Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Heb jij een nieuwe nick

Ik wel want ik weet alles


letterkoekje schreef op 08-07-2021 om 22:50:

Ik was wel gehecht aan Mammezel maar als er stevig gediscutieerd werd dan begonnen sommige mensen venijnig over mamma ezel te spreken. En dat vond ik toch niet zo leuk. Jullie kennen het woord 'mammezel (met klemtoon op -zel) natuurlijk niet. Op Viva pasten mijn nick en avatar beter bij mekaar dan nu.

Ik ga vanaf nu door het (forum)leven als letterkoekje. Met zelfde avatar en zonder mondmasker. Om mij te (blijven) herkennen?

Ik vond het in elk geval wel fijn om je te herkennen aan je avatar ook al vertoefde ik meestal in de leesmodus op het VF!

redbulletje schreef op 08-07-2021 om 22:34:

Ik hoop ook dat Pejeka z'n weg naar hier vindt!

Als ze hier consequent modereren volgens hun regels, heeft die hier waarschijnlijk ook snel een ban 

K0koro schreef op 08-07-2021 om 15:23:

Voor iedereen die z'n oude avatar niet meer heeft: Als je op Viva je profiel opent, kun je dat plaatje gewoon opslaan en hier uploaden als avatar.

goeie tip! Meteen aangepast, voelt wat vertrouwder

Nieuwe nick want die van Viva was ik kwijt. Ooit 1x een topic geopend en daarna in de leesstand gekropen. 

Ik ben er ook 

Wel een andere avatar. 

Helemaal nieuw, op viva was ik meelezer.

Op Viva kan ik mijn avatar niet meer inzien. Als ik erop klik zie ik ook niets. Meer mensen daar last van?

minnimouse schreef op 08-07-2021 om 23:24:

Op Viva kan ik mijn avatar niet meer inzien. Als ik erop klik zie ik ook niets. Meer mensen daar last van?

nee geen last van

Ook Pilatespas hier present.

Heeft iemand de aliasfunctie al uitgeprobeerd? Wat gebeurt er dan met je ava?

letterkoekje schreef op 08-07-2021 om 22:50:

Ik was wel gehecht aan Mammezel maar als er stevig gediscutieerd werd dan begonnen sommige mensen venijnig over mamma ezel te spreken. En dat vond ik toch niet zo leuk. Jullie kennen het woord 'mammezel (met klemtoon op -zel) natuurlijk niet. Op Viva pasten mijn nick en avatar beter bij mekaar dan nu.

Ik ga vanaf nu door het (forum)leven als letterkoekje. Met zelfde avatar en zonder mondmasker. Om mij te (blijven) herkennen?

ik heb het nooit als mamma ezel gelezen maar als een verbastering van mademoiselle. Maar ik hou van taal

Mijn oude nick maar met kleine toevoeging en 1 letter eruit, door een eerder privacy probleem. 

ImpishOyster28

ImpishOyster28

09-07-2021 om 00:07

Nieuwe nick en avatar.

minnimouse schreef op 08-07-2021 om 23:24:

Op Viva kan ik mijn avatar niet meer inzien. Als ik erop klik zie ik ook niets. Meer mensen daar last van?

Dat had ik ook. Ik zag dat anonieme poppetje.

Opeens zag ik mijn avatar en kon ik hem toch opslaan.

Volgens mij ging ik via een reactie van mezelf in een topic naar mijn profiel. Ik ga het even proberen. Hopelijk lukt het en kan ik het je uitleggen. 

Oke, komt ie.

Ik open het forum. (Via mijn mobiel)

Linksboven zie ik mijn naam en het grijze poppetje, ik klik daar op, dan verschijnt mijn profiel mèt mijn avatar. Ik dubbelklik op de avatar en kan hem opslaan.

Hopelijk werkt het voor jou ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.