Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Forumadvertenties waarvan je denkt... huh???

Dat hier advertenties zijn is niet te missen en ook volstrekt logisch. Vaak sluitem ze goed aan bij de bezoeker, maar zo af en toe krijg je er één waarvan je denkt... huh??? 

Zoals de inmiddels beruchte postpartumbox 😂
Twee vragen... 
Waarom ik? Ik wil niet eens kinderen.
En waarom wil iemand uberhaupt zo'n ding

Dit is vooral een grappig bedoeld topic, want ik vermoed dat we ons allemaal wel eens verbazen. Deel ook vooral waarom jij dacht...huh??? 


Lollypopje

Lollypopje

26-10-2021 om 09:10 Topicstarter

Naast de postpartumbox wil ik ook graag de badkamerboer in Nieuwegein vermelden.

Ik hoef geen nieuwe badkamer en ik woon niet eens in de buurt van Nieuwegein. Dus waarom ik die krijg? 😂

BrightEchidna89

BrightEchidna89

26-10-2021 om 09:30

Advertenties, welke advertenties? 

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

26-10-2021 om 09:33

gratis romper van de zeeman. Ik heb geen baby, ik wil geen baby(meer) en kom nooit bij de zeeman. 

Vorige week heb ik nieuwe laarzen gekocht. En nu krijg ik steeds advertenties voor diezelfde laarzen...  Dan denk ik: "Ja maar, ik heb ze al..."

Ik krijg nu wel advertenties van het koffie apparaat dat ik heel graag wil hebben maar te duur vind. 
En helaas, hij wordt niet goedkoper door er 100x per dag naar te kijken. Maar heb nu wel weer zin in een kopje koffie. 

 

Zorgt er wel weer voor dat ik van mijn luie kont af kom en even naar beneden loop voor een vers kopje koffie! Dat dan weer wel.

Heb nog geen gekke advertenties voorbij zien komen eigenlijk, ik let er nooit zo op. Ga nu toch maar eens kijken wat voor grappigs er allemaal voorbij komt. 

Door dit topic merk ik dat ik veel advertenties niet zie. Begrijp eigenlijk niet hoe dat kan. Ik forum op mijn IPhone, misschien heeft dat er iets mee te maken. Ben een beetje een digitale nitwit 😄

Valdemar schreef op 26-10-2021 om 09:30:

Advertenties, welke advertenties?

Juist om Viafora te ondersteunen heb ik hier de advertenties niet geblokkeerd. Maar ik ben redelijk vaardig in ze te negeren.

Dus sorry Lollypopje; ik zal niet heel veel bijdragen aan je topic ben ik bang. Maar ik moet zeggen dat die PP-reclame me ook wel was opgevallen en dan vooral op topics waar ik deze nogal ongepast vond. Maar goed, zo gaan die dingen.

Anyways, ik moet aan het klussen zie ik - busje reserveren en aan de slag haha. In plaats daarvan ga ik denk ik ook maar weer een bakje koffie maken en verder met mijn échte werk.

Courage schreef op 26-10-2021 om 09:51:

[..]

Juist om Viafora te ondersteunen heb ik hier de advertenties niet geblokkeerd. Maar ik ben redelijk vaardig in ze te negeren.

(…)

Hoe doe je dat dan? 

En succes met klussen 👍

er.is.maar.1.Pino schreef op 26-10-2021 om 09:52:

[..]

Hoe doe je dat dan?

Ik weet niet hoe ik dat doe, ik laat mijn ogen gewoon niet die kant op gaan. Natuurlijk zie ik wel iets, maar ik laat het niet doordringen, kan dat heel 'vluchtig' laten blijven. (hangt ook van de plek op het scherm af).

er.is.maar.1.Pino schreef op 26-10-2021 om 09:52:

En succes met klussen 👍


Nee-hee!

" Kom ook werken bij Jumbo "

Eh ... nee .

Courage schreef op 26-10-2021 om 09:55:

[..]

Ik weet niet hoe ik dat doe, ik laat mijn ogen gewoon niet die kant op gaan. Natuurlijk zie ik wel iets, maar ik laat het niet doordringen, kan dat heel 'vluchtig' laten blijven. (hangt ook van de plek op het scherm af).

(…)

Ik bedoelde eigenlijk “de advertenties niet blokkeren”. Ik weet niet hoe ik dat aan of uit zet op mijn telefoon 😊 Toen ik op Viva meelas zag ik altijd gewoon advertenties maar hier zie ik er dus minder én andere dan de andere posters in dit topic. Begrijp dat niet zo goed. 

Lollypopje

Lollypopje

26-10-2021 om 10:14 Topicstarter

er.is.maar.1.Pino schreef op 26-10-2021 om 10:09:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk “de advertenties niet blokkeren”. Ik weet niet hoe ik dat aan of uit zet op mijn telefoon 😊 Toen ik op Viva meelas zag ik altijd gewoon advertenties maar hier zie ik er dus minder én andere dan de andere posters in dit topic. Begrijp dat niet zo goed.

Er zijn hier ook minder ads dan op Viva

Dat je andere ziet is ook niet gek. De advertenties die je ziet worden deels bepaald door je googlegedrag en de sites die je bezoekt. Maar daarnaast is er ook altijd een percentage willekeur en toeval.

Sophia_!

Sophia_!

26-10-2021 om 10:26

Ik krijg nu doorlopend advertenties voor gordijnen, maar dat komt natuurlijk omdat ik daarnaar op zoek ben geweest 😁
Ik moet nodig mijn cookies weer eens verwijderen. 

Ik onthoud die dingen gelukkig niet! Op dit moment zie ik rechts in beeld een advertentie voor voedingssupplementen rond stress en slapen. Die sluit in ieder geval wel aan.  

Valdemar schreef op 26-10-2021 om 09:30:

Advertenties, welke advertenties?

Vroeg ik me ook af! Bedoelen jullie dat de advertenties die ik hier tussen de verschillende topics/inzendingen krijg, helemaal gepersonaliseerd zijn? Echt gericht aan en op Letterkoekje?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.