Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Geef complimenten aan medeviafora's

Geef hier een compliment aan medeviafora's! 


ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

10-07-2021 om 00:29

Nou, laat ik dan de eerste zijn. Ik geef een compliment aan Pejeka voor het openen van deze topic. Ik denk dat een beetje positiviteit de sfeer op het forum ten goede zal komen.

Koekoek!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh leuk. Veer in bipstopic. 

Pejeka

Pejeka

10-07-2021 om 00:43 Topicstarter

Ik geef een compliment aan Groentetuintje voor haar misleidende forumnaam. In haar tuin staan alleen roze bloemen (zie foto's) en geen groenten. Toch knap om mensen zo voor de gek te houden. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-07-2021 om 00:49

Pejeka schreef op 10-07-2021 om 00:43:

Ik geef een compliment aan Groentetuintje voor haar misleidende forumnaam. In haar tuin staan alleen roze bloemen (zie foto's) en geen groenten. Toch knap om mensen zo voor de gek te houden.

Ik geef een compliment aan forummers die foutloos kunnen schrijven én lezen. 

Hen74 schreef op 10-07-2021 om 00:49:

[..]

Ik geef een compliment aan forummers die foutloos kunnen schrijven én lezen.

Pejeka

Pejeka

10-07-2021 om 00:53 Topicstarter

Bedankt voor de belediging. Ik heb dyslexie. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-07-2021 om 01:07

Well that ended fast 😅.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

10-07-2021 om 09:03

Ik geef een compliment aan de makers en beheerders van dit forum. Dat ze zo hun stinkende best hebben gedaan om zoveel mogelijk naar wens van de Viva-forummers te maken. 

Tickel schreef op 10-07-2021 om 09:03:

Ik geef een compliment aan de makers en beheerders van dit forum. Dat ze zo hun stinkende best hebben gedaan om zoveel mogelijk naar wens van de Viva-forummers te maken.

Hier wil ik me graag bij aansluiten. 

Ik heb op menig forum vertoeft in mijn internetcarriere, maar vaak moeilijk moeilijk of men zat uiteindelijk tegen de kat z'n *piep* te lullen. Hier heb ik daar vooralsnog niks van gemerkt en hoop ook dat dat zo blijft. Echt fijn en een verademing!

Oh en ook wil ik complimenten maken aan iedereen die nu flink aan het posten is en topics creeert. Super!

Pejeka schreef op 10-07-2021 om 00:43:

Ik geef een compliment aan Groentetuintje voor haar misleidende forumnaam. In haar tuin staan alleen roze bloemen (zie foto's) en geen groenten. Toch knap om mensen zo voor de gek te houden.

Dyslexie en sarcasme zijn geen goede combi. 

Forumnamen inpikken en dyslexie ook niet.


On-topic: complimenten voor de beheerders van het forum en voor de OO-mensen die nu ineens met een stel veeleisende katten te maken krijgen en zich moeten aanpassen.

Ik geef alvast een compliment aan de moderators. Ze gaan het nog zwaar krijgen 😄

Complimenten aan iedereen die de overstap naar dit forum heeft gemaakt. Fijn dat je hier bent!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.