Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

25-05-2023 om 10:13

Hoe jong zijn jullie?

ik ben 55 en nog wat 😀

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

25-05-2023 om 17:39

Herfstappeltaart schreef op 25-05-2023 om 13:43:

Soms denk ik wel eens: "ben ik niet te oud om hier mee te schrijven" maar ja...het is zo gezellig

Nee je bent niet te oud om mee te schrijven 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

25-05-2023 om 17:40

MrsMary schreef op 25-05-2023 om 14:05:

[..]

Ik ben 69..

De oudste 🤪

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-05-2023 om 17:41

52 jaar. 

66 hier, vorige week geworden, zucht... En zoals zovelen hier, in mijn hoofd tientallen jaren jonger, maar door bizarre omstandigheden sinds een jaar ook jaren en jaren jonger dan ik ooit geweest ben. Ik ben helemaal tevreden hoor, maar soms denk ik: tien jaar jonger zou toch wel leuk zijn, ik heb zoveel in te halen.

Net 34 geworden, het wisselt hoe ik me voel. Ik heb relatief vroeg kinderen gekregen en dat zorgt er aan de ene kant voor dat ik me jong voel (vooral bij bijvoorbeeld ouderavonden, in vergelijking tot andere ouders), aan de andere kant voel ik me soms ouder dan mijn leeftijdsgenoten omdat die nu nog in de kleine kinderen zitten en dat voor mij al paar jaar geleden is. Ik ga binnenkort wel weer beginnen met een studie aan de universiteit, ben benieuwd hoe hoogbejaard ik me daar ga voelen tussen alle jonge studenten 

Ik ben in de vijftig, in mijn hoofd een jaar of 30 jonger. Maar mijn lijf voelt bij tijd en wijle veel ouder. Probeer maar zoveel mogelijk te bewegen en zo gezond mogelijk te eten en leven.

Hard op weg naar 43. 
Mijn gevoelsleeftijd wisselt per dag, van 25 tot 85. 

Roos55 schreef op 25-05-2023 om 17:40:

[..]

De oudste 🤪

Win ik ook een keertje iets..

50 en bijna 9 maanden.

42,5

35 en ik denk dat mijn mentale en fysieke leeftijd daar ook vrij goed bij passen

Roze_Hommel schreef op 25-05-2023 om 18:11:

Net 34 geworden, het wisselt hoe ik me voel. Ik heb relatief vroeg kinderen gekregen en dat zorgt er aan de ene kant voor dat ik me jong voel (vooral bij bijvoorbeeld ouderavonden, in vergelijking tot andere ouders), aan de andere kant voel ik me soms ouder dan mijn leeftijdsgenoten omdat die nu nog in de kleine kinderen zitten en dat voor mij al paar jaar geleden is. Ik ga binnenkort wel weer beginnen met een studie aan de universiteit, ben benieuwd hoe hoogbejaard ik me daar ga voelen tussen alle jonge studenten

Ja, dat heb ik ook 😅. 
Ik was 18 bij de oudste, op 1 dag na 20 bij de tweede, en resp 27, 28 en 30 bij de jongsten. 

Ik ben nog steeds een van de jongste ouders bij mijn jongsten 🤷🏼‍♀️. 

49 jaar

FancyDuck29

FancyDuck29

25-05-2023 om 19:41

MidasWolf schreef op 25-05-2023 om 16:33:

Voor mijn leeftijd ben ik eerder ouder van geest dan jonger, prima jeugd en alles gehad maar ben blij dat ik nu volwassen ben

Ik had ook verwacht dat jij veel ouder zou zijn  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.