Huiskamer
Beterlaat2021!
24-03-2023 om 15:18
Het WAAROM topic.
Dit is : Het WAAROM topic! 👀 🔄
Je vraagt je iets af, waar je zelf geen antwoord op weet.
Je stelt de vraag hier. Je hoeft geen antwoord op de vorige vraag te geven, er hoeven sowieso geen antwoorden te komen, maar het mág wel. In dat geval wel even duidelijk quoten.
Mijn brandende vragen zijn :
* Waarom zijn alle cream crackers in de verpakking al gebroken?
* Waarom heb ik nagels aan mijn tenen?
* Waarom wordt er gewaarschuwd voor snelheidscontroles/flitspalen?
Tara82
02-04-2023 om 16:43
Waarom word je maanden van te voren al dood gegooid in alle winkels met Paas decoratie, maar is alles een week voor Pasen al uit de schappen?
Ik ben al tijden kleuter aan het vertellen dat het nog geen tijd is voor Pasen en dat ze dus nog moet wachten met eieren verven. Anders moest echt elk ei geverfd worden. Nu is het bijna Pasen en kan ik nergens meer een eierverfmolen vinden en ik ga toch echt niet voor zo iets simpels de hoofdprijs online uitgeven. Vanavond dus toch maar de hele kast uitruimen op zoek naar die van vorig jaar.
Treurniet
02-04-2023 om 16:59
Waarom heb ik zo'n hekel aan fysiotherapie ?
En dan vooral de variant bekkenbodemspieren
SpiritedMagpie74
02-04-2023 om 19:38
Beterlaat2021! schreef op 02-04-2023 om 16:16:
Waarom rijden alle auto' s op de linkerbaan véél te hard?
Geldt voor die Audi's, Golfjes en BMW's de maximum snelheid van 100 km/uur niet?
In dezelfde categorie: waarom willen mensen mij inhalen, terwijl er vóór mij duidelijk al file-vorming is ? Of vóór mij is een vrachtwagen, die een andere vrachtwagen inhaalt. En waar wil die opdringerige inhaler eigenlijk dat ik heen ga.... links is de vangrail en rechts een andere auto.
Netherfield
03-04-2023 om 09:04
Waarom lijkt het lekker weer maar is het eigenlijk steenkoud buiten?
Rockstar
03-04-2023 om 12:18
Tara82 schreef op 02-04-2023 om 16:43:
Waarom word je maanden van te voren al dood gegooid in alle winkels met Paas decoratie, maar is alles een week voor Pasen al uit de schappen?
Ik ben al tijden kleuter aan het vertellen dat het nog geen tijd is voor Pasen en dat ze dus nog moet wachten met eieren verven. Anders moest echt elk ei geverfd worden. Nu is het bijna Pasen en kan ik nergens meer een eierverfmolen vinden en ik ga toch echt niet voor zo iets simpels de hoofdprijs online uitgeven. Vanavond dus toch maar de hele kast uitruimen op zoek naar die van vorig jaar.
Dan nu mijn waarom: Waarom koop je een nieuwe eierverfmolen als je er al ééntje hebt?😁
Beterlaat2021!
03-04-2023 om 12:48
noas_1993 schreef op 03-04-2023 om 09:46:
Waarom heeft mijn haar bijna elke dag shampoo nodig?
Omdat je je haar daaraan gewend hebt!
Je kunt je haar ook zónder shampoo wassen. Zeker niet dagelijks doen en zeker niet met shampoo.
Tara82
03-04-2023 om 14:02
Rockstar schreef op 03-04-2023 om 12:18:
[..]
Dan nu mijn waarom: Waarom koop je een nieuwe eierverfmolen als je er al ééntje hebt?😁
Omdat ik geen zin heb om de hele kast uit te ruimen en ik ook niet helemaal zeker weet of hij daar nog ergens ligt. Het is een volgepropte openen op eigen risico kast. Ik heb op dit moment ook weinig energie.
Kwam er net eentje tegen bij de Aldi, dus kleuter zal blij zijn tot ze ontdekt dat we geen eieren in huis hebben. Misschien nog maar even verstoppen.
Tinydancer
03-04-2023 om 14:59
Netherfield schreef op 03-04-2023 om 09:04:
Waarom lijkt het lekker weer maar is het eigenlijk steenkoud buiten?
Ja, in de zon is het best lekker, maar in de schaduw nogal koud.
MenacingSwan87
03-04-2023 om 20:24
Waarom was het toen ik nog in Nederland was daar kutweer en in mijn vakantieland lekker weer en nu ik daar eindelijk ben is het precies omgekeerd
?
Ik had warmte en zon besteld...
!
Netherfield
08-04-2023 om 09:01
Ik ben verkouden en moe. Maar waarom voelt je hoofd en neus dan beter als je rechtop zit en loopt? Ik wil liggen!
MenacingSwan87
11-04-2023 om 07:54
Ik zat gister in het vliegtuig vanuit Griekenland en het viel mij op dat wanneet je uit het raam kijkt het lijkt of het vliegtuig nauwelijks beweegt en vooruit komt, terwijl je juist met een behoorlijke snelheid vooruitgaat en ik vraag mij af hoe dit kan en ik vond het wel een goede vraag voor het waarom-topic 
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.