Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het WAAROM topic.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-10-2023 om 07:03

Waarom beginnen die  bouwvakkers om 6.30/6.45!!!!! (Naast appartement vriend, werd iets gesloopt en geen idee wat ze nu nog allemaal gaan doen..)
Ik snap dat die mensen ook moeten werken maar waarom niet een beetje aan omwonenden denken?

PhoebeHolmesreturns schreef op 20-10-2023 om 07:03:

Waarom beginnen die bouwvakkers om 6.30/6.45!!!!! (Naast appartement vriend, werd iets gesloopt en geen idee wat ze nu nog allemaal gaan doen..)
Ik snap dat die mensen ook moeten werken maar waarom niet een beetje aan omwonenden denken?

Dat heb ik ook nooit begrepen. 

Waarom beginnen die bouwvakkers om 6.30/6.45!!!!! (Naast appartement vriend, werd iets gesloopt en geen idee wat ze nu nog allemaal gaan doen..)

Nee! Dat is echt veel te vroeg   

Waarom kun je je ogen niet open houden als je moet niezen. Gisteren kreeg ik een niesbui tijdens het auto rijden en dat is zo vervelend.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-10-2023 om 09:54

_Audrey schreef op 20-10-2023 om 09:19:

[..]

Nee! Dat is echt veel te vroeg

Nu ben ik een ochtendmens maar 6.30 is idd wel erg vroeg... En na een uur stoppen ze een tijd... 
(En vriend heeft nog steeds geen gordijnen opgehangen in zn nieuwe appartement.. Is een deels afgeschermd balkon voor dus wel wat privacy maar die bouwlampen zijn fel)

Echt ik had de neiging om er heen te gaan om te zeggen of ze aub aan anderen kunnen denken maar ik denk niet dat dat zin heeft...

Ik dacht dat het te maken had met voor de files uitrijden, maar dat weet ik niet zeker.

Edit: even gegoogled en hier staat het antwoord:

https://www.maxvandaag.nl/sessies/themas/geld-werk-recht/hoe-zit-het-waarom-beginnen-bouwvakkers-zo-vroeg-op-de-dag/

Maar leuker wordt het er niet van.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-10-2023 om 09:59

Schemerlampje schreef op 20-10-2023 om 09:56:

[..]

Ik dacht dat het te maken had met voor de files uitrijden, maar dat weet ik niet zeker.

Oww dat zou best een goede rede zijn moet ik toegeven... 
Waarom voel ik al enige tijd een bleeeeeeehh-bui/dag aankomen, waarschijnlijk vooral omdat het kutweer is? (En dat vind ik dus een flutreden, het is maar regen...)

PhoebeHolmesreturns schreef op 20-10-2023 om 09:54:

[..]

Nu ben ik een ochtendmens maar 6.30 is idd wel erg vroeg... En na een uur stoppen ze een tijd...
(En vriend heeft nog steeds geen gordijnen opgehangen in zn nieuwe appartement.. Is een deels afgeschermd balkon voor dus wel wat privacy maar die bouwlampen zijn fel)

Echt ik had de neiging om er heen te gaan om te zeggen of ze aub aan anderen kunnen denken maar ik denk niet dat dat zin heeft...

Haha, na een uur moeten ze koffiedrinken denk ik. 

Je vriend moet maar snel gordijnen ophangen! Ik heb laatst nieuwe verduisterende gekocht, ipv de dunne die er hingen.  Wat is dat heerlijk donker, ik slaap stukken beter nu. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-10-2023 om 11:28

_Audrey schreef op 20-10-2023 om 10:02:

[..]

Haha, na een uur moeten ze koffiedrinken denk ik.

Je vriend moet maar snel gordijnen ophangen! Ik heb laatst nieuwe verduisterende gekocht, ipv de dunne die er hingen. Wat is dat heerlijk donker, ik slaap stukken beter nu.

Daar heb ik al een aantal keer over gezeurd en dat blijf ik doen tot ze hangen  ..
(Waarschijnlijk hangt ie ze straks op...)

PhoebeHolmesreturns schreef op 20-10-2023 om 11:28:

[..]

Daar heb ik al een aantal keer over gezeurd en dat blijf ik doen tot ze hangen ..
(Waarschijnlijk hangt ie ze straks op...)

😂 (hier in huis gaat dat net zo...)

Waarom krijg ik mijn huis toch nooit netjes opgeruimd? Hoe ik ook mijn best doe, het blijft altijd rommelig 

_Audrey schreef op 20-10-2023 om 11:43:

Waarom krijg ik mijn huis toch nooit netjes opgeruimd? Hoe ik ook mijn best doe, het blijft altijd rommelig

Ik heb hetzelfde helaas

Poison schreef op 20-10-2023 om 11:55:

[..]

Ik heb hetzelfde helaas

Balen is dat he 

PhoebeHolmesreturns schreef op 20-10-2023 om 09:59:

[..]

Oww dat zou best een goede rede zijn moet ik toegeven...
Waarom voel ik al enige tijd een bleeeeeeehh-bui/dag aankomen, waarschijnlijk vooral omdat het kutweer is? (En dat vind ik dus een flutreden, het is maar regen...)

Ik zat zonet (met regenbroek, 2 regenjassen en waterdichte schoenen aan), fluitend op de fiets. Ik floot de kinderliedjes die ik met de kinderen zong toen ze nog klein waren en door de stromende regen gelopen/gefietst moest worden.

Poison schreef op 20-10-2023 om 11:55:

[..]

Ik heb hetzelfde helaas

Hier ook

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.