Huiskamer
impala
21-07-2021 om 20:52
watertoren schreef op 21-07-2021 om 20:46:
[..]
Ik heb hier ook mijn hart gelucht en mensen dingen uit kunnen leggen. Ik had ineens een permaban en dat werd niet gemeld in het bantopic op Viva. Ik verdenk de Mods ervan dat ze geen zin hadden in reacties dat mensen wilden dat ik bleef. Dus ze hebben er niks in gezet
De laatste keren dat ik een ban kreeg om niks werd het ook niet gemeld en ik dacht toen hetzelfde als jij.
Nu sta ik er wel. Waarom ik een week heb en de anderen 6 of 24 uur is een raadsel. Terwij teksten als hou je bek er bij mij echt niet uitkomen
Sophia_!
21-07-2021 om 20:54
Smyle60 schreef op 21-07-2021 om 20:43:
Ohhhhhhhhhhhhhh, het is bewezen, dat o zo aanvallende, zichzelf ophemelende zwelgvollukje van Viva wat 24/7 daar zichzelf zit op te hemelen zit nu en masse hier en masse. Veel plezier hier met jullie sneue leventje en bashgedrag. Dacht dat jullie VIva zo geweldig vonden maar ja, als je jezelf laat anonimiseren moet je wat nietwaar.
![]()
De groeten van Gerrit/aka aardbei53
Wat? Ik snap dit niet
impala
21-07-2021 om 20:55
aardbei35 schreef op 21-07-2021 om 20:52:
Over welk napraat topic gaat het nu? Over op viva of hier?
Hier is toch geen napraat? Behalve dan officieus op dit topic
MevrouwJack
21-07-2021 om 20:56
_melon schreef op 21-07-2021 om 20:50:
[..]
Ik schrok er gewoon echt van. Ik ken napraat alleen van alle ophef hier en dan ga ik eens kijken en val ik meteen met m'n neus in de boter.
Of doel je op alle reacties hier voor?
Jouw opmerking bijvoorbeeld ja. Ik vind het heel raar om hier op Via topics en forummers van Viva te gaan zitten bespreken. Dat forummers met een ban daar een plek zoeken om hun ei kwijt te kunnen snap ik ergens wel, maar de rest kan gewoon op Viva terecht om hun mening te geven. Nu krijg je een soort napraat-napraat. Als je wil dat Via een echt op zichzelf staand forum wordt, moet je m.i. je ook zo gaan gedragen, en geen spin-off discussies gaan houden hier.
Duiveninhetnieuws
21-07-2021 om 20:59
Mmm ik vind t wel interessant, een beetje van jezelf en een beetje van Viva. Maar bashen is natuurlijk nergens voor nodig.
FaithfulDuck87
21-07-2021 om 21:00
Eens met mevrouwJ. Dan wordt het hier nog een dependance van viva hier. Laat maar
watertoren
impala schreef op 21-07-2021 om 20:52:
[..]
De laatste keren dat ik een ban kreeg om niks werd het ook niet gemeld en ik dacht toen hetzelfde als jij.
Nu sta ik er wel. Waarom ik een week heb en de anderen 6 of 24 uur is een raadsel. Terwij teksten als hou je bek er bij mij echt niet uitkomen
Ja, dat valt mij ook op en dat heb ik hier al eerder gemeld. FV wordt eigenlijk altijd het hoofd boven water gehouden. Nu heeft ze dus ook een kleine ban gekregen na een lange tijd. Ik heb echt om mindere dingen een perma gekregen hoor. Ik ben daarvan overtuigd en zei het al eerder. De Mods willen niet te streng zijn tegen FV want dan zijn het net als wij die het soms niet met haar eens zijn racisten.
aardbei35
impala schreef op 21-07-2021 om 20:55:
[..]
Hier is toch geen napraat? Behalve dan officieus op dit topic
![]()
Dan ben ik in de war denk ik.
impala
21-07-2021 om 21:03
redbulletje schreef op 21-07-2021 om 20:51:
[..]
Wat valt er te schrikken op napraat? Meestal is dat wat gekeuvel over wat ze eten en af en toe wordt er een topic besproken. Kan me er nooit toe zetten om dat topic actief te volgen in elk geval.
Wat er wel vaak gebeurde, is dat iemand op napraat kwam melden dat die of die - bij hun - impopulaire forummer net een topic had geopend, of een reactie geplaatst, en dat heel napraat dan als een stel hyena's naar dat topic snelde en ze er stuk voor stuk bovenop doken.
Het is voor jouw bloeddruk ook beter dat je dat topic niet volgde, denk ik
SugaryPanther19
21-07-2021 om 21:03
Duiveninhetnieuws schreef op 21-07-2021 om 20:59:
Mmm ik vind t wel interessant, een beetje van jezelf en een beetje van Viva. Maar bashen is natuurlijk nergens voor nodig.
Mensen die nu hier forummen komen toch vooral bij Viva vandaan. Ik vind het begrijpelijk dat die twee fora nog een paar maanden door elkaar lopen. Het oude VF zal steeds meer op de achtergrond raken, is mijn verwachting.
Nu is het allemaal nog vers.
Sophia_!
21-07-2021 om 21:04
MevrouwJack schreef op 21-07-2021 om 20:56:
[..]
Jouw opmerking bijvoorbeeld ja. Ik vind het heel raar om hier op Via topics en forummers van Viva te gaan zitten bespreken. Dat forummers met een ban daar een plek zoeken om hun ei kwijt te kunnen snap ik ergens wel, maar de rest kan gewoon op Viva terecht om hun mening te geven. Nu krijg je een soort napraat-napraat. Als je wil dat Via een echt op zichzelf staand forum wordt, moet je m.i. je ook zo gaan gedragen, en geen spin-off discussies gaan houden hier.
Op zich mee eens, maar als de bannelingen hier binnen komen stormen om stoom af te blazen, kun je ook niet voorkomen dat anderen gaan meepraten. Dit is nou eenmaal een goed lopend Via topic, waar iedereen vaak zit te kletsen.
_melon
21-07-2021 om 21:06
Sophia_! schreef op 21-07-2021 om 21:04:
[..]
Op zich mee eens, maar als de bannelingen hier binnen komen stormen om stoom af te blazen, kun je ook niet voorkomen dat anderen gaan meepraten. Dit is nou eenmaal een goed lopend Via topic, waar iedereen vaak zit te kletsen.
Het was mijn bedoeling ook niet en ik heb het ook 'netjes' daar gezegd, maar ik snap het. Was gewoon echt even in shock.
Teer zieltje denk ik.
impala
21-07-2021 om 21:06
Friezinnetje schreef op 21-07-2021 om 21:00:
Eens met mevrouwJ. Dan wordt het hier nog een dependance van viva hier. Laat maar
Je kan dit topic ook gewoon negeren he. Als je geen zin hebt in viva praat. Wat ik me heel goed kan voorstellen trouwens.
Sophia_!
21-07-2021 om 21:07
_melon schreef op 21-07-2021 om 21:06:
[..]
Het was mijn bedoeling ook niet en ik heb het ook 'netjes' daar gezegd, maar ik snap het. Was gewoon echt even in shock.
Teer zieltje denk ik.
![]()
Oh nee, ik had het ook echt niet over jou hoor. Meer gewoon in zijn algemeenheid gesproken.