Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Hoe warm is het bij jou binnen en buiten?


Due-scimmie schreef op 24-06-2026 om 20:22:

[..]

Dat dachten meer mensen hier, 1 dicjt wegens hitte, andere absurd druk. Wij hebben uiteindelijk maar zak friet bij supermarkt gehaald en in airfryer gemikt.

Manlief komt net terug van een supermarkt expeditie en vermeldt;  ijs bijna helemaal uitverkocht…

ik zat net even buiten met wat buren. Heb het niet lang volgehouden, en zat expres in de schaduw.
Hier binnen is ie blijven hangen op 27 Graden.

Buiten : 31
Binnen : 24

heb lekker de airco aan 😊 ben toch wel blij dat we een paar jaar geleden ook in de woonkamer airco hebben opgehangen. We waren ervan overtuigd dat we hem alleen zouden gebruiken voor verwarmen in de winter. Niet dus 🤣

Due-scimmie schreef op 24-06-2026 om 20:22:

[..]

Dat dachten meer mensen hier, 1 dicjt wegens hitte, andere absurd druk. Wij hebben uiteindelijk maar zak friet bij supermarkt gehaald en in airfryer gemikt.

onze snackbar is helaas weg, maar met dit weer was het ook altijd druk

Woonkamer 24,8 
Slaapkamer 25,7 
Zonder airco. 
Buiten 28,8

Buiten nu 29
Binnen 23,5

Wij hebben de tuin en grote raampartijen op het zuiden. Gelukkig ook een zonnescherm van 5 bij 3 meter en een groot schaduwdoek. In het zwembadje was het uit te houden tot half 3, daarna was ook dat te warm. Binnen hebben we airco, heerlijk met dit weer.

Buiten is het 32 en binnen 25.

Ging net onze auto brengen naar dochter, omdat haar auto het heeft begeven (door de hitte?) en ze moet morgen al om 7 uur op het werk zijn. Wat een hitte in de auto! Bleh. Het duurde even voordat het wat afkoelde. 

27.8 in de woonkamer pffff 
Slaapkamer voelt iets koeler maar is ook warm  
Geen airco in huis. 

mijn god ik kom net thuis van werk. Vriend heeft alles open gezet. Fucking nog steeds 30.5 graad binnen. Echt bizar dit. En dan nog twee mega hete dagen in het vooruitzicht.

buiten 27.5
Beneden 26.5
1e verdieping 28.2
Zolder 31.1

Mick87 schreef op 24-06-2026 om 22:29:

mijn god ik kom net thuis van werk. Vriend heeft alles open gezet. Fucking nog steeds 30.5 graad binnen. Echt bizar dit. En dan nog twee mega hete dagen in het vooruitzicht.

Niet te doen dat soort temperaturen als je wil slapen 

Madamecannibale schreef op 24-06-2026 om 22:39:

[..]

Niet te doen dat soort temperaturen als je wil slapen

Ik heb gelukkig wel een gekoelde matrastopper. Dat scheelt enorm

Binnen 27
Buiten 25/26

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.