Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het WAAROM topic.

Damoontje schreef op 20-01-2024 om 14:07:

Waarom praat ik in mezelf?

Ik doe dat ook. En niet alleen IN mezelf, ook hardop (als ik alleen ben). het heeft een functie

https://www.harpersbazaar.com/nl/cultuur-reizen/news/a2554/praat-jij-tegen-jezelf-dan-ben-je-niet-gek-maar-juist-slim/#

Hahaha dus het is eigenlijk heel goed..

waarom zit ik nog steeds in mijn kloffie? 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-01-2024 om 14:37

Prachtwacht schreef op 20-01-2024 om 11:51:

[..]

Ahhh dankjewel. Ja ik ben ook echt te streng voor mezelf.

Had ik ook heel lang, en nog wel eens. Graag gedaan 

Hier ook eentje die in haar zelf kletst, ja soms heb ik advies nodig van een Phoebe-kenner/expert...

Waarom is houdbare melk na openen tegenwoordig nog maar kort houdbaar? In mijn herinnering deed ik 'vroeger' wel een week met een geopend pak melk, maar nu is het steeds na een paar dagen bedorven.

waarom moet de één tijdens een wandeling om de paar minuten de neus snuiten en hoeft de ander dan gewoon helemaal niet?
Beiden zijn niet verkouden. 
Jullie snappen vast wel of ik de één of de ander ben 

Dorestad schreef op 20-01-2024 om 21:25:

waarom moet de één tijdens een wandeling om de paar minuten de neus snuiten en hoeft de ander dan gewoon helemaal niet?
Beiden zijn niet verkouden.
Jullie snappen vast wel of ik de één of de ander ben

Ik ben ook van ee druipneuzenclub en heb me wel eens tijdens een winterse fietstocht afgevraagd of er een markt is voor handschoenen met geïntegreerde zakdoek. Wandelend de neus snuiten gaat wel, maar fietsend vind ik dat zo onhandig, dus om on topic te blijven, waarom bestaan die handschoenen niet?

Auwereel schreef op 20-01-2024 om 21:30:

[..]

Ik ben ook van ee druipneuzenclub en heb me wel eens tijdens een winterse fietstocht afgevraagd of er een markt is voor handschoenen met geïntegreerde zakdoek. Wandelend de neus snuiten gaat wel, maar fietsend vind ik dat zo onhandig, dus om on topic te blijven, waarom bestaan die handschoenen niet?

Ik wandel meestal met stokken, zeker bij sneeuw en modder (90%loop ik onverhard)Het betekent dus steeds 1 hand losklippen,  stokken in 1 hand,  zakdoek in ander.  Een gekloot van jewelste bij de afstanden die ik afleg.  Een uitvinding zou ik toejuichen.  Ik wil wel testpersoon worden  😀

[..]

Ideetje: een zweetband omdopen tot snotlap en die om je pols dragen

Waarom heb ik het zo koud…

[..]

Mijn winterfietshandschoenen hebben een stukje zachte stof op de zijkant van de duim. Idd precies ontworpen om je neus af te vegen tijdens het fietsen. Merk BBB, type BWG 32 watershield.

Waarom kauwt mijn kat op mijn haar? Overdag ligt poes vaak op mijn bed maar als ik ga slapen verhuist zij naar de bank. Prima.
In de ochtend of soms halverwege de nacht komt zij aanwandelen want dan wil zij ETEN!
 Als ik ga slapen doe ik mijn halflange haar in een knoedeltje bovenop mijn hoofd en daar zat zij dus op te kauwen... raar beest

Martje80 schreef op 20-01-2024 om 20:59:

Waarom is houdbare melk na openen tegenwoordig nog maar kort houdbaar? In mijn herinnering deed ik 'vroeger' wel een week met een geopend pak melk, maar nu is het steeds na een paar dagen bedorven.

Staat je koelkast wel koud genoeg?

De poes van een vriendin ging op mijn hoofd liggen als ik daar sliep, op mijn gezicht. Maf beest. 
Waarom is de kat uitgevonden? 

Damoontje schreef op 22-01-2024 om 12:17:

De poes van een vriendin ging op mijn hoofd liggen als ik daar sliep, op mijn gezicht. Maf beest.
Waarom is de kat uitgevonden?

Ik denk dat katten zichzelf hebben uitgevonden... 

Ze zijn er toe in staat 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.