Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Hoe heb jij je handdoek het liefst?

Ik heb een belangrijke levensvraag voor jullie:

Peiling

Hoe heb jij je handdoek het liefst?
139 stemmen
21%
59%
17%
3%

uit de droger… 

Hoe harder hoe beter.
Ik heb pas een nieuwe handdoek gekocht, die heb ik eerst een paar keer in de machine op 90gr gegooid voor ik mezelf ga afdrogen ermee.

stokstaart schreef op 12-08-2021 om 08:24:

Hoe harder hoe beter.
Ik heb pas een nieuwe handdoek gekocht, die heb ik eerst een paar keer in de machine op 90gr gegooid voor ik mezelf ga afdrogen ermee.

Fijne reactie, ik zat me net bij de “buitendrogers” af te vragen ‘ja maar, dan zijn ze knoerthard! Wat doen jullie er dan mee zodat ze weer zacht worden?’ 
Maar jouw post maakt het meteen duidelijk: er zijn gewoon mensen die zich graag afdrogen met karton! 

er.is.maar.1.Pino schreef op 12-08-2021 om 08:30:

[..]

Fijne reactie, ik zat me net bij de “buitendrogers” af te vragen ‘ja maar, dan zijn ze knoerthard! Wat doen jullie er dan mee zodat ze weer zacht worden?’
Maar jouw post maakt het meteen duidelijk: er zijn gewoon mensen die zich graag afdrogen met karton!

Zeker!! Dat zachte gefrut vind ik echt helemaal niks   Ik baal ook altijd als er toch een handdoek in de droger is beland.

Gelukje voor mij is dat ik straks geen droger meer heb dus kan het ook niet meer mis gaan

Buiten drogen is toch niet synoniem voor knetterhard?
Als het een beetje waait dan zijn ze soepel en een beetje ruw. Als het wat harder waait zijn ze fluffy zacht.
Wasverzachter wordt hier nooit gebruikt. Dan krijg je inderdaad zo'n vettig laagje en drogen ze minder goed. 
Wat wel een nadeel is van buiten drogen is dat 4 huizen verderop de buren een rookoven hebben waar de buurvrouw zelf vlees in rookt. Bij zuidwesten wind ruikt mijn was dan naar gerookte kip of vis. Heel soms ruikt mijn was naar frites,  als de wind in de verkeerde hoek zit komt de lucht van de snackbar,  hier 250 meter vandaan, onze kant op. 

Bakblik schreef op 12-08-2021 om 08:40:

Buiten drogen is toch niet synoniem voor knetterhard?
(…)

Ik heb met handdoeken die buiten gedroogd hebben, nog nooit anders meegemaakt dan dat die de vorm behouden die ze aan de waslijn hebben aangenomen. 😬  

Die kun je dus echt als tent neerzetten 🙈

er.is.maar.1.Pino schreef op 12-08-2021 om 08:43:

[..]

Ik heb met handdoeken die buiten gedroogd hebben, nog nooit anders meegemaakt dan dat die de vorm behouden die ze aan de waslijn hebben aangenomen. 😬

Die kun je dus echt als tent neerzetten 🙈

Op schaal van afdroog fijnheid: Precies karton genoeg voor mijn rug

Buiten gedroogd, gelukkig heb ik de ruimte om ze in de winter binnen hard te laten opdrogen. 
Ben ook erg gehecht aan mijn handdoeken, ze gaan pas weg als de gaten erin zitten.... Nu ik dit schrijf denk ik jee wat een armoe

Ohnee, ik gooi ze dan niet weg, leg ze in de garage als poetsdoek! 

Het maakt mij niet zo uit. Hier worden ze binnen aan de lijn gedroogd omdat ik te lui ben om alles naar beneden en naar buiten te zeulen. Dus ze zijn zacht genoeg voor mij. Maar er zit ook best wel verschil in alleen al door de kwaliteit van de handdoek. De goedkope handdoeken die ik nog even bij de Action had gekocht, zijn veel harder en ruwer dan mijn hotelkwaliteit handdoeken. Ook na even veel jaar in gebruik.

er.is.maar.1.Pino schreef op 12-08-2021 om 08:43:

[..]

Ik heb met handdoeken die buiten gedroogd hebben, nog nooit anders meegemaakt dan dat die de vorm behouden die ze aan de waslijn hebben aangenomen. 😬

Die kun je dus echt als tent neerzetten 🙈

Ik hou ervan 

Brienne schreef op 12-08-2021 om 08:48:

Buiten gedroogd, gelukkig heb ik de ruimte om ze in de winter binnen hard te laten opdrogen.
Ben ook erg gehecht aan mijn handdoeken, ze gaan pas weg als de gaten erin zitten.... Nu ik dit schrijf denk ik jee wat een armoe

Ohnee, ik gooi ze dan niet weg, leg ze in de garage als poetsdoek!

Welnee, superduurzaam en hip dus. 
ik doe dat ook met mijn handdoeken hoor. 

Ik droog ze eerst in de droger en hang ze daarna  binnen op. 

Als je ze als tent kan neerzetten pak je ze even samen met je armen tot een bolletje en dan zijn ze daarna gewoon soepel.

Sophia_!

Sophia_!

12-08-2021 om 10:05

Brienne schreef op 12-08-2021 om 08:48:

Buiten gedroogd, gelukkig heb ik de ruimte om ze in de winter binnen hard te laten opdrogen.
Ben ook erg gehecht aan mijn handdoeken, ze gaan pas weg als de gaten erin zitten.... Nu ik dit schrijf denk ik jee wat een armoe

Ohnee, ik gooi ze dan niet weg, leg ze in de garage als poetsdoek!

Hoe ouder, hoe beter! Oude handdoeken drogen het fijnste af 😁 

Hier gaan ze ook pas weg als de gaten erin vallen. 

er.is.maar.1.Pino schreef op 12-08-2021 om 08:30:

[..]

Fijne reactie, ik zat me net bij de “buitendrogers” af te vragen ‘ja maar, dan zijn ze knoerthard! Wat doen jullie er dan mee zodat ze weer zacht worden?’
Maar jouw post maakt het meteen duidelijk: er zijn gewoon mensen die zich graag afdrogen met karton!

Ja! *ril* Dan kom je helemaal fris, fruitig en zen uit een lekker warme douche en ga je jezelf staan vijlen met een stukje karton.😫

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.