Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2022 om 17:29

Het 'ik word even moe van mijzelf'-topic


AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2022 om 23:04

SuzyQFive schreef op 21-10-2022 om 21:39:

Hé, bedankt hè, met je ‘vrouwtje theelepel’ 🤪.
Een lepel is een ding, daar moet je pap mee roeren. Het helpt je ook om de baby mee te voeren. 🤪🤪🤪🤪

En jij wederom ook bedankt, mn lievelingsopera was op het klassieke kanaal dus ik was dat snertlied vergeten maar hij is nu dus weer terug  

Ik word overigens ook moe van mijn perfectionisme, ik kan niet tegen enige vorm van rommel en vuil, vooral in mijn huis en ik verspil regelmatig mn tijd aan onzin dingen daardoor... (zoals schoonmaken van dingen die eigenlijk niet erg vies zijn of stofzuigen als er 3 korrels op de grond liggen) Daar word ik echt enorm moe van.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2022 om 23:07

rooiekater schreef op 21-10-2022 om 21:41:

[..]

He wat fijn een mede twijfelaar. Eindelijk mijn omgeving begint al te zuchten als het weer zover is

Jaaaaaaaa! Ik dacht dat ik daar ongeveer de enige in was die enorm besluiteloos is over onzindingen.. (Dat is dan het gekke, bij grote beslisdingen heb ik dat totaal niet, dan weet ik precies wat ik wil...)

Evaluna:  Ik loop ook regelmatig te blunderen met sleutels. Had net een paar weken mijn buurman de sleutel gegeven toen ik vorig jaar mijzelf per ongeluk in huis opgesloten had. Oud huis met woonkamer op zolder, deur van gang naar boven dichtgedaan, deurklink zat los, die was eruit gesodemietert en die deur zat potdicht en mn nachtslot met sleutel in de deur    Is uiteindelijk goed gekomen door het nachtslot te mollen en de sleutel eruit te krijgen... (en dat doe ik dus nooit meer.. sleutel in deur laten.. en uiteraard geen nieuw nachtslot...)

Hier bijna mijn telefoon verloren in de dierentuin hij zat niet meer in mijn tas. Ik rennen naar de plek 100 meter terug… Bleek die gewoon op de grond te liggen waar ik eerst even zat te rusten. Of uit mijn tas gevallen of neergelegd

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-10-2022 om 07:50

GroenTuintje schreef op 22-10-2022 om 00:49:

Hier bijna mijn telefoon verloren in de dierentuin hij zat niet meer in mijn tas. Ik rennen naar de plek 100 meter terug… Bleek die gewoon op de grond te liggen waar ik eerst even zat te rusten. Of uit mijn tas gevallen of neergelegd

Oops! Mazzel dat ie er nog lag.

Ik word overigens ook wel eens moe van mijn katten maar goed daar gaat dit topic niet over 

Phoebe1982 schreef op 21-10-2022 om 23:07:

[..]

Jaaaaaaaa! Ik dacht dat ik daar ongeveer de enige in was die enorm besluiteloos is over onzindingen.. (Dat is dan het gekke, bij grote beslisdingen heb ik dat totaal niet, dan weet ik precies wat ik wil...)


Ik hoor het ook niet vaak.

Ze gaan hier volgend jaar renoveren als het door gaat en wil dan gelijk wat nieuwe kopen als ze b.v de kozijnen gaan vervangen. Zoals nieuwe rolgordijnen. Die twijfels welke kleur wil ik    dat ik goeie dure zons verduistering is helder maar de kleur.....

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-10-2022 om 08:33

rooiekater schreef op 22-10-2022 om 07:55:

[..]

Ik hoor het ook niet vaak.

Ze gaan hier volgend jaar renoveren als het door gaat en wil dan gelijk wat nieuwe kopen als ze b.v de kozijnen gaan vervangen. Zoals nieuwe rolgordijnen. Die twijfels welke kleur wil ik dat ik goeie dure zons verduistering is helder maar de kleur.....

Kleuren twijfel ik nooit zo vaak over denk ik, oww wel bij kleding. Anyway; lichtroze of groenig?

Moe van mijzelf deel 2: 600 x meubels verplaatsen, ook zo leuk. Dan heb je het veranderd maar is het toch niet zo praktisch. Zo blijf je aan de gang... 

Phoebe1982 schreef op 22-10-2022 om 07:50:

[..]

Oops! Mazzel dat ie er nog lag.

Ik word overigens ook wel eens moe van mijn katten maar goed daar gaat dit topic niet over

Nou echt wel, een vrouw die er naast stond zei al “wat een mazzel zeg, ik dacht al, van wie is die telefoon”


hier ook een vermoeiende (veelvraat) kat die loopt te ijsberen en te zeuren 

Ik zit niet lekker op mijn huidige werk en wil iets anders. Maar wat dan?? Een jobcoach zei dat ik teamleider moest worden op basis van mijn karakterprofiel, competenties en onze gesprekken. Maar ik heb geen idee of ik dat leuk vind.
Nu zou ik TL kunnen worden van de toko waar ik nu werk (ze zoeken 2 teamleiders) maar dat lijkt me helemaal niet handig. Ik ben er opgeleid, ze kennen mij en ik ken hen en de daarbij behorende roddels
Nu vond ik bij een ander bedrijf een vacature die me wel aanspreekt en waar ze niet vragen naar ervaring en dan begint het twijfelen.
Wil ik echt weg, kan ik het wel, weet ik inhoudelijk genoeg bladiebla.
Tegelijk vind ik het onzin want het werk dat ik nu doe is een schreeuwend tekort aan en dat gaat de komende jaren alleen erger worden. Dus als ik over 6 maanden denk; dat TL zijn is echt stom, dan kan ik altijd terug in wat ik nu doe.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-10-2022 om 11:52

stokstaart schreef op 22-10-2022 om 09:46:

Ik zit niet lekker op mijn huidige werk en wil iets anders. Maar wat dan?? Een jobcoach zei dat ik teamleider moest worden op basis van mijn karakterprofiel, competenties en onze gesprekken. Maar ik heb geen idee of ik dat leuk vind.
Nu zou ik TL kunnen worden van de toko waar ik nu werk (ze zoeken 2 teamleiders) maar dat lijkt me helemaal niet handig. Ik ben er opgeleid, ze kennen mij en ik ken hen en de daarbij behorende roddels
Nu vond ik bij een ander bedrijf een vacature die me wel aanspreekt en waar ze niet vragen naar ervaring en dan begint het twijfelen.
Wil ik echt weg, kan ik het wel, weet ik inhoudelijk genoeg bladiebla.
Tegelijk vind ik het onzin want het werk dat ik nu doe is een schreeuwend tekort aan en dat gaat de komende jaren alleen erger worden. Dus als ik over 6 maanden denk; dat TL zijn is echt stom, dan kan ik altijd terug in wat ik nu doe.

Klinkt misschien erg bleeeeeeeeehhh maar volg je gevoel! (En als je dat moeilijk vindt en je woont vlakbij of in Brabant dan weet ik nog een fijne lifecoach die je dat kan leren want ik had namelijk een tijdje terug hetzelfde gevoel en dat heb ik gevolgd; woensdag is mijn laatste werkdag en ik ben superblij met mijn besluit om ontslag te nemen en ander werk te zoeken, waar ook al ontwikkeling in zit. En dat heb ik echt bij de coach geleerd dmv gesprekken en opdrachten; meer en beter naar mijn intuitie luisteren)

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-10-2022 om 13:20

Waar ik ook zo enorm moe van word is dat ik altijd trek heb in iets wat ik niet (meer) in huis heb. En dan haal ik het en dan heb ik er geen trek meer in. Zucht. 

Phoebe1982 schreef op 22-10-2022 om 13:20:

Waar ik ook zo enorm moe van word is dat ik altijd trek heb in iets wat ik niet (meer) in huis heb. En dan haal ik het en dan heb ik er geen trek meer in. Zucht.

wederom herkenbaar mijn vriezer ligt vol met vlaai  had ik trek in na 1 stukje was ik het zat. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-10-2022 om 20:43

rooiekater schreef op 22-10-2022 om 17:42:

[..]

wederom herkenbaar mijn vriezer ligt vol met vlaai had ik trek in na 1 stukje was ik het zat.

Ik baal effe van mijn was bui. Hen nu te veel spullen gewassen waardoor ik geen plek meer heb 
Schat dar regelmatig verkeerd in en heb geen droger. 

Dat heb ik nu ook. Alles droogt langzamer dan ik denk, dus dan wil ik was van de lijn halen om plaats te maken voor nieuwe, maar dan is wat hangt nog vochtig. Ik heb ook geen droger.

GroenTuintje schreef op 22-10-2022 om 00:49:

Hier bijna mijn telefoon verloren in de dierentuin hij zat niet meer in mijn tas. Ik rennen naar de plek 100 meter terug… Bleek die gewoon op de grond te liggen waar ik eerst even zat te rusten. Of uit mijn tas gevallen of neergelegd

Dat soort dingen had ik ook altijd 🤣. En nu loop ik op mijn kinderen te foeteren als ze weer eens hun spullen niet zorgvuldig behandelen 🤭

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.