Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Goedemorgen deze morgen...

Het wordt een hartstikke mooie dag vandaag! ☀️ 

Wat zijn jullie plannen?


Wij vertrekken zometeen naar zuid Limburg om drie dagen te wandelen. Heb er reuze veel zin in😊

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

05-09-2021 om 08:57 Topicstarter

Tuinfluiter schreef op 05-09-2021 om 08:54:

Wij vertrekken zometeen naar zuid Limburg om drie dagen te wandelen. Heb er reuze veel zin in😊

Wat leuk! En jullie treffen het wel met het weer zeg... geniet ervan! 

Niet zo veel. Gisteren een drukke dag gehad, met eerst een grote activiteit die ik had georganiseerd. Was zeer geslaagd. Daarna met vriendin geevalueerd en daar gegeten. Toen nog op verjaardag, ik was vannacht rond 1 uur weer thuis. 
Vanmiddag iig voor de tv voor de Formule 1

Ik ga vandaag een route van zo'n 60km fietsen in een nationaal park. 
Ik vertrek zo, want het zou nog wel eens druk kunnen worden met dagjesmensen vanmiddag. Dan ben ik voor de topdrukte weer thuis. 

ReadyAnteater53

ReadyAnteater53

05-09-2021 om 09:06

Straks uitgebreid ontbijten met mijn vriend en daarna een stevige wandeling in de natuur. Vanmiddag moet ik ook nog een klein beetje werken.

Poezel_en_Wip schreef op 05-09-2021 om 08:57:

[..]

Wat leuk! En jullie treffen het wel met het weer zeg... geniet ervan!

Dank je we hebben geboekt toe we zagen dat het mooi weer werd

Een muurtje behangen en daarna uiteten.

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

05-09-2021 om 09:09 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 05-09-2021 om 09:03:

Niet zo veel. Gisteren een drukke dag gehad, met eerst een grote activiteit die ik had georganiseerd. Was zeer geslaagd. Daarna met vriendin geevalueerd en daar gegeten. Toen nog op verjaardag, ik was vannacht rond 1 uur weer thuis.
Vanmiddag iig voor de tv voor de Formule 1

Helemaal niets mis met een rustig dagje, kan me voorstellen dat je dat kunt gebruiken na gisteren. Veel plezier met de Formule 1!

Wat in de tuin rommelen en dan lekker in de mooi gemaakte  tuin genieten met een boek👍

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

05-09-2021 om 09:11 Topicstarter

Schommelstoel schreef op 05-09-2021 om 09:04:

Ik ga vandaag een route van zo'n 60km fietsen in een nationaal park.
Ik vertrek zo, want het zou nog wel eens druk kunnen worden met dagjesmensen vanmiddag. Dan ben ik voor de topdrukte weer thuis.

Ook al zo sportief! Fiets ze en veel plezier ☀️

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

05-09-2021 om 09:14

Knutselkei schreef op 05-09-2021 om 09:11:

Wat in de tuin rommelen en dan lekker in de mooi gemaakte tuin genieten met een boek👍

Dit ga ik ook doen. Kind heeft vorige week de enkel gebroken, en zit nu heel zielig in het gips. Normaal gesproken zou ik met dit weer een hele lange wandeling gaan maken, maar nu blijf ik in de buurt voor hulp en troost.

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

05-09-2021 om 09:18 Topicstarter

Koralinde schreef op 05-09-2021 om 09:06:

Straks uitgebreid ontbijten met mijn vriend en daarna een stevige wandeling in de natuur. Vanmiddag moet ik ook nog een klein beetje werken.

Uitgebreid ontbijten; ik hou ervan ❤. 

Geniet van je dag!

Veel schoonmaken en vooruit koken. Morgen weer school en werk, wat weer even wennen wordt voor iedereen, dus wil daaromheen zo min mogelijk doen

MoederBarberin schreef op 05-09-2021 om 09:19:

Veel schoonmaken en vooruit koken. Morgen weer school en werk, wat weer even wennen wordt voor iedereen, dus wil daaromheen zo min mogelijk doen

Ot...  Doet me aan “ vroeger” ( paar jaar terug maar hoor😅) denken .

Wij hadden altijd als traditie om op de eerste dag dat iedereen weer naar school,college of werk ging dan savonds naar een restaurantje te gaan. 

Wie weet kunnen we dit herhalen deze week. 

Ik ga maar een lange wandeling maken denk ik. Kom nog niet echt lekker op gang.

Wat ga jij zelf doen TO ?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.