Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Goodbye 2021 - Hello 2022

Het is alweer december, alweer een jaar voorbij.
Tijd om terug te kijken naar het afgelopen jaar, maar ook om vooruit te kijken. 
Laten we een dosis positiviteit toevoegen aan dit topic, omdat er al zoveel negativiteit is:

Goodbye 2021
Noem één ding waar je blij van bent geworden het afgelopen jaar, waar kun je positief op terug kijken?

Hello 2022
En: waar kijk je naar uit in 2022? Wat staat er te gebeuren, dat nu al een glimlach op je gezicht tovert. Of, wat hóóp je dat er gaat gebeuren? 

2021:
De eerste keer tante worden 😍
En toch nog een tweede, alle steun die ik heb ontvangen nu ik ziek ben 💗

2022:
Beter worden staat hoog op mijn planning 😁

2021:
Geëmigreerd ✈️

2022:
Hopelijk een mooi huis kopen 🏡


Regendrup.

Regendrup.

09-12-2021 om 12:38 Topicstarter

2021:
Nieuw huis gekocht en dat lijkt éindelijk de goede keus te zijn.
En mijn zus is zwanger.  Ik kan niet kiezen. 

2022:
De geboorte van mijn neefje/nichtje.  Daar kijk ik zó naar uit. Ik kan nu al niet meer wachten.

2021:
Een groter contract gekregen op werk, vriend die een goede baan heeft nu! Oh, en vriend die via werk een opleiding heeft mogen beginnen. Dat laatste ben ik echt trots op. 

2022:
Hopelijk gaan samenwonen met vriend.

2021, een kleine maar fijne baan gevonden die me de vrijheid geeft om in 2022 met mijn bedrijf helemaal mijn hart te gaan volgen.

Mijn nieuwe neefje 🥰. Zodra we uit quarantaine mogen gaan we hem lekker knuffelen. 

2022
Hopelijk uit deze burnout komen en een nieuwe leuke baan vinden in de zorg. 

2021
Een mooi nieuw huis op een fijne plek en een leuke nieuwe baan.

2022 
Mijn (derde) studie afronden en hopen dat ik 1 dag per week die functie kan uitvoeren naast mijn huidige functie.

2021
Veel afgevallen! 

2022
Hopelijk eindelijk weer op reis 

2021: Tante geworden!! 
2022: Hopelijk verhuizen, zodat ik dichterbij familie kan wonen.

2021: op de valreep nieuwe baan gevonden
2022: alle corona kilo's eindelijk er weer af krijgen (en meer) en graag weer eens op vakantie of heel mooi weer in Nederland

2021  2 keer ons 35 jarig huwelijk gevierd beide keren erg leuk
2022  oudste kind gaat trouwen en de jongste studeert af

Mok

Mok

09-12-2021 om 16:02

2021: getrouwd met de leukste man op aarde (duh)
2022: weer op vakantie naar Spanje

2021  alle examens voor  mijn studie gehaald en erg veel geleerd op stage waarbij ik flink in mijn zelfvertrouwen ben gegroeid

2022 mijn officiële diploma in ontvangst nemen. En ik hoop dat de gezondheid van man en jongste  dochter gaat verbeteren.

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

09-12-2021 om 18:30

Nou, een lichtpunt voor 2021 vinden is erg moeilijk hier. Dat een van mijn kinderen makkelijker de overgang naar de brugklas heeft weten te maken dan ik had gevreesd is eigenlijk het enige wat ik kan bedenken nu.

Voor 2022 hoop ik vooral dat ik het minder druk ga krijgen! 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

10-12-2021 om 09:04

2021: dat ik de bakkerij definitief achter mij heb gelaten, dat stiefzoon voor het eerst een echte vriend heeft die ook hem als vriend ziet en dat partner haar kunstenaarskaart heeft gekregen.

2022: Ik hoop dat partner leuke projectjes krijgt en wat meer rust in haar werk, voor mezelf op een nieuwe baan en enkele publicaties. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.