Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het WAAROM topic.

Waarom zoemen muggen zo hard en irritant? Ze zouden meer overlevingskansen hebben als ze stil op jacht gingen naar bloed. Toch raar dat ze niet steeds stiller geëvalueerd zijn 

Waarom zijn de Classic Burgers van de Jumbo zoveel goedkoper als je er vier neemt? Verpakking met twee kost €3,39, verpakking met vier kost €4,39. Nu zijn die met twee in de aanbieding: twee verpakkingen voor €5,50. Kan dus nog steeds niet tegen een verpakking van vier op. 
En ik snap dan ook niet waarom er nog steeds mensen zijn die een verpakking met 2 kopen. 

Netherfield schreef op 02-10-2023 om 17:11:

En ik snap dan ook niet waarom er nog steeds mensen zijn die een verpakking met 2 kopen.

Iemand alleen of met 2 zonder diepvries ?

Waarom pik ik elke keer corona op en word ik er enorm ziek van, dit is de zesde keer!!!, terwijl ik nooit griep heb en me voor corona nooit ziek heb hoeven melden (behalve voor operaties)? 

Poison schreef op 02-10-2023 om 20:25:

Waarom pik ik elke keer corona op en word ik er enorm ziek van, dit is de zesde keer!!!, terwijl ik nooit griep heb en me voor corona nooit ziek heb hoeven melden (behalve voor operaties)?

Onze afweersystemen zijn niet allemaal gelijk “geprogrammeerd”. Zie https://www.sanquin.nl/binaries/content/assets/sanquinnl/over-sanquin/voor-scholen/links-bloed-en-afweer/hla-systeem.pdf voor een vrij uitgebreide uitleg over HLA. Maar sommige HLA-typen zijn beter in het afweren van bepaalde virussen dan andere. 

Poison schreef op 02-10-2023 om 20:25:

Beterschap 

🍊

Waarom zijn caravans en campers wit? Zo lelijk als je die dingen ziet staan, al die witte dozen. Waarom maken ze ze niet in schutkleuren zodat ze beter passen in de natuur? 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

06-10-2023 om 16:45 Topicstarter

Ik denk omdat wit een koele kleur is, qua temperatuur?

Beterlaat2021! schreef op 06-10-2023 om 16:45:

Ik denk omdat wit een koele kleur is, qua temperatuur?

Maar het is geen porum. 

Zelf zou ik liever zoiets zien: https://www.tractorfan.nl/picture/1482592/

Zal nu ook wel mode zijn, vroeger waren ze van dat lelijke beige. Nu zie je ook wel af en toe zilverkleurige campers.

Waarom zijn TV-toestellen altijd zwart? 

zwaankip schreef op 06-10-2023 om 18:54:

Zijn nog een tijdje zilverkleurig lelijk plastic geweest. 

zwaankip schreef op 06-10-2023 om 18:54:

Dat zijn ze niet. We hebben nu weer een met een zwart randje maar die 2/3 hiervoor waren zilverkleurig. En 25 jaar geleden was onze kleine tv geel.

Maar de reden dat ze vaak zwart zijn is dat de kleuren beter uitkomen dan.

Waarom zo weinig zitplaatsen bij de bushalte? Ik hou niet van staan. 

Waarom poepen de vogels altijd meer op mijn auto dan op alle auto's die eromheen staan?
Het lijkt wel een complot, maar het valt echt op. Zou het door de kleur kunnen komen? Mijn auto is parelmoer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.