Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

16-06-2025 om 11:06

Het Hondenhok

Wieder schreef op 20-06-2025 om 12:29:

Dat is echt grappig Beterlaat, en die hond maar denken: waarom moet ik nou steeds mijn bed uit 🤔.

Fijn dat de pup stil was JtM, dat geeft de burger moed!

Onze hondjes zijn gisteren gepakt door een hond van een boerderij hier verderop. Dat dier komt steeds van het erf af en als de eigenaar er al bij is, kan hij roepen wat hij wil maar de hond komt toch niet terug. Meestal gaat het goed en loopt de hond een eind mee voordat hij weer terug naar huis gaat. Heel fijn vind ik dat niet, maar verder heeft vooral de boer daar last van. Maar gisteren had hij ze allebei te pakken. Onze oudste laat zich dan vallen en doet alsof ze dood is, maar de jongste liet het zich niet zomaar gebeuren. Ze is 30 centimeter hoog maar denkt dat ze een ridgeback en met leeuwen kan vechten. Dus die werd in haar koppie gebeten. Gelukkig viel het allemaal mee, maar het is wel vervelend want we moeten langs die boerderij naar het bos

o getsie wieder wat een schrik!! Hoe was de reactie van de eigenaar?

Whahaha,beterlaat. Das ook wat. Arme jij qua slaap en  die hond maar denken. Alweer naar buiten? 

Knutselkei schreef op 20-06-2025 om 14:23:

[..]

o getsie wieder wat een schrik!! Hoe was de reactie van de eigenaar?

Die zei sorry. Tja, wat moet hij verder ook zeggen, gelukkig viel het allemaal wel mee. Hopelijk heeft mijn honds ego een deuk en gaat ze zich iets onderdaniger gedragen. En hopelijk gaat de erfhond ook erfhond spelen in plaats van overal-hond 😅

JtM

JtM

23-06-2025 om 11:15 Topicstarter

Dat is schrikken Wieder. Vind het wel een lauwe reactie van die eigenaar. Hij moet ervoor zorgen dat zijn hond op zijn erf blijft... 

Gisteravond liet puppy weer even duidelijk merken het er niet mee eens te zijn dat we naar bed gingen, en vanochtend was hij om 5.57u al weer wakker. Mijn wekker ging om 06.30u, dat vond ik al vroeg zat eigenlijk, maar helaas.
Het rondje wandelen vanochtend ging wel goed, hij liep goed mee en heeft nog even met twee andere hondjes die we tegen kwamen kunnen snuffelen. Morgen weer naar puppy cursus. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.