Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DownrightMouse59

DownrightMouse59

16-07-2021 om 22:48

En toen bleef Viva bestaan...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sophia_!

Sophia_!

21-07-2021 om 14:04

De sfeer hier past veel beter bij mij, maar ik heb de afgelopen 12 jaar veel gehad aan het Viva forum. Dat mag ook weleens gezegd worden   

Ik heb ook heus wel zitten mopperen soms, maar er is daar meer goeds dan slechts te vinden. 

Om de sfeer op beide fora te behouden is het misschien handig ook de daar (of hier) geplaatste reacties op eigen fora te houden 

Sophia_!

Sophia_!

21-07-2021 om 14:05

Tover-Feetje schreef op 21-07-2021 om 14:04:

Om de sfeer op beide fora te behouden is het misschien handig ook de daar (of hier) geplaatste reacties op eigen fora te houden

Goed plan 

Smyle60 schreef op 21-07-2021 om 13:53:

Dat zijn ook van die wijven die ge hele dag niks anders doen dan op een forum iemand of iets te zoeken om hun sneue leventje te verrijken door anderen de maat te nemen op een manier die echt belachelijk is. Sneue tuthola's zonder leven zijn dat. En wat erger is: die vinden zichzelf nog helemaal the bomb ook nog

Wat jij niet doet natuurlijk...

ik vind tijdschriften ook duur, ik lees ze zelf wel in de bieb oid. En dan eigenlijk de woon en tuin tijdschriften

Zat net dit topic op Viva te lezen....https://forum.viva.nl/reizen/vandaag-naar-amsterdam-carr/list_messages/480229/4 en dan blijkt wel weer wat een vies volk daar zit, die reacties op een normale vraag en de manier waarop de meningen van die zure mutsen wordt verkondigd, zo agressief en ikke-ben-veel-beter. Dat zijn ook van die wijven die ge hele dag niks anders doen dan op een forum iemand of iets te zoeken om hun sneue leventje te verrijken door anderen de maat te nemen op een manier die echt belachelijk is. Sneue tuthola's zonder leven zijn dat. En wat erger is: die vinden zichzelf nog helemaal the bomb ook nog

Nikszeggende zielige sneutrutten met een grote bek en geen eigen leven.

Nou nou nou wat een aannames zeg.Van zulke praat word je echt geen mooier mens van hoor. Ik lees niet meer mee op Viva en dan is het toch niet de bedoeling dat ik  alsnog het hier  kan lezen.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

21-07-2021 om 14:08

Tover-Feetje schreef op 21-07-2021 om 14:04:

Eens, al mogen mensen natuurlijk best hun mening geven, zowel hier als daar, zolang het maar geen wedstrijdje wordt.

Zo ben ik het bijv ook eens met de post van Sophia, ik heb heel veel gehad aan het Viva forum, maar toen was er ook haast geen alternatief. Nu zijn deze er wel en is het mooi dat men een keuze heeft die voor een ieder persoonlijk is.

SugaryPanther19

SugaryPanther19

21-07-2021 om 14:10

GroenTuintje schreef op 21-07-2021 om 14:06:

ik vind tijdschriften ook duur, ik lees ze zelf wel in de bieb oid. En dan eigenlijk de woon en tuin tijdschriften

Ja, laten we ons eigenlijke gesprek niet vergeten.....

Ik ging vroeger, voor corona, vaak naar cafés met een grote leestafel, maar vind nu alles vies dat een ander heeft aangeraakt. Kom daar ook niet meer overheen. Zelfde geldt voor een bieb.

Blijf wel mijn lidmaatschap betalen, om ze te steunen, want belangrijk voor educatie van de jeugd - en de biebs dreigen ook met corona deels ten onder te gaan met plannen voor opheffen enzo.

Maar over de bladen als Margriet, Libelle, Viva, ik heb een enorme stapels ingebonden Margrieten, Libelles en Panorama's uit de dertiger en veertiger jaren en serieus, in al die decennia is de (basis)inhoud nog steeds zo goed als hetzelfde, heel grappig om door die oude tijdschriften door te bladeren 

Vooral zaken als:  breipatroon voor een zondagsch vestje voor zusje en de toen al witmakende tandpasta's 

Ik heb ook zeker veel gehad aan het Vivaforum. Mijn hele persoonlijke ontdekkingstocht begon daar in het topic waar ik nu al tien jaar meubilair ben. Dat zal altijd een speciaal plekje voor mij houden Daar schrijf ik dan ook nog steeds.

Alle rellen en gedoe forumde ik zoveel mogelijk omheen, maar door het ontstaan van Via merkte ik wel dat ik toe was aan een forum met een voor mij relaxtere sfeer. Maar dat is heel persoonlijk

SugaryPanther19

SugaryPanther19

21-07-2021 om 14:13

Smyle60 schreef op 21-07-2021 om 14:10:

Maar over de bladen als Margriet, Libelle, Viva, ik heb een enorme stapels ingebonden Margrieten, Libelles en Panorama's uit de dertiger en veertiger jaren en serieus, in aBizl die decennia is de (basis)inhoud nog steeds zo goed als hetzelfde, heet grappig om door die oude tijdschriften door te bladeren

Bizar, je zou toch denken dat de sexuele revolutie voor heel andere interviews zou zorgen? Maar waarschijnlijk bedoel je de opzet: zo van fait divers, naar interview, naar beauty, naar gezondheid, weer een verhaal van een lezer, de kookrubriek, de make-over etc.

Zat net dit topic op Viva te lezen....https://forum.viva.nl/reizen/vandaag-naar-amsterdam-carr/list_messages/480229/4 en dan blijkt wel weer wat een vies volk daar zit, die reacties op een normale vraag en de manier waarop de meningen van die zure mutsen wordt verkondigd, zo agressief en ikke-ben-veel-beter. Dat zijn ook van die wijven die ge hele dag niks anders doen dan op een forum iemand of iets te zoeken om hun sneue leventje te verrijken door anderen de maat te nemen op een manier die echt belachelijk is. Sneue tuthola's zonder leven zijn dat. En wat erger is: die vinden zichzelf nog helemaal the bomb ook nog

Nikszeggende zielige sneutrutten met een grote bek en geen eigen leven.

Ga dat lekker daar vertellen, toetsenbordheld. 

GroenTuintje schreef op 21-07-2021 om 14:06:

In de vakantie koop ik altijd zo een pakket met wat bladen en voor de rest lees ik de Linda etc bij de kapper. Heerlijk ontspannend moment,  kop koffie erbij terwijl de haarverf zijn werk doet. 

PriceyRook54

PriceyRook54

21-07-2021 om 14:15

Ik was zo’n 25 jasr geleden verslaafd aan tijdschriften, Viva, Flair, ik las zelfs Libelle en Margriet.
Mijn familie nam ze nog wel voor me mee de afgelopen jaren, als ze op visite kwamen, maar dan was het echt blader-blader en in het oud papier. Echt totaal geen interesse meer in. 

PriceyRook54

PriceyRook54

21-07-2021 om 14:16

Pauwlene schreef op 21-07-2021 om 14:14:

[..]

In de vakantie koop ik altijd zo een pakket met wat bladen en voor de rest lees ik de Linda etc bij de kapper. Heerlijk ontspannend moment, kop koffie erbij terwijl de haarverf zijn werk doet.

Sinds Corona heeft de kapper geen tijdschriften, en geen koffie, meer. Ik neem nu mijn Kindle mee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.