Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het grote Adventskalender topic

Ja, mensen ik ben mij er zeer van bewust dat het absurd is dat ik dit topic begin augustus al open. Maar het is net zo absurd dat ik de eerste alweer ben tegen gekomen, terwijl de pepernoten nog niet eens in de schappen liggen

En omdat ik de eerste alweer heb gesignaleerd, geef ik de makers daarvan de schuld van dit topic 😁


Lollypopje

Lollypopje

05-08-2023 om 14:24 Topicstarter

Super tof, een borduur adventskalender. Het is dat het me al een jaar niet meer lukt om te borduren, anders had ik hem serieus al besteld
Nu vind ik het risico te groot dat ik hem voor niks koop

https://ikborduur.nl/product/ik-borduur-adventskalender/

Ach, op de terugweg van vakantie bleek er ook nog een album met kerstnummers in mijn playlist te staan. Vrolijk meegezongen  .

Ik denk dat ik dit jaar weer iets met chocolade ga bestellen voor de kinderen. Man had ik vorig jaar zo'n kalender met verzorgingsproducten gegeven. Vond hij erg leuk. Misschien dit jaar iets met gereedschap ofzo.
Ik ga misschien voor een koffiekalender.

Oh, ik ga dit topic volgen, want ik wil er dit jaar ook wel eens eentje hebben. 
Ik denk met iets eetbaars....

Ik had voor mijn moeder vorig jaar de Rituals en die vond ze erg leuk. Ik denk dat ik die dit jaar weer doe en anders de oil en vinegar. 
Ik zag een hele mooie met allemaal verschillende kleuren inkt. Die zou ik best willen hebben maar ik vind die kalenders nog nest prijzig. Ook zonde als je niet alles gaat gebruiken en ik schrijf nog maar zelden, dus wat moet ik nou met zo veel inkt -maar ik blijf met een half oog kijken 

Ik heb nog nooit een adventskalender gekocht. Wat is er leuk aan? Waarom zou ik er een moeten kopen? 

Lollypopje

Lollypopje

05-08-2023 om 17:22 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 05-08-2023 om 17:10:

Ik heb nog nooit een adventskalender gekocht. Wat is er leuk aan? Waarom zou ik er een moeten kopen?

Tja je moet niks, dus het kopen of het leuk vinden al helemaal niet

Ik zelf kan heel blij worden van 24 dagen lang elke dag een klein kadootje of iets lekkers. Juist als het buiten zo donker is en ik extra gevoelig ben voor somberte. Dan is dat voor mij elke dag even een blij momentje. Ik vind de verrassing ook leuk elke dag, maar ik hou ook gewoon heel erg van verrassingen 😊

Lollypopje schreef op 05-08-2023 om 17:22:

[..]

Tja je moet niks, dus het kopen of het leuk vinden al helemaal niet

Ik zelf kan heel blij worden van 24 dagen lang elke dag een klein kadootje of iets lekkers. Juist als het buiten zo donker is en ik extra gevoelig ben voor somberte. Dan is dat voor mij elke dag even een blij momentje. Ik vind de verrassing ook leuk elke dag, maar ik hou ook gewoon heel erg van verrassingen 😊

nee  tuurlijk ik moet niks. Maar ik ben nieuwsgierig naar waarom er mensen enthousiast over zijn. Ik zie nu bv dat op de verpakking al vaak staat wat er in zit. dan is er geen verrassing meer toch? 

Lollypopje

Lollypopje

05-08-2023 om 17:32 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 05-08-2023 om 17:29:

[..]

nee tuurlijk ik moet niks. Maar ik ben nieuwsgierig naar waarom er mensen enthousiast over zijn. Ik zie nu bv dat op de verpakking al vaak staat wat er in zit. dan is er geen verrassing meer toch?

Zo één zal ik dan ook niet snel kopen. Al heb ik er ook een keer één van Lindt gehad. Daar stond het op de achterkant en daar keek ik dus gewoon niet.

Ik vind het wel fijn om een globaal idee te hebben, maar niet tot in detail. Al moet ik zeggen dag als het alleen op de website staat, ik het waarschijnlijk toch alweer vergeten ben tegen de tijd dat ik hem open mag maken 😂

ik ga me er eens in verdiepen, mss ga ik dit jaar ook eens een kopen.

Mooi optijd, hopelijk kan ik hier leuke ideeën opdoen voor dit jaar. 
Vorig jaar had ik die van yankee candle. Ik was een beetje teleurgesteld in hoe de kaarsen opbranden dus die wil ik dit jaar niet meer. Ook een paar jaar die van Rituals gehad en daar ben ik ook wel klaar mee.

Ook dit jaar wil ik er weer een cadeau doen aan mijn moeder. En ik wil er ook een voor kind kopen. 

Ik koop al jaren een adventskalender bij een Duitse supermarkt. Gewoon zo'n ouderwetse klassieke met kleine stukjes chocola en een kitscherige afbeelding voorop voor 5 euro ofzo. 

Elke middag heb ik dan een klein stukje chocola bij de thee en langzaam tel je dan af tot kerst. En dat ding staat intussen op tafel lelijk mooi te zijn   

Ik verheug me nu ook alweer op de adventkalenders, vind ik zo leuk!

De laatste die ik had was van Bonne Maman. Daar was ik aangenaam door verrast! Allemaal schattige potjes jam in veel verschillende smaakjes. Misschien dat ik die dit jaar weer koop. Maar wil ook nog even rondkijken naar andere leuke kalenders.

ik wil met sinterklaas iedereen een adventskalender geven, gekocht of zelfgemaakt. Dat zijn er dus 8 tot 10..…

Vorig jaar zelf die van de notenshop gehad. Die beviel erg goed

Lollypopje schreef op 05-08-2023 om 14:24:

Super tof, een borduur adventskalender. Het is dat het me al een jaar niet meer lukt om te borduren, anders had ik hem serieus al besteld
Nu vind ik het risico te groot dat ik hem voor niks koop

https://ikborduur.nl/product/ik-borduur-adventskalender/

Goed idee! Ik borduur niet maar haal en als alles naar planning verloopt is mijn huidige haakproject eind september klaar. Redelijk getimed voor een agent kalender denk ik dan

En een keer een Dolce Gusto cups kalender gehad, die beviel ook goed maar momenteel geen automaat meer dus misschien daar een mooie vervanging voor. 

Ja  nog geen idee wat ik wil 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.