Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

En toen bleef Viva bestaan...

 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
letterlijk schreef op 22-07-2021 om 12:42:

[..]

Je moet het gewoon nergens doen. Dit slaat echt nergens op. Klagen heeft geen enkele zin als je het op de verkeerde plek doet. Als Viva zo slecht is, blijf je er weg en als je Via niks vindt, dan kom je hier niet. Zo simpel kan het leven zijn. En als je het allebei leuk vindt, heb je sowieso niks te klagen.

Ik hoop dat het gezanik over Viva rap ophoudt, en als ze daar over hier klagen, interesseert me dat geen kont dus hoef ik dat hier niet te lezen.

Volkomen met je eens. 

Puss-in-Boots schreef op 22-07-2021 om 12:37:

[..]

Gewoon kappen met geklets over en weer en daar dan zelf het goede voorbeeld in geven. Dat doe je niet door zo'n topic.
Blij dat het dicht is en ik hoop dat de mods dit de kop in blijven drukken.

Ik hoop dat de mods dat dan hier ook doen als er bannen geanalyseerd worden en personen besproken worden...

Sophia_!

Sophia_!

22-07-2021 om 12:45

Quasidomo schreef op 22-07-2021 om 12:36:

[..]

Het is niet alleen in dit topic. Ik lees heel vaak gezeur en gezanik in andere topics. Voor mij hoeft dat niet. Voor mij is Via Via en Viva Viva. Ik begrijp best dat een heel topic openen voor zoiets dan vreemd klinkt maar dat is echt om te voorkomen dat al die negativiteit doorsijpelt naar andere topics.

Ja, ik snap het punt ook wel van dat topic , maar beter zou het zijn als dat gezeur eens helemaal zou stoppen. Ik vind het echt irritant worden en dan al helemaal als men hier klaagt en vervolgens daar weer vrolijk verder gaat posten. 

letterlijk

letterlijk

Moderator

22-07-2021 om 12:50

Sophia_! schreef op 22-07-2021 om 12:45:

[..]

Ja, ik snap het punt ook wel van dat topic , maar beter zou het zijn als dat gezeur eens helemaal zou stoppen. Ik vind het echt irritant worden en dan al helemaal als men hier klaagt en vervolgens daar weer vrolijk verder gaat posten.

Ik snap het punt van het topic helemaal niet. Ik snap ook Napraattopics niet. Je gaat niet ergens anders over personen of topics zitten roddelen, dat is raar. En dan onder het mom "dan blijven de andere topics ervan gevrijwaard". Het voelt voor mij als een excuus om ordinair te gaan zitten roddelen. Dat doe je niet over elkaar en dat doe je niet over andere fora. 

Esther heeft het klaagtopic gesloten met de mededeling dat het niet de bedoeling is dat er op Via geklaagd wordt over Viva, dat doe je maar daar.

Daar maak ik uit op dat het hier ook op moet houden dus dan is het bij deze opgelost.

Moxxie schreef op 22-07-2021 om 12:50:

Esther heeft het klaagtopic gesloten met de mededeling dat het niet de bedoeling is dat er op Via geklaagd wordt over Viva, dat doe je maar daar.

Daar maak ik uit op dat het hier ook op moet houden dus dan is het bij deze opgelost.



film-image-movie-separate-with-comma-the-end-favim-com-194985-300x221.jpg

Sophia_!

Sophia_!

22-07-2021 om 12:57

letterlijk schreef op 22-07-2021 om 12:50:

[..]

Ik snap het punt van het topic helemaal niet. Ik snap ook Napraattopics niet. Je gaat niet ergens anders over personen of topics zitten roddelen, dat is raar. En dan onder het mom "dan blijven de andere topics ervan gevrijwaard". Het voelt voor mij als een excuus om ordinair te gaan zitten roddelen. Dat doe je niet over elkaar en dat doe je niet over andere fora.


Ik begreep de gedachtengang om zo'n topic te openen wel, laat ik het dan zo zeggen. Ik was het verder ook niet eens met het topic. 

Sophia_!

Sophia_!

22-07-2021 om 12:59

Moxxie schreef op 22-07-2021 om 12:50:

Esther heeft het klaagtopic gesloten met de mededeling dat het niet de bedoeling is dat er op Via geklaagd wordt over Viva, dat doe je maar daar.

Daar maak ik uit op dat het hier ook op moet houden dus dan is het bij deze opgelost.

Dan het beste dit topic ook sluiten. 'Viva' in de titel nodigt ook uit tot roddel en achterklap 

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

22-07-2021 om 13:00

In een topic met ‘viva blijf toch bestaan’ in de titel komen klagen dat je niet wil lezen van mensen die daar over viva klagen vind ik heel bijzonder… Waarom open je dan dit topic en neem je ook nog eens de moeite om te reageren. Zo blijft dat topic tot in de oneindigheid in de lijstje ‘gereageerd’ staan en blijf je je eraan ergeren. Soort van zelfkastijding.

Nee, zeuren en roddelen is niet leuk en niet netjes, maar je zoekt het zo wel zelf op ipv te negeren.

Sophia_! schreef op 22-07-2021 om 12:59:

[..]

Dan het beste dit topic ook sluiten. 'Viva' in de titel nodigt ook uit tot roddel en achterklap

Je kunt niet de reden voor het ontstaan van dit forum gaan ontkennen of gaan wegmoffelen. En ook niet de reden waarom mensen hier blijven ook nu viva open blijft. 

Eens met Shaun, als je daar niks over wil lezen dan sla je dit topic toch lekker over. Simpel zat. 

En zoveel roddel en achterklap is hier helemaal niet. Er is hier exact 1 forummer besproken. Ja, het was beter geweest als die niet bij naam genoemd was, maar doe nou niet alsof dit een enorm roddeltopic is. 

Sophia_! schreef op 22-07-2021 om 12:59:

[..]

Dan het beste dit topic ook sluiten. 'Viva' in de titel nodigt ook uit tot roddel en achterklap


Mee eens .  Kumbaya

JumpyTurtle18

JumpyTurtle18

22-07-2021 om 13:06

Het maar blijven dooremmeren werkt niet sfeerverhogend zullen we maar zeggen. En dat gaat uiteindelijk het hele forum over hoor, die sfeer. Ook al lees je die zeiktopics niet en hou je je erbuiten.
Leuk voor de mensen die hier graag iets anders van willen maken dan een dependance van Viva.

Puss-in-Boots schreef op 22-07-2021 om 11:35:

[..]



Oh nee hoor. Ik ben bij beide maar vind de topics hier nog niet alles. Veel herhaling nog.
Maar ik kijk wel af en toe of er interessante topics geopend worden.

En sfeer...mwoa. Ik vind vooral dat er erg veel gezeken wordt over hun daar en dat kan ik geen prettige sfeer nog noemen.

Hier hetzelfde 

LaFleurNoire schreef op 22-07-2021 om 13:06:

Het maar blijven dooremmeren werkt niet sfeerverhogend zullen we maar zeggen. En dat gaat uiteindelijk het hele forum over hoor, die sfeer. Ook al lees je die zeiktopics niet en hou je je erbuiten.
Leuk voor de mensen die hier graag iets anders van willen maken dan een dependance van Viva.


Als iets ervoor zou zorgen dat het hier net zo wordt als op viva, is het dat gezeik over wat je wel en niet mag zeggen. Dat forummers dat gaan bepalen voor andere forummers. Want dat was en is precies het probleem daar. 

Als je je ergert aan dit topic, lees hier dan niet meer. Ipv te komen zeuren dat het allemaal niet moet mogen. 

JumpyTurtle18

JumpyTurtle18

22-07-2021 om 13:11

impala schreef op 22-07-2021 om 13:09:

[..]


Als iets ervoor zou zorgen dat het hier net zo wordt als op viva, is het dat gezeik over wat je wel en niet mag zeggen. Dat forummers dat gaan bepalen voor andere forummers. Want dat was en is precies het probleem daar.

En hier dus net zo goed.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.