Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2022 om 17:29

Het 'ik word even moe van mijzelf'-topic


AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-12-2022 om 16:52

Echt hè…  , anyway ik heb het overleefd..

Phoebe1982 schreef op 15-12-2022 om 16:52:

Echt hè… , anyway ik heb het overleefd..


Daarom gerf jezelf een schouder klop 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

16-12-2022 om 10:00

rooiekater schreef op 15-12-2022 om 17:02:

[..]


Daarom gerf jezelf een schouder klop

Je hebt gelijk.
Ondertussen word ik wederom heel erg moe van mijzelf, zie dillemma topic.

Weet je wat, ik ga me geloof ik maar aankleden en lekker naar buiten om een wandeling te maken.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-12-2022 om 10:12

En dan moet je van alles van jezelf maar langzaamaandag; geen puf, geen zin, het is vast glad buiten en meer van dat soort smoezen    (Dat is dan het nadeel van even niet werken..Dat je niet perse iets moet..)

Phoebe1982 schreef op 19-12-2022 om 10:12:

En dan moet je van alles van jezelf maar langzaamaandag; geen puf, geen zin, het is vast glad buiten en meer van dat soort smoezen (Dat is dan het nadeel van even niet werken..Dat je niet perse iets moet..)

Dan gewoon niks doen 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-12-2022 om 20:48

rooiekater schreef op 19-12-2022 om 19:34:

[..]

Dan gewoon niks doen

Das mislukt  (alles gedaan wat op mn lijstje stond, + meer...)

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-01-2023 om 13:53

Ik zit al een paar dagen te twijfelen of ik weer een krantenabb neem. Ik had een abb met korting voor een jaar maar die is afgelopen. Leuk allemaal maar ik weet niet of ik weer zin heb om er minimaal een jaar  of langer aan vast te zitten. Geen idee waarom want ik vermaak me wel en ik wil toch een beetje op de hoogte blijven van wat er gebeurt in de wereld.
Waarom kan ik nou niet beslissen  ..

Gelukkig nieuwjaar trouwens allen!

Gelukkig nieuwjaar! Ik lees al meer dan 50 jaar dezelfde krant, want ik heb lezen geleerd met de weersverwachting in de krant: ☀️ zon, 🌧️ regen, 🌩️onweer... 

Gelukkig Nieuwjaar!

Vandaar een lastige opstartdag. Gelukkig had ik vorige week al veel voorgewerkt en kan ik nu zonder schuldgevoel eerder stoppen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-01-2023 om 19:32

Auwereel schreef op 02-01-2023 om 14:22:

Gelukkig nieuwjaar! Ik lees al meer dan 50 jaar dezelfde krant, want ik heb lezen geleerd met de weersverwachting in de krant: ☀️ zon, 🌧️ regen, 🌩️onweer...

Ik denk na iedere abb ik stop ermee maar ik vind het erg relaxed wakker worden sochtends, van journaals word ik depressief als ik die vaak kijk maar ik wil toch een beetje weten wat er speelt..

Ok ik geef nu zelf antwoord op mijn vraag  Dank Auwereel! Je hebt groot gelijk, en waarom van krant ruilen als ik de huidige krant leuk vind...🤓

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-01-2023 om 08:52

Ben ik eruit (qua krant dan... ik zit wel weer giga te twijfelen over de vervolg thuis-studie die ik eerst niet durfde, toen wel en nu zie ik het weer niet zitten maar denk ik dat het ook wel goed is om te doen... Pfffff....), werkt die  krant/website niet mee en moet ik ze maar bellen... Nou als het allemaal zo ingewikkeld is kunnen ze lekker de t**** krijgen... 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-01-2023 om 11:01

Phoebe1982 schreef op 03-01-2023 om 08:52:

Ben ik eruit (qua krant dan... ik zit wel weer giga te twijfelen over de vervolg thuis-studie die ik eerst niet durfde, toen wel en nu zie ik het weer niet zitten maar denk ik dat het ook wel goed is om te doen... Pfffff....), werkt die krant/website niet mee en moet ik ze maar bellen... Nou als het allemaal zo ingewikkeld is kunnen ze lekker de t**** krijgen...

Twijfel is over vervolgstudie is alweer weg, ik heb voor mijn huidige studie prof. voedingsleer alleen nog een examen waar ik momenteel voor aan het leren ben en ik vind het leuk dus ik geef daarmee het antwoord op mijn eigen vraag...

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-01-2023 om 19:58

Phoebe1982 schreef op 03-01-2023 om 11:01:

[..]

Twijfel is over vervolgstudie is alweer weg, ik heb voor mijn huidige studie prof. voedingsleer alleen nog een examen waar ik momenteel voor aan het leren ben en ik vind het leuk dus ik geef daarmee het antwoord op mijn eigen vraag...

En het is weer terug..... ik weet toch niet of ik er zin en energie voor heb...

lekker bezig Phoebe1982 

Ik twijfel over nieuwe wanten

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.