Huiskamer
Dolfje
24-06-2026 om 16:23
Ik ben net thuis en heb de airco aangezet en het is nu rond de 27 graden maar dat zakt dus nog.
Buiten 35 volgens mijn weer app volgens de app van de airco 42 maar dat ding buiten staat vol in de zon.
Dorestad
24-06-2026 om 16:28
buiten 33 graden. Binnen 23.5 graden. Airconditioning is hier dit jaar nog niet aan geweest. Nog niet nodig. Tenminste, beneden. Boven is het warmer. Daar wordt op onze slaapkamer airco sinds afgelopen nacht gebruikt.
Auwereel
24-06-2026 om 16:33
Buiten 35 binnen beneden 25.5. Hoeveel te hoger je komt in mijn huis, des te warmer.
Nog even bij vermelden: Zuid-Holland
Kampeerder
24-06-2026 om 16:47
Binnen 24 graden. We koelen met de warmtepomp.
Buiten 34 graden.
Zuid Holland.
Woning uit de zestiger jaren, door ons geïsoleerd maar warmt snel op met zon door ligging op het zuiden.
rionyriony
24-06-2026 om 16:48
Binnen 27,5; buiten 33,3 (gemeten volgens een sonde onder de struiken die elke paar minuten de temperatuur seint naar hoofdunit binnen). Ik ga soms wat zweten, soms niet. Net als een klein hondje koel ik snel af. Soms warmte, zweten, afgevoerd, warmteafvoer klaar en daarna is alles weer goed.
Ik ga de lamellen kantelen voor de varens en andere oerwouders.
Ik durf niet meer naar buiten te gaan, ongerust dat er vliegende beestjes meekomen die mijn nachtrust gaan verstoren. Dus morgen is de eerstvolgende watergift buiten.
Pooh-Bear
24-06-2026 om 16:51
Binnen is het inmiddels 28,5. Buiten geen idee we hebben een tuin op het zuiden en heb geen thermometer hangen. Wel gehad maar in de zomer gaan die dingen meestal kapot.
werk als huishoudelijke hulp voor de WMO en heb al de hele week verschillende temperaturen. Mijn eerste cliënt vanmorgen had een heerlijke temperatuur van 22.5 (airco) was niet zo leuk toen ik vanuit die temperatuur weer op mijn fiets moest.
bij mijn 2e cliënt was het 26,5 en bij de laatste 24.
Tuinfluiter
24-06-2026 om 17:09
De woonkamer is nu 28 graden 2 meer dan vanochtend, slaapkamer 26 graden. Buiten verzengend heet hier ook geen buiten thermometer omdat ze altijd kapot gaan. We hebben een tuin op het zuidwesten.
Oosten van het land.
Brachiosaurus
24-06-2026 om 17:23
Buiten 35 binnen 27. Dankzij mobiele airco, zal boven wel de 30 aantikken.
Oh midden Nl regio Utrecht.
Ted68
24-06-2026 om 17:42
Regio Zürich (CH); Nu buiten 36 Graden, Binnen in Keuken 24 Graden. In de kelder 17 Graden.
KnorrendKitten
24-06-2026 om 17:42
De woonkamer is nu 24,4 graden (ZO Brabant) en volgens de app buiten 36 graden. Op zolder is het 30,3 graden, slaapkamer van arme dochter.
We wonen in een jaren 70 doorzonwoning en hebben geen airco.
Broodjebrie
24-06-2026 om 17:43
Ted68 schreef op 24-06-2026 om 17:42:
Regio Zürich (CH); Nu buiten 36 Graden, Binnen in Keuken 24 Graden. In de kelder 17 Graden.
Het is dat ik morgen naar de kust ga, anders had ik aan je gevraagd of ik in je kelder mocht logeren..
Noortje100
24-06-2026 om 17:44
Ted68 schreef op 24-06-2026 om 17:42:
Regio Zürich (CH); Nu buiten 36 Graden, Binnen in Keuken 24 Graden. In de kelder 17 Graden.
Mogen we vannacht bij jou in de kelder slapen?

