Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2022 om 17:29

Het 'ik word even moe van mijzelf'-topic


Phoebe1982 schreef op 23-10-2022 om 11:34:

[..]

Echt ben jij mij/heb ik een dubbelganger want ik ben vrij onhandig en dit heb ik dus ook vrij vaak…

Het is gelukkig alleen wat betreft mijzelf, dingen omgooien doe ik bijvoorbeeld niet zo snel.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-10-2022 om 11:41

Sassenach schreef op 23-10-2022 om 11:39:

[..]

Het is gelukkig alleen wat betreft mijzelf, dingen omgooien doe ik bijvoorbeeld niet zo snel.

Ik ook niet maar in op mijn snufferd gaan en mij stoten ben  ik expert 

Phoebe1982 schreef op 23-10-2022 om 11:41:

[..]

Ik ook niet maar in op mijn snufferd gaan en mij stoten ben ik expert

Vallen heb ik geen last van, het is echt mij stoten.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

23-10-2022 om 11:53

Ik heb altijd dingen die ik nog wil doen maar denk dan vaak: dat doe ik zo wel. Eerst nog even dit. En vervolgens vergeet ik het dan, zelfs als ik er 3 minuten eerder nog aan dacht. Dat gebeurt zo vaak dat ik nu van mezelf die dingen niet meer mag uitstellen, maar dat doe ik dus nog steeds! 
Dus gisteren dacht ik, eerst nog even tanden poetsen, dan programmeer ik daarna de wasmachine voor morgenochtend. Toen ik in bed lag realiseerde ik me dat de wasmachine nog gewoon uit stond. 

Verder zou ik af en toe zweren dat ik beginnende dementie heb. Gisteren zette ik een beker in de magnetron om melk warm te maken, en toen de magnetron klaar was haalde ik er een warme maar lege beker uit...

ik werd laatst zelfs wakker met een enorme dikke zere teen, ben zeker tijdens het nachtelijke wc uitje ergens tegenaan gelopen

Kan niet kiezen welke advend kalender ik wil 

Die van Beerwulf natuurlijk, no-brainer.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-10-2022 om 17:28

Kom ik net thuis, was bij vriend sinds gisteren, k*‘t tandenborstel vergeten..En nu zit ik dus weer bij vriend  (10 minuten met de fiets)

Nera: erg herkenbaar..Of deze, ga je ergens heen en je moet echt iets meenemen. Denk je de hele tijd aan en je legt het ook klaar om mee te nemen en uiteindelijk vergeet je het toch   

Of je loopt van boven naar beneden omdat je daar iets moet hebben, ben je daar, weet je niet meer waarvoor je daar kwam. Dat heb ik zo vaak, ook in winkels; neem je van alles mee behalve dat waarvoor je naar de supermarkt ging. Ik ben ook dement geloof ik…

Phoebe1982 schreef op 23-10-2022 om 17:28:

Kom ik net thuis, was bij vriend sinds gisteren, k*‘t tandenborstel vergeten..En nu zit ik dus weer bij vriend (10 minuten met de fiets)

Nera: erg herkenbaar..Of deze, ga je ergens heen en je moet echt iets meenemen. Denk je de hele tijd aan en je legt het ook klaar om mee te nemen en uiteindelijk vergeet je het toch

Of je loopt van boven naar beneden omdat je daar iets moet hebben, ben je daar, weet je niet meer waarvoor je daar kwam. Dat heb ik zo vaak, ook in winkels; neem je van alles mee behalve dat waarvoor je naar de supermarkt ging. Ik ben ook dement geloof ik…

Jaja vergeten…. Volgens mij is dat al een eeuwenoude smoes. 😉😁

Beerlover schreef op 23-10-2022 om 17:00:

Die van Beerwulf natuurlijk, no-brainer.

Phoebe1982 schreef op 22-10-2022 om 11:52:

[..]

Klinkt misschien erg bleeeeeeeeehhh maar volg je gevoel! (En als je dat moeilijk vindt en je woont vlakbij of in Brabant dan weet ik nog een fijne lifecoach die je dat kan leren want ik had namelijk een tijdje terug hetzelfde gevoel en dat heb ik gevolgd; woensdag is mijn laatste werkdag en ik ben superblij met mijn besluit om ontslag te nemen en ander werk te zoeken, waar ook al ontwikkeling in zit. En dat heb ik echt bij de coach geleerd dmv gesprekken en opdrachten; meer en beter naar mijn intuitie luisteren)

Ik heb gister een leuke vacature gevonden en een brief gemaakt met hulp van een vriendin. Ze zou m nog nalezen vandaag maar was vanmiddag met de kinderen ergens en zou m 'straks' nalezen.
Nu vreet ik mezelf op en wil ik die brief NU de deur uit hebben (voor ik me bedenk en de overtuiging dat ik het toch niet kan de overhand krijgt) maar wil haar ook niet opjagen door weer te appen of ze het nu wil nalezen. Dus ik wacht tot haar spitsuur met kinderen voorbij is en app haar voor ik ga slapen. Dan kan ik m morgenvroeg weg sturen. Solliciteren tot en met 25 oktober. Maar goed, ik ben geen geduldig persoon.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-10-2022 om 19:05

Schemerlampje schreef op 23-10-2022 om 17:47:

[..]

Jaja vergeten…. Volgens mij is dat al een eeuwenoude smoes. 😉😁

Stokstaart ik ook niet, ik snap je helemaal... Bovendien dan is die sollicitatie lekker de deur uit...

Nog een paar dingen waar ik erg moe van word; als ik mn slof sokken en trui uit heb krijg ik het koud en doe ik ze weer aan heb krijg ik het warm.

En ik heb een soort mobiel radiostation in mijn hoofd. Ik heb altijd liedjes in mijn hoofd. Echter deze week is het irritante liedjesweek geloof ik  (sinds donderdag Dancing queen.. IK HOUD NIET VAN ABBA!  )

Phoebe1982 schreef op 23-10-2022 om 19:05:

[..]

Stokstaart ik ook niet, ik snap je helemaal... Bovendien dan is die sollicitatie lekker de deur uit...

Nog een paar dingen waar ik erg moe van word; als ik mn slof sokken en trui uit heb krijg ik het koud en doe ik ze weer aan heb krijg ik het warm.

En ik heb een soort mobiel radiostation in mijn hoofd. Ik heb altijd liedjes in mijn hoofd. Echter deze week is het irritante liedjesweek geloof ik (sinds donderdag Dancing queen.. IK HOUD NIET VAN ABBA! )

Ik ook niet een Abba fan, maar die liedjes van hun zijn zo makkelijk op de karaoke machine. Feel the beat of the tambourine ohwhwowo (sorry  )

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-10-2022 om 06:40

Zeefietser schreef op 24-10-2022 om 04:45:

[..]

Ik ook niet een Abba fan, maar die liedjes van hun zijn zo makkelijk op de karaoke machine. Feel the beat of the tambourine ohwhwowo (sorry )


Ach je wordt er ook vrolijk van...

Was aan willen zetten: 2 trappen op naar zolder. Na de eerste trap pak ik wat was het en der, oh meteen even doekje over de wasbak, wc snel even een doekje over, ramen open, beetje rommelen, nog een trap op, was gooi ik snel even in de wasmand want raam kamer dochter even open. Rommeltjes opruimen, goh die prullenbakjes leeg ik meteen even, morgen wordt de grote container geleegd. Naar beneden met 2 vuilniszakken. Tijd voor koffie!
3x raden wat er niet aanstaat? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.