Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Geluksmomentjes

Positive vibes! Deel hier jouw geluksmomentjes.
Ik trap af: 
's Avonds douchen na een warme zomerdag.  Lekker al het zweet en zonnebrand van je afspoelen


de pret van mijn dochter op de afscheidsavond van groep 8

gezellig samen picknicken met het gezin 

's Avonds voor je zelf naar bed gaat nog even binnen gluren bij je slapende kinderen 

Altijd heerlijk met mijn kleine knuffelen voor zijn bedtijd, dan besef ik altijd weer hoe blessed ik ben met zo'n geweldig lief kind en lieve man en ben gewoon dankbaar voor alles wat ik heb 🧡🌺

PonyTail schreef op 13-07-2021 om 23:53:

's Avonds voor je zelf naar bed gaat nog even binnen gluren bij je slapende kinderen

🥰🥰

Regen in de zomer.

Schunnige/of met scheldwoordengevulde teksten zingen of rappen met mijn kinderen in de auto. En dan het gezicht van hun vader als hij een keer mijn auto rijdt en vanaf de achterbank hoort wat ze mee kunnen zingen of rappen. Geniet ik van.

Gezellig keuvelen met mijn schoondochter, terwijl zoon met zijn pa op de bank hangt. 

LiefsteFeetje schreef op 14-07-2021 om 00:25:

Schunnige/of met scheldwoordengevulde teksten zingen of rappen met mijn kinderen in de auto. En dan het gezicht van hun vader als hij een keer mijn auto rijdt en vanaf de achterbank hoort wat ze mee kunnen zingen of rappen. Geniet ik van.

Oeloeboeloe

Oeloeboeloe

14-07-2021 om 00:32 Topicstarter

De geur van vers gemaaid gras

Dat ik weer gewoon mijn beroep mag uitoefenen, weer lekker mag koken voor de gasten, samen met alle collega's. Wat hou ik toch van 't kok zijn!

terrasje met partner afgelopen zaterdag inclusief borrelplankje. Maar ook dagelijkse momentjes zoals een komische opmerking van 1 vd kinderen of even in de tuin zitten heerlijk 

in bed kruipen wanneer er verse lakens op liggen

De eerste kirrende geluidjes van mijn 8 weken oude dochtertje, terwijl ze een big smile geeft  

Ik heb momenteel liefdesverdriet dus ik kom hier ook posten; gewoon omdat ik weet, alles komt sowieso weer goed!

Geluksmomentje vandaag de zomer vóelen tijdens het uitlaten van de hond om 05.00.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.