Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DownrightMouse59

DownrightMouse59

16-07-2021 om 22:48

En toen bleef Viva bestaan...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sophia_! schreef op 21-07-2021 om 14:04:

De sfeer hier past veel beter bij mij, maar ik heb de afgelopen 12 jaar veel gehad aan het Viva forum. Dat mag ook weleens gezegd worden

Ik heb ook heus wel zitten mopperen soms, maar er is daar meer goeds dan slechts te vinden.

Klopt heel veel plezier gehad van het VIVA forum en ook dingen van geleerd!

Lizzyliz schreef op 21-07-2021 om 15:40:

Als je lid bent van de bieb kun je de app Tijdschriftenbieb downloaden en dan kun je gratis tijdschriften lezen zoals Flair, Psychologie Magazine, Happiness, Nouveau, Margriet, Vrij Nederland etc. De nieuwste, dus geen ouwe meuk.

Dit had ik beter niet kunnen weten, kom ik helemaal niet meer aan het huishouden toe 

willem1959 schreef op 21-07-2021 om 11:28:

[..]

Ik had die mail ook. Je kon antwoorden wat of je er van vond. Duimpje op of duimpje neer. Ik koos dus voor duimpje neer. En dan kan je invullen waarom.

Dat duimpje had ik nog niet eens gezien.
Ik laat het ook zo.
Heb de mail snel gelezen en weggedaan.

Viva forum heeft ook zeker positieve punten anders had ik er destijds ook geen account op aangemaakt.

Ik vind het heerlijk om met een tijdschrift in de tuin of op de bank te liggen. Ik ben opgegroeid met tijdschriften. Mijn vader werkte op een drukkerij en kreeg dat gratis. Elk jaar mocht hij een pakket aan tijdschriften kiezen die je dat jaar dan gratis kreeg. Als kind zijnde las ik de Donald Duck, Taptoe, Sjors en Sjimmie,Tina , Okkie. Elk jaar kon je het aanpassen aan de wensen van je gezin. Ik ben nu lid van de Libelle en ik koop ook regelmatig tijdschriften zoals Linda maar ook Mijn Geheim en Anoniem. 

Ik heb ook een tijdje een abonnement gehad op Viva. Toen ik voor de eerste keer op het forum naar mijn mening een onterechte ban heb gehad toen heb ik gelijk mijn lidmaatschap opgezegd. Ik ben toen telefonisch benaderd door Sanoma. Toen ik uit legde waarom ik geen lid meer wilde zijn zei de telefoniste van : O, jij ook al, wat jammer want dit maken wij zo dikwijls mee. 

Aquarius27

Aquarius27

21-07-2021 om 18:15

watertoren schreef op 21-07-2021 om 07:12:

[..]

Ik zag toevallig net dat ik gisteren ook een mail heb gehad. Ik heb een permaban.

Ik ook 

watertoren schreef op 21-07-2021 om 18:14:

Ik heb ook een tijdje een abonnement gehad op Viva. Toen ik voor de eerste keer op het forum naar mijn mening een onterechte ban heb gehad toen heb ik gelijk mijn lidmaatschap opgezegd. Ik ben toen telefonisch benaderd door Sanoma. Toen ik uit legde waarom ik geen lid meer wilde zijn zei de telefoniste van : O, jij ook al, wat jammer want dit maken wij zo dikwijls mee.

Haha, grappig dat dat blijkbaar vaker gebeurde. Ze hebben dus hun eigen klantenbestand weggejaagd door hun modbeleid

(Ik heb net ook weer 'n 24-uurs ban opgelopen)

redbulletje schreef op 21-07-2021 om 18:17:

[..]

Haha, grappig dat dat blijkbaar vaker gebeurde. Ze hebben dus hun eigen klantenbestand weggejaagd door hun modbeleid

(Ik heb net ook weer 'n 24-uurs ban opgelopen)

Haha, serieus, wat heb je gedaan dan? 

watertoren schreef op 21-07-2021 om 18:20:

[..]

Haha, serieus, wat heb je gedaan dan?

Mijn mening gegeven in het topic over naar Carré gaan voor massa-afscheid van PRdeVries. Niet meegaan in de massahysterie valt blijkbaar onder provoceren. En ondertussen scheldt FV iedereen openlijk verrot in dat topic. Geen idee of zij ook een ban heeft voor het non stop op de man spelen, ze blijft verdacht vaak buiten schot. 

Ik heb nu mijn eerste ban te pakken en mag om 23.33 uur weer op het viva-forum terugkomen. Ik heb het gevoel dat de moderators daar vaker onterecht forummers een ban geven. Als je nu mensen uitscheldt, beledigd, bedreigd, persoonlijk wordt of iets wat ik in dit rijtje misschien nog niet heb genoemd, dan kan ik me een ban voorstellen. Maar gebanned worden omdat je o.a. de berichtgeving m.b.t. de dood van Peter R. de Vries (en vooral dat mensen uren in de rij voor Carré gaan staan) en de daaropvolgende collectieve rouw anders beleeft of niet begrijpt levert je dus, wrs met dank aan bepaalde forummers, een (tijdelijke) ban op?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-07-2021 om 18:25

FV heeft ook een ban, 6 uur afkoelen. 
Het bansysteem is dan ook aangepast? Of hadden ze die al? 

Friezinnetje schreef op 21-07-2021 om 18:25:

FV heeft ook een ban, 6 uur afkoelen.
Het bansysteem is dan ook aangepast? Of hadden ze die al?

Wat bijzonder dat zij maar 6 uur heeft en ik 24 terwijl zij nonstop aan 't schelden was op iedereen die het niet met haar eens was. 

redbulletje schreef op 21-07-2021 om 18:25:

[..]

Mijn mening gegeven in het topic over naar Carré gaan voor massa-afscheid van PRdeVries. Niet meegaan in de massahysterie valt blijkbaar onder provoceren. En ondertussen scheldt FV iedereen openlijk verrot in dat topic. Geen idee of zij ook een ban heeft voor het non stop op de man spelen, ze blijft verdacht vaak buiten schot.

Inderdaad. Dit heb ik ook naar Vivaforum gemaild dat me dat is opgevallen en ik m'n ban onterecht vind. Geen idee of het helpt maar deed het meer om m'n eigen irritatie te kanaliseren.

redbulletje schreef op 21-07-2021 om 18:25:

[..]

Ik lees nog wel elke dag mee op Viva. Ik heb dat topic gezien ja en zag dat FV iets schreef van je moet je bek houden of zo tegen jou. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.