Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

31-03-2023 om 12:59

Hoe vaak checken jullie viafora?

Gewoon uit pure nieuwsgierigheid

Peiling

Hoe vaak checken jullie viafora (deze website dus)
147 stemmen
3%
6%
3%
18%
8%
25%
37%

 Het hangt er bij mij ook een beetje van af of er een draadje heel actief is waarin ik meepraat, zoals vandaag het stikstofdraadje.

Te vaak  

Meerdere keren per dag, wel steeds kort. Optie uit de poll "heel veel" want zeker vaker dan 4x.

zo'n 4x op een vrije dag denk ik. Maar minder op een werkdag of cursusdag 

Meerdere keren per dag, sowieso ‘ s ochtends voor de vraag van de dag van Sassenach en nog een keertje om reacties te lezen.

Ik heb zo mijn periodes. Dan zit ik hier ineens 2 a 3 maanden meerdere keren op een dag. Soms dagen bijna heel de dag en dan weer een paar maanden a half jaar niet meer op forum.
Moet nageven dat het wel iets is waar ik altijd op terug val. Bied best wel comfort aan dat er altijd wel mensen paraat voor je staan voor een discussie, advies of troost.. maar het forum vormt ook een bepaald dynamiek met beleid waardoor het soms heel erg kan tegenvallen en mensen gecensureerd worden of gemanipuleerd wordt door vriendjespolitiek. Net het échte leven dus en moet je jezelf en vooral anderen niet zo serieus nemen dan blijft het af en toe wel nog eens leuk.

Kijk vaak wel paar keer per dag, vaak wel voor redelijk korte tijd. Blijf meestal niet echt lang hangen. 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

01-04-2023 om 11:29

Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die af en toe zijn vrije dag verspilt met viaforum keer-op-keer checken 😄

Daddy_gijs schreef op 01-04-2023 om 11:29:

Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die af en toe zijn vrije dag verspilt met viaforum keer-op-keer checken 😄

Er zijn genoeg mensen die op andere manieren hun tijd “verspillen”  

* vul  in wat je naast op het forum zijn verspillen vind. Een ieder heeft weer zijn eigen manier om tijd door te komen. Zo vind ik bijvoorbeeld een zaterdag lang op een sportveld aanwezig zijn/nazitten verspillen. Die gezelligheid kan ik ook elders vinden. 

Meerdere keren per dag, om te checken wat nieuw is. Vaak korte bezoekjes, want het verloop is hier (nog) niet zo hoog.

Te vaak.

Het verschilt nogal, de ene dag een paar keer en dan weer een paar dagen niet. Ik vind het jammer dat er veel forummers geband en/of vertrokken zijn en dat er steeds minder discussies gevoerd worden. Soms vind ik Via meer lijken op een enquête dan op een forum, met alle vragen als 'wat vind jij de lekkerste thee' en 'wie is je favoriete BN-er'.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

01-04-2023 om 16:10

Complimenten @ Sassenbach voor haar topic en haar interessante vragen. Knap dat je dat zolang volhoudt. Daarnaast het zomerliefhebber topic lees ik graag.
Voor de rest was er een goede start van dit forum maar m.i loopt het gewoon niet, steeds dezelfde topics/starters etc, en het gaat zo langzaam. ook jammer dat het mod topic er niet is en dat er zo snel geband wordt. Ik denk dat er gewoon te weinig leden zijn hier om het echt draaiend te houden. “Bij de buren”, als ik daar even niet geweest ben, zijn er zoveel reacties bijgekomen, dat leest lekker weg. 
En er zitten hilarische topics tussen. Echt iets spannends, wat ik graag wil lezen (afgezien van de vragen van Sassenbach dus) kom ik niet tegen.
Maar dat is mijn mening🙂

Moxxie schreef op 01-04-2023 om 12:57:

Het verschilt nogal, de ene dag een paar keer en dan weer een paar dagen niet. Ik vind het jammer dat er veel forummers geband en/of vertrokken zijn en dat er steeds minder discussies gevoerd worden. Soms vind ik Via meer lijken op een enquête dan op een forum, met alle vragen als 'wat vind jij de lekkerste thee' en 'wie is je favoriete BN-er'.

Er zijn hier toch niet zoveel forummers geband? Ik denk dat je in de war bent met een ander forum. 

Caramelzeezoutchocola schreef op 01-04-2023 om 16:10:

Complimenten @ Sassenbach voor haar topic en haar interessante vragen. Knap dat je dat zolang volhoudt. Daarnaast het zomerliefhebber topic lees ik graag.
Voor de rest was er een goede start van dit forum maar m.i loopt het gewoon niet, steeds dezelfde topics/starters etc, en het gaat zo langzaam. ook jammer dat het mod topic er niet is en dat er zo snel geband wordt. Ik denk dat er gewoon te weinig leden zijn hier om het echt draaiend te houden. “Bij de buren”, als ik daar even niet geweest ben, zijn er zoveel reacties bijgekomen, dat leest lekker weg.
En er zitten hilarische topics tussen.
Echt iets spannends, wat ik graag wil lezen (afgezien van de vragen van Sassenbach dus) kom ik niet tegen.
Maar dat is mijn mening🙂

Bij de buren om het maar zo te zeggen heb je alleen al een veel grotere groep (vaste) forummers met daarnaast veel mensen die af en toe posten en topics openen. Daar krijg je ook meer diversiteit mee. 

Daarnaast nog meer eendagsvliegen die soms grappige/onnozele/rare  topcis openen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.