Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Heb jij de verwarming al aan?

Nieuwsgierig: heb jij de verwarming al aan (gehad)?

Ik wel, zaterdagochtend was het 18 graden beneden, ik heb het laten opwarmen tot 19 graden, toen voelde het al wat behagelijker. Ik heb net gedoucht en mijn haar gewassen en het is hu 19 graden in huis. Ik heb 'm net aan gezet, want met nat haar krijg ik het snel koud.

Peiling

Verwarming al aan (gehad)
229 stemmen
18%
82%

Hier ook erg vochtig de hygrometer geeft 20 graden en 76% vocht aan, terwijl ik al de hele morgen 'n raam open heb. Van de zomer was het binnen veel te droog, en kon het percentage niet eens meer gemeten worden, zelfs de smiley die nu was er vandoor ---- 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-10-2022 om 16:58

het is hier nu 21,9 graden in de kamer, dus hoeft de kachel weer niet aan. 

Peaches schreef op 18-10-2022 om 10:30:

[..]

Hier ook, vandaag ook. Is een goed teken: dan isoleert je glas goed!

Goed te lezen dat heb ik ook soms aan de buitenkant van het raam. 

Ondanks dat ik toen al een paar x een minuut of 10 de airco aan heb gehad, ben ik toch heel trots op mezelf😅
De verwarming staat op 18 graden en die ispas 1x per ongeluk snachts aangeslagen omdat hij nog op automatisch stond.  Daarna is hij nietmeer aangeweest en we hebben dus bijna geen gas verbruikt.
Het is hier tussen de 18,5 en 19,5 graden. 19,5vind ik 
soms warm,maar 18,5 soms  fris als ik stilzit. Hetwent wel meer. Ik heb t op mijn werk nu steeds warm!

Balkondeur en ramen open, wasje buiten op het rek, t-shirtje aan... Het is hier heerlijk!

De wind waait uit een andere hoek en is een stuk kouder nu.

Auwereel schreef op 19-10-2022 om 13:18:

Zoon heeft toetsweek, die was al vroeg thuis, hebben we buiten zitten lunchen. Het was gewoon warm uit het windje.  Ik ben al voor de 2e dag flink aan het luchten om het vocht uit huis te krijgen na die fikse regenbuien van vorige week was het flink vochtig in huis, heb de hygrometer al 10% laten zakken. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-10-2022 om 13:24

Auwereel schreef op 19-10-2022 om 13:18:

Ja, ik vind het ook koud nu. De deur en ramen blijven goed gesloten hier. 

Hier vandaag ook een stuk frisser, het waait hard. Verwarming wel nog uit.

Ik zit, net als gisteren, weer heerlijk buiten in de zon. Vanochtend was er wel een iets koudere wind, maar lijkt nu weg te zijn. Temperatuur in de woonkamer is alweer opgelopen naar 23 graden met deur en ramen open. Nog maar even van genieten, want vlgs mij wordt het vanaf morgen wel wat wisselvalliger, maar niet écht koude temperaturen.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-10-2022 om 16:52

het scheelt hier bijna 2 graden met gisteren in de woonkamer. Stuk kouder

Kersje schreef op 19-10-2022 om 13:46:

Ik zit, net als gisteren, weer heerlijk buiten in de zon. Vanochtend was er wel een iets koudere wind, maar lijkt nu weg te zijn. Temperatuur in de woonkamer is alweer opgelopen naar 23 graden met deur en ramen open. Nog maar even van genieten, want vlgs mij wordt het vanaf morgen wel wat wisselvalliger, maar niet écht koude temperaturen.

Bij mij ook vrij warm: 22.8 graden. Buiten 12,7. Geen verwarming aan; alles is koud.

Volgende week kan de airco weer aan; buienradar geeft voor de hele week 30 + graden aan  Ik denk dat ze zich zo'n 20 graden vergissen

HAHA!wait..what schreef op 20-10-2022 om 10:18:

Volgende week kan de airco weer aan; buienradar geeft voor de hele week 30 + graden aan Ik denk dat ze zich zo'n 20 graden vergissen

Ik hoorde het zelfs op het nieuws  
Foutje in de app blijkbaar, ze verwachten dat het later vandaag weer is opgelost.

Duufje schreef op 20-10-2022 om 10:25:

[..]

Ik hoorde het zelfs op het nieuws
Foutje in de app blijkbaar, ze verwachten dat het later vandaag weer is opgelost.

Jammer hahahah

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.