Huiskamer
Aquarius27
21-07-2021 om 20:31
_melon schreef op 21-07-2021 om 20:24:
[..]
Ik heb net de napraat daar gelezen en wat daar nu gebeurd vind ik echt ongelooflijk. Ik weet niet of het altijd zo gaat, maar mijn mond hangt nog open geloof ik.
En dat door iemand die zelf een forum wil(de) openen.
![]()
Hoe kan het dat zo'n topic bestaat?
Laten we daar dan niet aan meedoen. Zou zonde zijn als dit forum/dit topic een soort schaduw forum wordt.
MevrouwJack
21-07-2021 om 20:32
Napraat een naar topic vinden en dan hier gaan zitten napraten over topics en forummers van Viva. Beetje onlogisch.
watertoren
21-07-2021 om 20:34
Aquarius27 schreef op 21-07-2021 om 20:29:
[..]
Nou… ik ken m niet persoonlijk of zo. En hij zal op Viva best leuk geweest zijn. Maar inmiddels weet ik ik welke kringen hij verkeert. Maar goed, als hij toen leuk was…. Dat kan
Dat was een grapje hoor. Amand werd wel eens vergeleken met Armand, de zanger van ben ik te min.
impala
21-07-2021 om 20:35
Aquarius27 schreef op 21-07-2021 om 20:31:
[..]
Laten we daar dan niet aan meedoen. Zou zonde zijn als dit forum/dit topic een soort schaduw forum wordt.
Ik snap helemaal wat je bedoelt en ik ben het er ook mee eens. Maar als je net weer een ban hebt opgelopen, of iets anders idioot hebt meegemaakt daar, is er ook de behoefte om je hart te luchten. En dit is een Viva topic, en je kunt het ook niet lezen. Ik hink een beetje op twee gedachten. Hart luchten over de algemene gang van zaken daar ok, specifieke viva forummers afbranden niet ok. Dat is mijn insteek nu.
aardbei35
21-07-2021 om 20:37
impala schreef op 21-07-2021 om 20:35:
[..]
Ik snap helemaal wat je bedoelt en ik ben het er ook mee eens. Maar als je net weer een ban hebt opgelopen, of iets anders idioot hebt meegemaakt daar, is er ook de behoefte om je hart te luchten. En dit is een Viva topic, en je kunt het ook niet lezen. Ik juni en beetje op twee gedachten. Hart luchten over de algemene hand van zaken daar ok, specifieke viva forummers afbranden niet ok. Dat is mijn insteek nu.
Ja, mee eens. Als je het hebt over het in jouw ogen onterecht oplopen van een ban en dat bepaalde andere forummers steeds buiten schot blijven maar anderen bij wijze van spreken de huid onbeperkt vol kunnen schelden, dan snap ik dat er idd de behoefte is daar even over van gedachten te wisselen. Mij is het ook niet om een forummer/forummers in het bijzonder te doen. Ik vind het banbeleid van viva heel selectief. Dit is voor mij btw de eerste ban die ik ooit heb gekregen en als ik kijk waarvoor, dan kan ik het er met de beste wil van de wereld niet mee eens zijn.
impala
21-07-2021 om 20:39
aardbei35 schreef op 21-07-2021 om 20:37:
[..]
Ja, mee eens. Als je het hebt over het in jouw ogen onterecht oplopen van een ban en dat bepaalde andere forummers steeds buiten schot blijven maar anderen bij wijze van spreken de huid onbeperkt vol kunnen schelden, dan snap ik dat er idd de behoefte is daar even over van gedachten te wisselen. Mij is het ook niet om een forummer/forummers in het bijzonder te doen. Ik vind het banbeleid van viva heel selectief. Dit is voor mij btw de eerste ban die ik ooit heb gekregen en als ik kijk waarvoor, dan kan ik het er met de beste wil van de wereld niet mee eens zijn.
Nu ben je in the picture bij de mods, en kun je vaker bannen verwachten om niks. Just saying...
DownrightSpoonbill69
21-07-2021 om 20:39
aardbei35 schreef op 21-07-2021 om 20:37:
[..]
Dan wil ik je vragen om toch nog eens goed je topic te doorlopen en met name wat je een kwartier terug hebt gezegd.
aardbei35
21-07-2021 om 20:43
Nose schreef op 21-07-2021 om 20:39:
[..]
Dan wil ik je vragen om toch nog eens goed je topic te doorlopen en met name wat je een kwartier terug hebt gezegd.
Daar sta ik ook achter, hoor. Ik heb een afkorting van een forumnaam gebruikt. En nogmaals; het is niet mijn doel om een of meerdere forummers in een kwaad daglicht te zetten. Je kunt trouwens bij viva in dat topic ook lezen hoe die persoon zich daar tegen meerdere forummers opstelt. Dat vind ik best discutabel.
DownrightSpoonbill69
21-07-2021 om 20:44
aardbei35 schreef op 21-07-2021 om 20:43:
[..]
Daar sta ik ook achter, hoor. Ik heb een afkorting van een forumnaam gebruikt. En nogmaals; het is niet mijn doel om een of meerdere forummers in een kwaad daglicht te zetten. Je kunt trouwens bij viva in dat topic ook lezen hoe die persoon zich daar tegen meerdere forummers opstelt. Dat vind ik best discutabel.
War heb je het over? Afkorting forumnaam?
Saga
Smyle60 schreef op 21-07-2021 om 20:43:
Ohhhhhhhhhhhhhh, het is bewezen, dat o zo aanvallende, zichzelf ophemelende zwelgvollukje van Viva wat 24/7 daar zichzelf zit op te hemelen zit nu en masse hier en masse. Veel plezier hier met jullie sneue leventje en bashgedrag. Dacht dat jullie VIva zo geweldig vonden maar ja, als je jezelf laat anonimiseren moet je wat nietwaar.
![]()
De groeten van Gerrit/aka aardbei53
aardbei35
impala schreef op 21-07-2021 om 20:39:
[..]
Nu ben je in the picture bij de mods, en kun je vaker bannen verwachten om niks. Just saying...
Tsja, het is verschrikkelijk hè
Je hebt dus zelf vaker een ban gehad na je eerste als ik je goed begrepen heb?
watertoren
21-07-2021 om 20:46
impala schreef op 21-07-2021 om 20:35:
[..]
Ik snap helemaal wat je bedoelt en ik ben het er ook mee eens. Maar als je net weer een ban hebt opgelopen, of iets anders idioot hebt meegemaakt daar, is er ook de behoefte om je hart te luchten. En dit is een Viva topic, en je kunt het ook niet lezen. Ik hink een beetje op twee gedachten. Hart luchten over de algemene gang van zaken daar ok, specifieke viva forummers afbranden niet ok. Dat is mijn insteek nu.
Ik heb hier ook mijn hart gelucht en mensen dingen uit kunnen leggen. Ik had ineens een permaban en dat werd niet gemeld in het bantopic op Viva. Ik verdenk de Mods ervan dat ze geen zin hadden in reacties dat mensen wilden dat ik bleef. Dus ze hebben er niks in gezet en je kunt dan nog wel mee lezen maar niet reageren en dat is zo moeilijk. Mensen die oprecht bezorgd waren over mij en dan niet kunnen zeggen van alles gaat naar omstandigheden goed gaat.
_melon
21-07-2021 om 20:50
MevrouwJack schreef op 21-07-2021 om 20:32:
Napraat een naar topic vinden en dan hier gaan zitten napraten over topics en forummers van Viva. Beetje onlogisch.
Ik schrok er gewoon echt van. Ik ken napraat alleen van alle ophef hier en dan ga ik eens kijken en val ik meteen met m'n neus in de boter.
Of doel je op alle reacties hier voor?
redbulletje
21-07-2021 om 20:51
_melon schreef op 21-07-2021 om 20:50:
[..]
Ik schrok er gewoon echt van. Ik ken napraat alleen van alle ophef hier en dan ga ik eens kijken en val ik meteen met m'n neus in de boter.
Of doel je op alle reacties hier voor?
Wat valt er te schrikken op napraat? Meestal is dat wat gekeuvel over wat ze eten en af en toe wordt er een topic besproken. Kan me er nooit toe zetten om dat topic actief te volgen in elk geval.