Huiskamer
Beterlaat2021!
24-03-2023 om 15:18
Het WAAROM topic.
Dit is : Het WAAROM topic! 👀 🔄
Je vraagt je iets af, waar je zelf geen antwoord op weet.
Je stelt de vraag hier. Je hoeft geen antwoord op de vorige vraag te geven, er hoeven sowieso geen antwoorden te komen, maar het mág wel. In dat geval wel even duidelijk quoten.
Mijn brandende vragen zijn :
* Waarom zijn alle cream crackers in de verpakking al gebroken?
* Waarom heb ik nagels aan mijn tenen?
* Waarom wordt er gewaarschuwd voor snelheidscontroles/flitspalen?
Dolfje
30-08-2023 om 21:29
Waarom staan er zowat in elk hotel kaartjes met " bespaar water bla bla hang handdoeken op voor hergebruik " en krijg je toch elke dag schone handdoeken? Nu ook weer. Zijn hier nu voor de vierde nacht en elke dag schone handdoeken en vandaag voor de laatste nacht ook schone lakens. Ik snap dat dus niet.
noas_1993
30-08-2023 om 21:51
Dolfje schreef op 30-08-2023 om 21:29:
Waarom staan er zowat in elk hotel kaartjes met " bespaar water bla bla hang handdoeken op voor hergebruik " en krijg je toch elke dag schone handdoeken? Nu ook weer. Zijn hier nu voor de vierde nacht en elke dag schone handdoeken en vandaag voor de laatste nacht ook schone lakens. Ik snap dat dus niet.
Dat van het beddengoed snap ik ook niet inderdaad, maar met handdoeken is het vaak zo; op de grond betekend dat je nieuwe wilt en ophangen is dat je geen nieuwe wilt.
Zou handiger zijn als je zoiets bij reserveren door kan geven.
Schemerlampje
30-08-2023 om 21:52
noas_1993 schreef op 30-08-2023 om 21:51:
[..]
Dat van het beddengoed snap ik ook niet inderdaad, maar met handdoeken is het vaak zo; op de grond betekend dat je nieuwe wilt en ophangen is dat je geen nieuwe wilt.
Zou handiger zijn als je zoiets bij reserveren door kan geven.
Ja, maar wij hangen de handdoeken op en krijgen dan toch nieuwe, dus ik snap het ook niet.
Dolfje
30-08-2023 om 21:56
Schemerlampje schreef op 30-08-2023 om 21:52:
[..]
Ja, maar wij hangen de handdoeken op en krijgen dan toch nieuwe, dus ik snap het ook niet.
Ja precies dat dus. Ik heb buiten de badmat en een gastendoekje niks op de grond gelegd en nu al 3 keer alles schoon gekregen.
redbulletje
30-08-2023 om 22:34
Gemakzucht van de hotels, als je de handdoek ophangt ipv op de grond gooit hoeven zij niet te vervangen. Het is dus zaak ze altijd op de grond te gooien na gebruik.
Dolfje
30-08-2023 om 22:45
redbulletje schreef op 30-08-2023 om 22:34:
[..]
Gemakzucht van de hotels, als je de handdoek ophangt ipv op de grond gooit hoeven zij niet te vervangen. Het is dus zaak ze altijd op de grond te gooien na gebruik.
Jaaa maar ze vervangen ze dus ook als ze niet op de grond liggen. Waarom? Dat is mijn vraag.
redbulletje
30-08-2023 om 22:50
Dolfje schreef op 30-08-2023 om 22:45:
[..]
Jaaa maar ze vervangen ze dus ook als ze niet op de grond liggen. Waarom? Dat is mijn vraag.
Oh dat had ik niet goed gelezen. Maar beter dit dan andersom toch?
Dolfje
30-08-2023 om 22:51
redbulletje schreef op 30-08-2023 om 22:50:
[..]
Oh dat had ik niet goed gelezen. Maar beter dit dan andersom toch?
Nou ze moeten dan niet zeggen dat ze milieubewust zijn, daarom vraag ik me af wat de reden voor het toch vervangen is.
redbulletje
30-08-2023 om 23:02
Dolfje schreef op 30-08-2023 om 22:51:
[..]
Nou ze moeten dan niet zeggen dat ze milieubewust zijn, daarom vraag ik me af wat de reden voor het toch vervangen is.
Ik erger me dood aan dat gekokketeer met milieubewustheid van hotels. We komen daar om ons in comfort te baden tenslotte, niet om deugpunten te scoren. Vraag me af of er mensen zijn die op booking.com voorkeur geven aan hotels die aan deze hype meedoen.
Beterlaat2021!
31-08-2023 om 07:06
Ik meld zoiets bij de receptie en hoop dat ze er iets mee doen.
Ik logeer ook wel eens in een hotel waar je een label aan de deur kunt hangen als je geen schoonmaak of handdoeken wilt. In ruil daarvoor krijg je een kopje koffie of thee...
madee
31-08-2023 om 08:28
Broodjebrie schreef op 30-08-2023 om 09:27:
[..]
Openmaken aan de kant waar de datum staat!
Gecheckt bij mijn voorraden: bij Allerfre klopt dat, maar bij de pcmol vd Lidl en een pilletje uit de apotheek niet...helaas
Mama-Inge
31-08-2023 om 08:30
Waarom zijn de kinderen zo ontzettend druk 's morgens als ik uit bed kom.
Broodjebrie
31-08-2023 om 08:34
madee schreef op 31-08-2023 om 08:28:
[..]
Gecheckt bij mijn voorraden: bij Allerfre klopt dat, maar bij de pcmol vd Lidl en een pilletje uit de apotheek niet...helaas
Oh.. 
Rockstar
31-08-2023 om 09:24
redbulletje schreef op 30-08-2023 om 23:02:
[..]
Ik erger me dood aan dat gekokketeer met milieubewustheid van hotels. We komen daar om ons in comfort te baden tenslotte, niet om deugpunten te scoren. Vraag me af of er mensen zijn die op booking.com voorkeur geven aan hotels die aan deze hype meedoen.
Ik vervang mijn handdoek niet elke keer als ik douche dus ik hoef echt geen nieuwe handdoek elke keer. En zo milieubewust ben ik niet, ik vind het gewoon onnodig. Ik hoef ze niet eens elke dag in mijn kamer om schoon te maken. Meestal laat ik ze een paar keer binnen, niet elke dag (dan hang ik dat kaartje voor de deur).
redbulletje
31-08-2023 om 09:33
Rockstar schreef op 31-08-2023 om 09:24:
[..]
Ik vervang mijn handdoek niet elke keer als ik douche dus ik hoef echt geen nieuwe handdoek elke keer. En zo milieubewust ben ik niet, ik vind het gewoon onnodig. Ik hoef ze niet eens elke dag in mijn kamer om schoon te maken. Meestal laat ik ze een paar keer binnen, niet elke dag (dan hang ik dat kaartje voor de deur).
Thuis vervang ik de handdoek waarmee ik douche ook elke dag, dus dat verwacht ik in een hotel zeker. Mn handenwashanddoekje hang ik gewoon op het rekje, daar doe ik thuis een week mee dus hoeft niet vervangen maar ik klaag zeker niet als ze het alsnog wel doen. Hoe meer service een hotel biedt hoe meer waardering.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.