Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2022 om 17:29

Het 'ik word even moe van mijzelf'-topic


AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

31-10-2022 om 09:37

rooiekater schreef op 31-10-2022 om 06:26:

[..]

Zit er al en op de wasmand

Dan hang je er door je hele huis toch 100.000, dan moet het je wel opvallen 

kinderjas ergens vergeten

Ik ging vanmiddag eten maken voor de komende dagen. Aanrecht vol met eten, grote snijplank en bakken. Ik snij de pastinaak op de snijplank terwijl ik niet doorhad dat de snijplank half over het randje hing. Toen ik er druk op zette om de snijden kiepte de hele zooi naar beneden.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-11-2022 om 22:59

Ik was ook weer lekker moeilijk aan het doen vandaag.. En ik begin denk ik te snappen waarom ik een goed figuur heb; ik vergeet de hele tijd iets op de verdieping waar ik niet ben (appartement met 2 etages) en ik loop tig x naar beneden en boven… 

En ik heb PBS, niet heel ernstig maar ik had net een flinke aanval.. niet heel gek als je en avondeten maakt waar je darmen niet erg hard op gaan en je daarna ook nog flink snaait van dingen waar ze nog minder hard op gaan.. 
Ik heb het al jaren dus ik weet precies waar ik mogelijk op kan reageren dus lekker handig dat ik daarmee soms geen maat houd..(niet dat dat een drama is maar ik vergeet dat stomme prikkelbare darm syndroom gewoon en net was even erg vervelend en pijnlijk) Echt ik word soms zo enorm moe van mezelf…

Phoebe1982

Hier ook last van pds, waren bij en met vrienden uit eten en drinken en heb vanmorgen vanaf een uur of 6 op de wc gezeten. 
Gelukkig is het nu weer kalm.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-11-2022 om 21:36

Dank Rodekater 😊!
Dolf ja zoiets had ik dus gister... (en dat was echt mn eigen schuld.. soms door stress krijg ik reactie om niks maar gister had ik geen maat gehouden met snaaien dus ik kon dit verwachten...)

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-11-2022 om 22:22

hand en voetcreme hebben van rituals van dezelfde lijn; niet handig want ik smeer net de handcreme op mn voeten.. (maar goed dat weet die creme natuurlijk niet  )

Phoebe1982 schreef op 05-11-2022 om 22:59:

Ik was ook weer lekker moeilijk aan het doen vandaag.. En ik begin denk ik te snappen waarom ik een goed figuur heb; ik vergeet de hele tijd iets op de verdieping waar ik niet ben (appartement met 2 etages) en ik loop tig x naar beneden en boven…

En ik heb PBS, niet heel ernstig maar ik had net een flinke aanval.. niet heel gek als je en avondeten maakt waar je darmen niet erg hard op gaan en je daarna ook nog flink snaait van dingen waar ze nog minder hard op gaan..
Ik heb het al jaren dus ik weet precies waar ik mogelijk op kan reageren dus lekker handig dat ik daarmee soms geen maat houd..(niet dat dat een drama is maar ik vergeet dat stomme prikkelbare darm syndroom gewoon en net was even erg vervelend en pijnlijk) Echt ik word soms zo enorm moe van mezelf…

PBS is bij mij Positive Behaviour Support 😬. 
Ik ken wel PDS/IBS 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

08-11-2022 om 05:45

SuzyQFive schreef op 07-11-2022 om 22:39:

[..]

PBS is bij mij Positive Behaviour Support 😬.
Ik ken wel PDS/IBS

Dat bedoelde ik ook 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

08-11-2022 om 08:52

En daar gaan we weer, had ik koffie gehaald om in bed op te drinken, gooi ik hem om...  

MatureJackal76

MatureJackal76

08-11-2022 om 14:49

Phoebe1982 schreef op 30-10-2022 om 11:07:

[..]

Echt he, ik niet alleen tenen maar vooral been, elleboog, kont en soms hoofd en ik zit vaak onder de blauwe plekken..

Ik vorige nacht ook los tegen de muur gelopen toen ik naar toilet wou.

Waarom doe ik ook geen licht aan? Muts!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

08-11-2022 om 19:16

Fruitesse schreef op 08-11-2022 om 14:49:

[..]

Ik vorige nacht ook los tegen de muur gelopen toen ik naar toilet wou.

Waarom doe ik ook geen licht aan? Muts!

Oww ik doe snachts liever ook geen licht aan hoor... Gaat nooit fout.. (ff afkloppen...)

Ik heb mijn papieren agenda met mijn OK kleding in de was gegooid. Die wordt dus nu op kookwas uitgewassen.

iemand suggesties voor een google loze digitale agenda op de telefoon?

Ik wil sporten maar mijn pasta carbonara viel blijkbaar ook onder 'zwaar tafelen'. Nog maar even een uurtje wachten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.