit moment niet weten

Jeetje!! 😬

buiten 36
Binnen beneden 23,5
Boven 26
Zolder 32

buiten nu 28 en binnen 24, heb de hele dag alles dicht gehad 

binnen 28 graden
buiten ook zoiets

23.15u en het is buiten 27gr, binnen 27,5 🤨

buiten 17 en binnen 23,5
Heb alles nu tegen elkaar open staan

24,5 in huis en buiten zo'n 21 graden. Het voelt benauwd aan en koelt nog niet echt af. Ik werd wakker van een onweersklap. Ondanks dat het hier heel donker is, komt er geen regen uit de wolken.   

Een onweersklap en nu regent het hard in Zwolle! Nu hopen dat het ook regent bij mijn huis, dat kan mijn tuin goed gebruiken.

Hier sinds een uur of 1 vannacht steeds buien over het dorp. 20 graden buiten en een 24 binnen maar ben blij met de regen. 

hier wordt er weinig regen voorspeld. 1 mm voor vandaag. Dat schiet niet op. Het is wel bewolkt

Hier geen buien,  wel veel zon.  Ik had me helemaal verheugd want het ijsmannetje in de buurt van mijn werk had gezegd dat het vandaag 22 graden ging worden.  Keek ik vannacht toen ik naar bed ging en de ventilator op mijn slaapkamer 32 graden aangaf op de weerapp, stond er 29 graden voor vandaag.  Dat was een deceptie.  Het is een onaangename 27 graden op de slaapkamer.  Het is dat ik altijd het raam open wil op de slaapkamer, anders zou ik daar ook een airco op laten hangen 

Vanochtend vroeg een paar druppels en verder weer niks hier. 

Auwereel; ik ben in Zwolle opgegroeid: Blijft een leuke stad!

Hier Kelder: 15 graden. Binnen 28 en tuin 37: ons grasveld is een toendra

Het heeft een uur geleden eindelijk flink geregend! Joepie. En nu regent het weer. 
Heerlijk. Ik geniet er echt van. Ik ben de zon echt helemaal spuugzat. 

26,5 in de woonkamer. Pui staat open en ventilator aan.
Hier geen regen en het gaat hier weer aan ons voorbij.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.