Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het WAAROM topic.

PhoebeHolmesreturns schreef op 21-06-2023 om 09:31:

Waarom heb ik echt nooit zin om naar de wc te gaan? (Ik doe het wel hoor, wanneer die blaas op knappen staat...)

Vroegere vriendin  zei in dat geval altijd: Wat kan n mens zichzelf pesten 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

21-06-2023 om 18:55

nlies schreef op 21-06-2023 om 18:30:

[..]

Vroegere vriendin zei in dat geval altijd: Wat kan n mens zichzelf pesten

Nou dat is het echt, ik snap mijzelf ook niet.. Ik ga maar kappen met mijzelf te treiteren...

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

25-06-2023 om 10:16 Topicstarter

Waarom hangen mensen hun zak met plastic afval veel te vroeg aan de paal? 
Zodat iedereen kan zien welke verkeerde dingen ze erin hebben gedaan?

(Ik noem maar iets op: piepschuim, papieren dozen, babyluiers!)

Waarom zijn dr. Martens sandalen zo duur, terwijl ze niet meer van echt leer gemaakt zijn? (Eerder volgens mij wel, toen was het van dat hele ruwe leer; te ruw voor mijn voeten.)

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

25-06-2023 om 10:36

Beterlaat2021! schreef op 25-06-2023 om 10:16:

Waarom hangen mensen hun zak met plastic afval veel te vroeg aan de paal?
Zodat iedereen kan zien welke verkeerde dingen ze erin hebben gedaan?

(Ik noem maar iets op: piepschuim, papieren dozen, babyluiers!)

Nee, echt? In het palstic afval?! Jemig. 

Toen ik het eerste stukje las dacht ik nog dat ik mijn kliko ook wel eens te vroeg bij de weg zet, als ik de volgende dag vroeg weg moet hoeven mijn buren niet om 5:30 die wieltjes te horen. Dus dan maar de avond tevoren. 

Maar babyluiers in het plastic afval? Ranzig!

Waarom heb ik nu al tig keer gedroomd dat ik nodig moest plassen. 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

25-06-2023 om 17:46 Topicstarter

@Treuriet : omdát je moest plassen.
Ik droom dat ook altijd en dan is er nooit een toilet te vinden. Of de deur kan niet open of dicht, of is van glas......    Als ik dan eindelijk wakker word moet ik inderdaad plassen! 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

25-06-2023 om 17:47 Topicstarter

Wandelvrouwtje schreef op 25-06-2023 om 10:36:

[..]

Toen ik het eerste stukje las dacht ik nog dat ik mijn kliko ook wel eens te vroeg bij de weg zet, als ik de volgende dag vroeg weg moet hoeven mijn buren niet om 5:30 die wieltjes te horen. Dus dan maar de avond tevoren.

Maar babyluiers in het plastic afval? Ranzig!

Met veel te vroeg bedoel ik dágen te vroeg!  Zo van, zak is vol, naar buiten ermee.

Beterlaat2021! schreef op 25-06-2023 om 17:47:

[..]

Met veel te vroeg bedoel ik dágen te vroeg! Zo van, zak is vol, naar buiten ermee.

Woon je bij mij in het dorp?  Dat gebeurt hier altijd.  De paal voor de zakken is nooit leeg en als ze komen ophalen nemen ze de helft niet mee vanwege verkeerde inhoud.

Waarom kan ik die hele mooie zomerjurk niet meer vinden online?

MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-06-2023 om 15:52

Waarom gaat de zon weg wanneer je zonnebril/raambekleding op en naar beneden doet en komt ie terug wanneer je je zonnebril af hebt of raambekledinh omhoog hebt? 

PhoebeHolmesreturns schreef op 26-06-2023 om 15:52:

Waarom gaat de zon weg wanneer je zonnebril/raambekleding op en naar beneden doet en komt ie terug wanneer je je zonnebril af hebt of raambekledinh omhoog hebt?

Hij schrikt van de zonnebril 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-06-2023 om 18:26

Regendrup. schreef op 26-06-2023 om 15:52:

[..]

Hij schrikt van de zonnebril

Beterlaat2021! schreef op 25-06-2023 om 17:46:

@Treuriet : omdát je moest plassen.
Ik droom dat ook altijd en dan is er nooit een toilet te vinden. Of de deur kan niet open of dicht, of is van glas...... Als ik dan eindelijk wakker word moet ik inderdaad plassen!

En is de w.c. Dan altijd bomvol met papier en het water stroomt over en overal viezigheid in mijn droom dus .en als ik wakker wordt moet ik intussen zo nodig dat ik bijna in mijn broek plas .

Waarom staat het stampertje voor het citroenschijfje vaak met de stampkant naar boven in mijn ijsthee? Als ik daadwerkelijk mijn citroen wil stampen, moet ik 'm uit mijn drinken halen en omdraaien, waardoor ik natte vingers krijg.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.