Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Grootste miskoop

Wat is jouw grootste miskoop? En waarom?

Het mag echt vanalles zijn, van een broek die er op de foto uiterst charmant uitziet, maar eenmaal gepast lijkt op een hobbezak.
Of misschien wel een internetbestelling die een paar maatjes kleiner (of groter) uitpakte dan de foto die erbij stond. 


Regendrup.

Regendrup.

16-09-2021 om 21:09 Topicstarter

Ik heb geen spectaculair verhaal..  maar ik weet dat jullie er wel hebben! 
En er valt me de komende dagen vast wel een echt goed verhaal in. Ben een beetje inspiratieloos na iets teveel slapeloze nachten

Maar toch..

Ik kocht sneakers die op het plaatje een hele mooie kleur hadden, de recensies waren ook lovend. De maat zou perfect vallen, de kleur was echt uniek en zoals op de foto.

.... de schoen was echt 3 maten te klein, en de kleur? Die was niet okergeel, maar echt een vieze kleur die meer op poep leek. 
Heb ze meteen teruggestuurd. 

Grootste miskoop  is het niet, deze komt nu in mij op.

NS treinabonnement toch te veel prikkels na een dag werken.
Plus eventuele vertragingen voor en na werktijd die ik niet echt fijn vind.


Regendrup.

Regendrup.

16-09-2021 om 21:12 Topicstarter

MidasWolf schreef op 16-09-2021 om 21:10:

Grootste is het niet, deze komt nu in
mij op.

NS treinabonnement toch te veel prikkels na een dag werken.
Plus eventuele vertragingen voor en na werktijd die ik niet echt fijn vind.

In het kader van abonnementen:

Ik sloot in een verstandsverbijstering een abonnement af bij de sportschool.  Een jaarabonnement. 

Ben welgeteld 2x geweest.

Was zonde, maar heb de sportschool wel nog een lange tijd gesponsord aangezien je het natuurlijk niet kon opzeggen. Was een duur lesje haha.

Ik heb er echt zoveel…. Broeken die net te krap waren, waar ik na twee kilo afvallen wel in zou passen. Alleen gebeurde dat natuurlijk nooit. Geweldige schoenen, te klein danwel te groot. Verjaardagskalenders, agenda’s, inpakpapier, alles bij nader inzien totaal onnodig en nooit gebruikt. Ik heb echt letterlijk voor duizenden euro’s aan mislopen gedaan in m’n leven.

Regendrup.

Regendrup.

16-09-2021 om 21:14 Topicstarter

Duiveninhetnieuws schreef op 16-09-2021 om 21:12:

Ik heb er echt zoveel…. Broeken die net te krap waren, waar ik na twee kilo afvallen wel in zou passen. Alleen gebeurde dat natuurlijk nooit. Geweldige schoenen, te klein danwel te groot. Verjaardagskalenders, agenda’s, inpakpapier, alles bij nader inzien totaal onnodig en nooit gebruikt. Ik heb echt letterlijk voor duizenden euro’s aan mislopen gedaan in m’n leven.

Daarom vroeg ik naar de grootste miskoop haha. Ik heb er ook eindeloos veel. 

Vaak ook dat ik iets "alvast" koop. Zolang, dat is handig dan hebben we dat al in huis voor verjaardag/vaderdag/moederdag noem maar op.. en dan vergeten en op een totaal random moment de spullen tegenkomen en denken "waaaaarom hebben we dit?"

Ik kocht online een zeepbakje om bij het fonteintje op het toilet te zetten voor zo’n leuk klein gastenzeepje. Komt ie binnen…kan je er serieus 2 blokken douchezeep op kwijt. Als wijze les gehouden 😄

Andere miskleun: ballonnen via Wish…die stonken zo enorm naar rotte vis dat ze linea recta de container in zijn gegaan. 

Regendrup. schreef op 16-09-2021 om 21:12:

[..]

In het kader van abonnementen:

Ik sloot in een verstandsverbijstering een abonnement af bij de sportschool. Een jaarabonnement.

Ben welgeteld 2x geweest.

Was zonde, maar heb de sportschool wel nog een lange tijd gesponsord aangezien je het natuurlijk niet kon opzeggen. Was een duur lesje haha.

Een klassieker vele met jouw hoor.
Zie het maar als leergeld.
Kun je ook weer inzetten met andere (sport) abonnementen.

Regendrup.

Regendrup.

16-09-2021 om 21:32 Topicstarter

MidasWolf schreef op 16-09-2021 om 21:16:

[..]

Een klassieker vele met jouw hoor.
Zie het maar als leergeld.
Kun je ook weer inzetten met andere (sport) abonnementen.

Haha ja dat denk ik ook.

Maar ik heb mijn lesje wel geleerd hierdoor 

Broeken waarbij ik mezelf beloofde dat ik ze ooit wel zou passen, waarbij ik de knoop wel dicht kreeg maar die niet lekker zaten. Dat zou wel komen. Niet dus. Nu doe ik dat niet meer, als hij niet gelijk naar m'n zin zit gaat 'ie gewoon terug.
Smalle schoenen die met mijn brede voeten natuurlijk nooit goed zitten. Echt jammer, ik heb een paar espadrilles die zó leuk zijn maar het is een hel voor m'n voeten. Hetzelfde met een paar laarsjes, die zijn eigenlijk te smal.
Ik heb ook een paar oorbellen die ik moest hebben omdat ik ze zo mooi vond, maar ze zijn zwaar en ik kan ze echt niet dragen zonder dat het pijn doet.

Snijplanken die antislip zouden zijn. Het waren een soort dunne slappe vellen en absoluut niet antislip. Dochter ging er deeg op rollen en toen gaven de gekleurde strepen nog af ook! Groen deeg. Ze zijn de bak ingegaan. Drie voor €20 ook nog. 

En ik had een keer via Ticketveiling een miskoop gedaan: tickets voor een schaatsbaan. Superleuk, tot ik op de factuur zag dat ze nog maar 2 dagen geldig waren. Daar had ik niet naar gekeken... Ik moest de rest van de week gewoon werken, dus ik kon ze niet gebruiken. Gelukkig kon ik een vriendin er blij mee maken. Tegenwoordig let ik goed op de voorwaarden voor ik ergens op bied

Puddingbroodje schreef op 16-09-2021 om 21:40:

Broeken waarbij ik mezelf beloofde dat ik ze ooit wel zou passen, waarbij ik de knoop wel dicht kreeg maar die niet lekker zaten. Dat zou wel komen. Niet dus. Nu doe ik dat niet meer, als hij niet gelijk naar m'n zin zit gaat 'ie gewoon terug.
Smalle schoenen die met mijn brede voeten natuurlijk nooit goed zitten. Echt jammer, ik heb een paar espadrilles die zó leuk zijn maar het is een hel voor m'n voeten. Hetzelfde met een paar laarsjes, die zijn eigenlijk te smal.
Ik heb ook een paar oorbellen die ik moest hebben omdat ik ze zo mooi vond, maar ze zijn zwaar en ik kan ze echt niet dragen zonder dat het pijn doet.

Die heb ik ook een paar… Ik heb van die stickers gekocht voor aan de achterkant van je oorlellen om het gat niet te laten uitrekken. Dat helpt!

warmtepomp droger, is 3 tot 4 uur bezig, vind zichzelf klaar maar als ik mn was zo in de kast zou leggen  staat de schimmel in het wasgoed.

Ik ben niet zo goed in online winkelen.
- Via bol.com een paar bloempotten, die zijn allemaal retour gegaan. Antislip snijplanken: gleden over het hele aanrecht heen.
-  Een aantal dingen via Wish (soort AliXpress):
Oorbellen te groot en zwaar, jurk van een rare gladde stof, ring te groot. 

Een trekhaak. Hij bleek voor de de eerste versie van de auto te zijn en wij hadden de nieuwe versie van die auto. Het was ook nog eens een trekhaak met een heel frame er aan. Dus ook nog eens een erg grote en zware miskoop. Toen we hem gingen ophalen had die man beide versies van die auto staan. We gingen er dus van uit dat hij onder de nieuwere vandaan kwam. Nog na gevraagd natuurlijk of hij onder onze auto kon. Ja dat kon volgens hem. Nou niet dus. We hebben hem nog geprobeerd weer door te verkopen, maar dat is niet gelukt. De auto waar hij wel onder kon reed al bijna niet meer rond. De auto is inmiddels naar de sloop, maar die stomme trekhaak staat dus nog steeds in een hoekje van de garage .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.