Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het WAAROM topic.

Schemerlampje schreef op 17-08-2023 om 16:53:

[..]

Zou het geen voorgeprogrammeerd sproeiprogramma zijn? En de bewoners op vakantie?

Dag later waren ze uit

Waarom is er al wekenlang geen verse spinazie te verkrijgen, terwijl het wel het seizoen ervoor is?

Edit: de oogst in Spanje is mislukt, maar dan verklaart nog niet waarom er geen nederlandse spinazie is.

Dolfje schreef op 17-08-2023 om 16:27:

Waarom dragen veel oudere echtparen vaak dezelfde kleur kleding? Zie je ze lopen en dan beide een bepaalde kleur broek, trui etc. Vaak beige of camouflagegroengrijs maar soms ook een andere kleur. Of ieder een rode trui/blouse of beiden helemaal in het rood/wit/blauw.
Heeft er iemand (groot) ouders die zich zo kleden? Vraag het eens waarom . Is dat makkelijk in de was, of is een bepaalde dag een bepaalde kleur? Of bepaald 1 iemand dat daar?

67 en bijna 66 hier 

Wij dragen niet dezelfde kleuren maar mijn voorkeur voor bepaalde kleuren schemert wel hard door in de kleding van man. Hem boeit het namelijk 0.0 wat hij aanheeft dus ik druk daar een behoorlijk stempel op. Rood-wit-blauw komt er hier trouwens niet in. Wel veel jeansblauw, grijs, groen, voor man. Voor mij veel lichtgrijs, jeansblauw, groen, maar ook spierwit, roomwit, aubergine en zwart.

We hebben geen matchende jassen! (wel dezelfde fiets , alleen is die van man antraciet en die van mij wit)

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

25-08-2023 om 15:50 Topicstarter

Waarom zit de handgreep boven het bad altijd zo laag, dat je moet bukken om hem vast te pakken als je in of uit bad stapt?

( Bij mij is dus een extra handgreep, op  + 1.50 meter hoogte gemonteerd, veel makkelijker!)

waarom heb ik nu pas Medikamente ontdekt? 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-08-2023 om 07:27

Broodjebrie schreef op 25-08-2023 om 21:50:

Beter laat dan nooit!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-08-2023 om 12:04

Hier een waarom waar ik het antwoord wel op heb maar ik moet het toch even kwijt. Sinds kat 1 gehemeld is heeft kat 2 maar liefst 4 manden tot haar beschikking (Eigenlijk 3, mand 4 is eigenlijk een krabmat maar die gebruikt ze ook wel eens als slaapplek) maar toch moet ze zo nodig 9 van de 10 x MIJN chase longue inpikken. En maar beledigd mauwen als ik haar aan de kant schuif omdat ik zelf op die stoel wil gaan zitten..  
Broodjebrie schreef op 25-08-2023 om 21:50:

Wat is dat? 

Waarom heb ik op mijn vrije dag wel tijd, maar geen energie  en zin om mijn huis schoon te maken?

Waarom zie ik nu al mensen lopen in een gewatteerde jas, of met een bontkraag? En volgens mij niet eens omdat ze al om 6 uur 's morgens op pad moeten

Waarom kattenvoeding met "lam, konijn, rundsvlees"?
Ik heb werkelijk nog nooit een kat een lam, een konijn of een koe zien eten!

Waarom zijn autogordels exclusief afgestemd en getest op mannenlichamen? 

Waarom zou je 69 in je nek laten tatoeëren?? Verschillende keren gezien in Frankrijk...

Evaluna schreef op 26-08-2023 om 22:22:

Waarom zou je 69 in je nek laten tatoeëren?? Verschillende keren gezien in Frankrijk...

Dan weten potentiële partners wat je favoriete standje is? 😜

Edit: het heeft een serieuzere betekenis:

https://nl.tatufoto.com/znachenie-tatuirovok/znachenie-tatu-69/

Waarom moeten kinderen eerst een boterham met hartig beleg eten en pas daarna een boterham met zoet beleg? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.