Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

25-05-2023 om 10:13

Hoe jong zijn jullie?

ik ben 55 en nog wat 😀

Nog één maandje 56.
Mijn lijf voelt bejaard op het ogenblik, want enigzins kreupel door een nageloperatie.
Geestelijk voel ik me een stuk jonger, o.a. omdat ik op mijn werk samenwerk met (veel) jongere mensen en dat gaat prima. Of jonger, ik merk gewoon de leeftijd niet zo.

amarna schreef op 25-05-2023 om 12:59:

64. En waarschijnlijk de oudste op dit forum

Ik ben 69..

MrsMary schreef op 25-05-2023 om 14:05:

[..]

Ik ben 69..

Jeeeej baas boven baas 

45
Het voelt een beetje als het omslagpunt, vind dat ik ineens veel te hard richting de 50 ga.

30 hier. 
Wat bijzonder eigenlijk om met zo'n gemêleerd gezelschap over allerlei onderwerpen te kletsen! In het "echte" leven zijn het toch voornamelijk semi-leeftijdsgenoten (naast familie) waar je mee praat.
Ik ben wel benieuwd of het zusterforum ouders.nl een ander publiek trekt dan viafora. 

begin 30.

Ik ben 52 

masatu schreef op 25-05-2023 om 14:11:

30 hier.
Wat bijzonder eigenlijk om met zo'n gemêleerd gezelschap over allerlei onderwerpen te kletsen! In het "echte" leven zijn het toch voornamelijk semi-leeftijdsgenoten (naast familie) waar je mee praat.
Ik ben wel benieuwd of het zusterforum ouders.nl een ander publiek trekt dan viafora.

Dat denk ik wel hoor. Meest jonge ouders en ouders van pubers denk ik.

56 😎

masatu schreef op 25-05-2023 om 14:11:

30 hier.

Dat vind ik ook. In mijn naaste omgeving zit ik met veel mensen die een zelfde soort opvoeding als ik hebben gehad en die dus over veel dingen ongeveer hetzelfde denken als ik. Op zo'n forum kom je erg veel diverser publiek tegen en door elkaars verhalen te lezen bekijk je dingen makkelijker van een andere kant dan in het echte leven. 

41 

41. 
Verbazend weinig jonge mensen. 

31 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.