Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het nationale Thee-Topic!

Hier is ie dan, het nationale Thee-Topic! Welke thee vind je lekker? Welke niet? Welk merk wel, welk merk juist niet?
En wat vind je ervan dat niet meer in alle horeca normale thee te krijgen is?


Regendrup. schreef op 13-12-2021 om 22:02:

[..]

Jij doet niet meer mee

Mag ik nu geen thee meer?

Broodjebrie schreef op 13-12-2021 om 22:02:

[..]

Eh Engelse thee? https://discountoffice.nl/p/thee-pickwick-engelse-melange-zonder-envelop-2gr/?gclid=CjwKCAiA-9uNBhBTEiwAN3IlNHYm_PkuC9hgtqLsq2Jbuu7UfBRBVBp5easvEAWvmvccayljQYTo5xoC2akQAvD_BwE

Engelse thee heb ik nooit gedronken. Het liefst koop ik losse thee of melanges, meestal zwarte thee of rooibos. Al heb ik laatst ook een lekkere wittw thee gedronken.

Jaa, ik ben gek op thee! Heb nu ruim 20 soorten losse thee staan en nog een ruime theedoos vol met zakjes.. elke keer weer een flinke beslissing om te bedenken in welke thee ik zin heb 😂

Dit jaar ook een thee-adventskalender genomen om ook eens wat andere smaken te proeven, Oolong blijk ik bijvoorbeeld ook best lekker te vinden, had ik zelf nooit aan gedacht! 

Broodjebrie

Broodjebrie

13-12-2021 om 22:10 Topicstarter

Lollypopje schreef op 13-12-2021 om 22:05:

[..]

Engelse thee heb ik nooit gedronken. Het liefst koop ik losse thee of melanges, meestal zwarte thee of rooibos. Al heb ik laatst ook een lekkere wittw thee gedronken.

Witte thee heb ik nog nooit op, zal dat ook eens gaan proberen.

Broodjebrie

Broodjebrie

13-12-2021 om 22:10 Topicstarter

Chocoladeaardbei schreef op 13-12-2021 om 22:05:

Jaa, ik ben gek op thee! Heb nu ruim 20 soorten losse thee staan en nog een ruime theedoos vol met zakjes.. elke keer weer een flinke beslissing om te bedenken in welke thee ik zin heb 😂

Dit jaar ook een thee-adventskalender genomen om ook eens wat andere smaken te proeven, Oolong blijk ik bijvoorbeeld ook best lekker te vinden, had ik zelf nooit aan gedacht!

Wow, snap ik haha!

Oh ik ben jaloers.. Ik wilde ook een thee-adventskalender kopen maar helaasch overal uitverkocht. Volgend jaar maar opnieuw proberen.

Broodjebrie schreef op 13-12-2021 om 22:10:

[..]

Witte thee heb ik nog nooit op, zal dat ook eens gaan proberen.

Er zat een lekkere in mijn adventkalender. Met lavendel. Zou ik zo nooit kopen, maar bevalt heel goed.

Broodjebrie

Broodjebrie

13-12-2021 om 22:13 Topicstarter

Lollypopje schreef op 13-12-2021 om 22:11:

[..]

Er zat een lekkere in mijn adventkalender. Met lavendel. Zou ik zo nooit kopen, maar bevalt heel goed.

Wahaha ik moet nu denken aan dat ene theesmaakje met lavendel waarvan je echt het idee had dat je net van de wc kwam en had zitten spuiten met een lavendelbus om alles weer fris te laten ruiken Was destijds een proef van Pickwick geloof ik. 3 smaken hadden ze. Lavendel was er 1 van, en die ander was iets met rozen ofzoiets. En die andere weet ik niet meer.

Broodjebrie schreef op 13-12-2021 om 22:13:

[..]

Wahaha ik moet nu denken aan dat ene theesmaakje met lavendel waarvan je echt het idee had dat je net van de wc kwam en had zitten spuiten met een lavendelbus om alles weer fris te laten ruiken Was destijds een proef van Pickwick geloof ik. 3 smaken hadden ze. Lavendel was er 1 van, en die ander was iets met rozen ofzoiets. En die andere weet ik niet meer.

Brrrrr...

Maar ik moet zeggen dat ik pickwick ook echt veel minder lekker vind nu ik vooral nog losse thee drink. Dan is pickwick toch opeens chemischer ofzo.

Broodjebrie

Broodjebrie

13-12-2021 om 22:18 Topicstarter

Lollypopje schreef op 13-12-2021 om 22:16:

[..]

Brrrrr...

Maar ik moet zeggen dat ik pickwick ook echt veel minder lekker vind nu ik vooral nog losse thee drink. Dan is pickwick toch opeens chemischer ofzo.

Dat vind ik ook met de thee van Lipton. Alhoewel, ik was laatst in een hotel met een vriendin en daar hadden ze ook thee van Lipton maar die vond ik nog verrassend lekker eigenlijk. Maar dat was dan een uitzondering denk ik  

Echte thee wordt gemaakt van de toppen van de theeplant Camellia Sinensis. Er worden soms smaakstoffen aan toegevoegd je hebt dan gearomatiseerde thee.
Thee waar geen theeplant inzit is geen thee maar een kruiden extract of hoe je het maar wilt noemen.

Lollypopje schreef op 13-12-2021 om 22:16:

[..]

Brrrrr...

Maar ik moet zeggen dat ik pickwick ook echt veel minder lekker vind nu ik vooral nog losse thee drink. Dan is pickwick toch opeens chemischer ofzo.

Ben ik wel met je eens, sommige smaken van pickwick zijn wel prima, maar veel is al snel te zoet ofzo, te chemisch inderdaad

Broodjebrie schreef op 13-12-2021 om 22:13:

[..]

Wahaha ik moet nu denken aan dat ene theesmaakje met lavendel waarvan je echt het idee had dat je net van de wc kwam en had zitten spuiten met een lavendelbus om alles weer fris te laten ruiken Was destijds een proef van Pickwick geloof ik. 3 smaken hadden ze. Lavendel was er 1 van, en die ander was iets met rozen ofzoiets. En die andere weet ik niet meer.

Bah haha

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.