Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DownrightMouse59

DownrightMouse59

16-07-2021 om 22:48

En toen bleef Viva bestaan...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SugaryPanther19

SugaryPanther19

21-07-2021 om 21:47

Tover-Feetje schreef op 21-07-2021 om 21:44:

[..]

Ik wil niet het forum geweten uit gaan hangen maar ik gooi hem er gewoon nog een keer in
Wat op Viva gebeurt mag daar blijven, dat komt de sfeer hier ten goede.
Blijkbaar hebben heel wat gebruikers op beide fora een account, Het zou jammer zijn als ViaFora straks gebruikt gaat worden om onderlinge meningsverschillen uit te vechten omdat men op Viva een ban heeft.
Ik ben in de veronderstelling dat hier nogal wat mensen zitten die niet op Viva schreven omdat ze de sfeer niet goed vonden.
Laten we die sfeer dan niet hier naar toe halen.....

We waren al heel gezellig overgestapt op het rondspringende beertje / schaapje / zeehondje

Dit heeft gewoon wat tijd nodig. De meesten die hier forummen kiezen voor dit forum, en dat zullen er steeds meer worden - verwacht ik   Jaaaa, de eerste keer dat ik deze emoji hier gebruik - de welbekende glazen bol

Ik heb het altijd voor een beertje ofzo aangezien. In ieder geval schattig. Als ik inzoom is het wat minder schattig. Steekt ie nou z'n tong uit aan het einde van zijn rondje?

SugaryPanther19

SugaryPanther19

21-07-2021 om 21:48

impala schreef op 21-07-2021 om 21:41:

Haha, het is een rorsachtest!

Ik ga nu niet meer zeggen wat ik erin zie, straks gaan jullie daar allemaal conclusies aan verbinden

Nu ben ik razend nieuwsgierig..... Toe..... vertel....

CharlieB schreef op 21-07-2021 om 21:47:

Ik heb het altijd voor een beertje ofzo aangezien. In ieder geval schattig. Als ik inzoom is het wat minder schattig. Steekt ie nou z'n tong uit aan het einde van zijn rondje?

Ik heb het idee dat hij zijn mond open doet. Maar halverwege heeft ie ook ineens zo’n kruis door z’n ogen staan. 

Als je inzoomt lijk je dat wel te zien ja. Ik vind hem echt onwijs schattig 

CharliesA schreef op 21-07-2021 om 21:48:

[..]

Nu ben ik razend nieuwsgierig..... Toe..... vertel....

Impala…Afrika…savanne…een grondeekhoorn?

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

21-07-2021 om 21:50

Ik weet het niet hoor maar ik zie een rondhuppelend vogeltje 

SugaryPanther19

SugaryPanther19

Hey andere Charlie, jij ziet er ook een beertje in! Ik heb net met mijn gezicht tegen het scherm gedrukt gezeten en het lijkt er wel op, tjemig wat een ontdekkingen vandaag! deze is ook leuk

Sophia_!

Sophia_!

het is gewoon een Blob met pootjes

CharliesA schreef op 21-07-2021 om 21:47:

[..]

We waren al heel gezellig overgestapt op het rondspringende beertje / schaapje / zeehondje

Jullie berichten gaan zo snel, mijn toetsenbord vaardigheden zijn daar nog niet op ingesteld 
Maar de overstap is leuk 

Net flink ingezoomd. Die tong was me nooit eerder opgevallen en nu blijf ik het zien

Vroeger was er in forumland ook een bewegende smilie die z'n mond aflikte en met bestek op en neer bewoog. Helaas kan ik die op heel internet niet meer vinden. Als lekkerbek vind ik dat best een gemis. 

SugaryPanther19

SugaryPanther19

21-07-2021 om 21:53

Lollypopje schreef op 21-07-2021 om 21:52:

Net flink ingezoomd. Die tong was me nooit eerder opgevallen en nu blijf ik het zien

En dat in combi met de ontboezeming van Impala - waar dat naar toe gaat....

Nose schreef op 21-07-2021 om 21:50:

Ik weet het niet hoor maar ik zie een rondhuppelend vogeltje

Huppelt het omdat het geen vleugeltjes heeft? 

Ik heb echt jarenlang met de illusie geleefd dat iedereen dacht dat het een spookje is. 

Sophia_!

Sophia_!

21-07-2021 om 21:54

hij heeft ook een zonnebrilletje,  als je inzoomt.  Hij wordt steeds leuker 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.