Huiskamer
Koettie
24-06-2026 om 17:49
Bij Amsterdam in de buurt. Buiten 32 graden volgens mn app en binnen 27.
Moet zo grote boodschappen doen op de fiets 
Lollypopje
24-06-2026 om 18:44
mijn slaapkamer is inmiddels de 29 graden gepasseerd En dat is de koelste kamer van het huis 🥵
Vandaag was het nog soort van te doen, maar ik zie echt op tegen de komende dagen als de warmte en benauwdheid binnen toe gaat nemen
Loeki72
24-06-2026 om 19:00
Hier is het in de woonkamer nu opgelopen naar 29 graden. Ik wil niet weten hoe het boven nu is.
Buiten is het nu 33 graden.
Ik zie op tegen de komende dagen werken.
Loulou39
24-06-2026 om 19:13
Buiten 35 graden.
Huiskamer 28 graden en slaapkamer en badkamer 30 graden.
Ik vind het bijna niet te doen.. Ik heb in elke kamer een ventilator staan, maar airco zou heel welkom zijn.
Morgen en vrijdag nog erger 😫.
Loulou39
24-06-2026 om 19:16
Koettie schreef op 24-06-2026 om 17:49:
Bij Amsterdam in de buurt. Buiten 32 graden volgens mn app en binnen 27.
Moet zo grote boodschappen doen op de fiets
Ik moet ook boodschappen doen want ik heb bijna niets in huis, maar ik vind het echt te heet.
Zo balen, ben al bijna 45 minuten aan het bedenken wat ik moet eten 🤔, en ik trek elke keer de kastjes open om te kijken of er niet ineens iets in ligt wat ik net niet zag..
Dewi-Sri2
24-06-2026 om 20:04
Loulou39 schreef op 24-06-2026 om 19:16:
[..]
Ik moet ook boodschappen doen want ik heb bijna niets in huis, maar ik vind het echt te heet.
Zo balen, ben al bijna 45 minuten aan het bedenken wat ik moet eten 🤔, en ik trek elke keer de kastjes open om te kijken of er niet ineens iets in ligt wat ik net niet zag..
Blikje groente? Kan je altijd nog een slaatje van maken. Brood en hardgekookt ei erbij misschien.
Koettie
24-06-2026 om 20:08
Loulou39 schreef op 24-06-2026 om 19:16:
[..]
Ik moet ook boodschappen doen want ik heb bijna niets in huis, maar ik vind het echt te heet.
Zo balen, ben al bijna 45 minuten aan het bedenken wat ik moet eten 🤔, en ik trek elke keer de kastjes open om te kijken of er niet ineens iets in ligt wat ik net niet zag..
Ja, moet voor een feest inslaan en koken voor vrijdag pfff. Ben nog steeds niet van de bank af. Had gelukkig nog wat salade.
Loulou39
24-06-2026 om 20:10
Dewi-Sri2 schreef op 24-06-2026 om 20:04:
[..]
Blikje groente? Kan je altijd nog een slaatje van maken. Brood en hardgekookt ei erbij misschien.
Goeie, die heb ik in huis omdat dat moest van de overheid voor het noodpakket 😊.
Brood is ook op, maar dan noem ik vandaag gewoon een balansdag 😁.
Loulou39
24-06-2026 om 20:10
Koettie schreef op 24-06-2026 om 20:08:
[..]
Ja, moet voor een feest inslaan en koken voor vrijdag pfff. Ben nog steeds niet van de bank af. Had gelukkig nog wat salade.
Oeh, dan moet je ook echt 😅. Succes 💪🏼
Rogue
24-06-2026 om 20:11
Loulou39 schreef op 24-06-2026 om 19:16:
[..]
Ik moet ook boodschappen doen want ik heb bijna niets in huis, maar ik vind het echt te heet.
Zo balen, ben al bijna 45 minuten aan het bedenken wat ik moet eten 🤔, en ik trek elke keer de kastjes open om te kijken of er niet ineens iets in ligt wat ik net niet zag..
gewoon naar de snackbar 😜 is veels te warm om moeilijk te doen
Due-scimmie
24-06-2026 om 20:22
Rogue schreef op 24-06-2026 om 20:11:
[..]
gewoon naar de snackbar 😜 is veels te warm om moeilijk te doen
Dat dachten meer mensen hier, 1 dicjt wegens hitte, andere absurd druk. Wij hebben uiteindelijk maar zak friet bij supermarkt gehaald en in airfryer gemikt.
ToetieToover
24-06-2026 om 20:38
Buiten nog maar 28 graden in de schaduw van mijn huis onder mijn enorme dakmoerbei. Heerlijk eigenlijk. In de zon: niet te doen, heb net bij de buren water gegeven en die hebben geen schaduw in hun tuin, veel bestrating: 37 graden. Pffffft. Ik hoop dat ik hun plantjes in pot in leven kan houden. Binnen beneden in mijn huis 24 graden en boven 26 graden. Heb vanmiddag een siësta gehouden in de 26 graden slaapkamer, ging goed maar ik heb wel het dekbed uit de hoes verwijderd.
