Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Heb jij de verwarming al aan?

Nieuwsgierig: heb jij de verwarming al aan (gehad)?

Ik wel, zaterdagochtend was het 18 graden beneden, ik heb het laten opwarmen tot 19 graden, toen voelde het al wat behagelijker. Ik heb net gedoucht en mijn haar gewassen en het is hu 19 graden in huis. Ik heb 'm net aan gezet, want met nat haar krijg ik het snel koud.

Peiling

Verwarming al aan (gehad)
229 stemmen
18%
82%

Nog niet. De thermostaat staat op 18 graden. Het is nog niet kouder dan 19,5 geweest hier in huis. Wil het ook zo lang mogelijk uitstellen. 

Nee maar ik heb het wel fris. Ben gisteren terug gekomen van vakantie waar het een stuk warmer was. Pak zo wel een dekentje.

Nee, met een beetje zin op de ramen warmt het hier snel op,  op dit moment is het nadat de oven aan is geweest 22 graden.  Voor ons nog warm genoeg,  pas als het onder de 19 komt gaat hier de verwarming aan. 

Ja, gistermiddag. Ik had het zo koud, ondanks 2 truien en een deken, dat hij wel even aan mocht van mijzelf. 

Het dak en de muren van onze aanbouw worden komend weekeinde geïsoleerd. Ik hoop dat de verwarming daarna een poos niet nodig zal zijn. 

thuis al 2 jaar niet meer aan gehad. Maar vandaag op kantoor wel weer aangezwengeld want het was echt waterkoud binnen.

Nog niet . Het is hier binnen nog niet onder de 19 graden geweest ( gelukkig ) .

Vanochtend een kwartiertje, om te kijken of ie het nog doet en net even de kou eraf te halen. Het was 18 graden op m'n werkkamer. Na dat kwartier 20. Heeft me wel meteen een kuub gas gekost.. 

Nee nog niet, het is nu 19 graden binnen. Ik doe wel een extra vest aan .

Mijn verwarming staat ingesteld op 17. Vanmorgen dook de temperatuur net onder de 18 graden, gelukkig scheen de zon vandaag. Hij is dus nog net niet aangeweest.. Het ligt een beetje aan het weer komende week. Ik vind het eigenlijk wat vroeg voor de verwarming (in mijn situatie!) maar ik ga ook niet 2 weken bij 15 graden leven omdat het nog geen oktober er is.. we gaan het zien.

Nee, nu 23,0 graden in de woonkamer 

Nog niet, nu 18 graden in de woonkamer. Het is ook al 17,5 geweest. Wel wollen sloffen en dekentje..

Traditiegetrouw gaat hij de derde dinsdag in oktober pas aan. ( traditie uit mijn drentse jeugd.)

Maar meestal hou ik het nog wel langer vol.
Ga dan een blokje om als ik het koud heb, of ga vroeg op bed met elektrische deken aan.
Gelukkig lijkt er nu wel een oplossing te komen voor de hoge energielasten..

Nee, het is nu 22,5 binnen.

Treurniet schreef op 19-09-2022 om 20:52:

Traditiegetrouw gaat hij de derde dinsdag in oktober pas aan. ( traditie uit mijn drentse jeugd.)

Maar meestal hou ik het nog wel langer vol.
Ga dan een blokje om als ik het koud heb, of ga vroeg op bed met elektrische deken aan.
Gelukkig lijkt er nu wel een oplossing te komen voor de hoge energielasten..

Na de Zuidlaardermarkt dus. 

JtM

JtM

19-09-2022 om 21:03

Op kantoor wel, daar was het vanochtend 17 graden, brrrr.

Thuis nog niet. Gisteren hadden we het fris, toen hebben we de open haard aangestoken,  heerlijk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.