Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Hoe bereik ik studenten in Nijmegen voor oproep huishoudelijke hulp?

Dag,

Iemand in Nijmegen die ik ken, is op zoek naar een nieuwe huishoudelijke hulp. Zij heeft hiertoe een PGB-budget dat zij zelf beheert en zij wil dan ook graag zelf de juiste hulp zoeken. Dus niet via een bemiddelingsbureau, een vast thuiszorgbureau of uitzendbureau.
Tot nu toe lukte het altijd wel om een student te vinden die dit als bijbaan wilde doen. Er zijn her en der ook al oproepjes gedaan inmiddels. Maar niet specifiek gericht op studenten.
Ik ben op zoek naar tips hoe zij het beste mensen die in Nijmegen studeren kan bereiken. Andere tips zijn natuurlijk ook welkom.
Zij heeft geen facebook, ik ook niet - maar kan natuurlijk wel iemand vragen om iets te plaatsen als ik weet welke groepen geschikt zijn.
Alvast dank!

Studenten van de medische faculteit zou je via dit prikbord kunnen bereiken: https://healthacademy.radboudumc.nl/prikbord/forums/view/16.

Eowyn-024

Eowyn-024

02-11-2021 om 17:48 Topicstarter

Oh top, zult soort dingen zoek ik ja!

Je zou ook nog een studentenvereniging of studievereniging kunnen benaderen. 

Eowyn-024

Eowyn-024

02-11-2021 om 20:51 Topicstarter

Ja dank je Promethium; die tip gaat ook op de lijst.

Waarom moet het per se een student zijn dan? Snap het even niet geloof ik.

Toen ik nog in Nijmegen studeerde hingen er overal op de campus prikborden met briefjes 'kamer gezocht', dat soort dingen. Ik kan me niet voorstellen dat die weg zijn. Gewoon wat briefjes ophangen!

Eowyn-024

Eowyn-024

03-11-2021 om 08:38 Topicstarter

Amaranth schreef op 02-11-2021 om 21:00:

Waarom moet het per se een student zijn dan? Snap het even niet geloof ik.

Niet per se, andere tips zijn ook welkom.
Maar daar is in het verleden de meeste ervaring mee opgedaan (en is altijd goed bevallen).

Eowyn-024

Eowyn-024

03-11-2021 om 08:39 Topicstarter

Dutchgirly schreef op 02-11-2021 om 21:27:

Toen ik nog in Nijmegen studeerde hingen er overal op de campus prikborden met briefjes 'kamer gezocht', dat soort dingen. Ik kan me niet voorstellen dat die weg zijn. Gewoon wat briefjes ophangen!

Ja - die tip had ik inmiddels ook op mijn lijstje staan. Dankje! Alleen nog even kijken hoe we dat georganiseerd krijgen.

Dochter zegt dat ze dit soort aanvragen inderdaad al een aantal x op t prikbord langs heeft zien komen. Dus ze worden gezien.

Eowyn-024

Eowyn-024

03-11-2021 om 22:01 Topicstarter

Goed om te horen Knutselklei.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.