Huiskamer
rionyriony
24-06-2026 om 12:32
Caroline80 schreef op 24-06-2026 om 11:52:
[..]
Tip: Laat het raam een stukje openstaan. Maak een plank voor het raam, met daarin een gat waar precies de slang van de airco doorpast.
Ja dat heb ik ook gehad. Maar mijn mobiele airco maakte veel lawaai wat ik buitengewoon hinderlijk vond en bovendien was ik juist energie aan het besparen terwijl mijn airco een grootverbruiker was.
Hij staat nu als tafeltje in de berging.
Thora
24-06-2026 om 12:50
In de mooie stad achter de duinen is het nu 30 graden. Hier in huis met dank aan de klimaatbeheersing 23,5 graden.
Miss_Moneypenny
24-06-2026 om 13:02
rionyriony schreef op 24-06-2026 om 12:32:
[..]
Ja dat heb ik ook gehad. Maar mijn mobiele airco maakte veel lawaai wat ik buitengewoon hinderlijk vond en bovendien was ik juist energie aan het besparen terwijl mijn airco een grootverbruiker was.
Hij staat nu als tafeltje in de berging.
Ja herrie maakt het wel. Maar daar kan ik wel overheen komen voor nu. En qua energie draait die van ons nu volledig op de zonnepanelen.
Mick87
24-06-2026 om 13:18
buiten 36 graden
Binnen 32. Het is gruwelijk.
Gelukkig heb ik sinds vorig jaar de Climson gekoelde matrastopper.
Groentetuin
24-06-2026 om 13:58
binnen 25,5
buiten 37,5( onder t afdak, daar buiten in de zon mat ik veel hogere temperaturen, maar daar kan je niet zitten,dan leg je t af)
En de komende dagen gaat t warmer worden 🫣
wild-flower
24-06-2026 om 14:51
Pimpelmees67 schreef op 24-06-2026 om 13:46:
Wij zitten sinds een half uur zonder stroom. Wat een ellende.
Moyrrie
24-06-2026 om 14:54
Pimpelmees67 schreef op 24-06-2026 om 13:46:
Wij zitten sinds een half uur zonder stroom. Wat een ellende.
Oh nee, hopelijk is het snel opgelost
lientje69
24-06-2026 om 14:54
Inmiddels midden kop Noord-Holland buiten 33 graden. Binnen kan ik het nog op een aangename 25 graden houden tot nu toe. Waarschijnlijk gaat het tegen de avond wel naar 26 door het eten koken.
Noortje100
24-06-2026 om 15:07
Randstad
Binnen 25 graden. sinds een uur heb ik een ventilator aangezet, zonder voelt als een continue opvlieger.
Buiten 34. En het is pas 3 uur 
Ik denk dat ik vannacht op de bank ga slapen. Dat is lager en daarmee hopelijk koeler dan mn slaapkamer.
RaSa
24-06-2026 om 15:34
ZH. Buiten 34. Binnen een heerlijke 22 dankzij de airco's. Ben zeer dankbaar dat we die dingen hebben.
Wieder
24-06-2026 om 15:35
De kiet zit hier vol, de airco kan de hitte niet aan en mensen klagen over alles omdat het warm is. Ga. Naar. Huis. Val me niet lastig, jullie hoeven hier niet te zijn, er is niemand die jullie verplicht.
Er zijn gelukkig wel maatregelen getroffen hier op het werk. Er zijn minder mensen ingeroosterd, er zou namelijk bijna niemand komen volgens de mensen die het weten kunnen. De maatregelen zijn dus dat we een beetje harder mogen lopen. Ik sta echt te genieten hier...
