Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DownrightMouse59

DownrightMouse59

16-07-2021 om 22:48

En toen bleef Viva bestaan...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

20-07-2021 om 22:07

Broodtrommel schreef op 20-07-2021 om 22:04:

[..]

Yup that's me, alleen zijn daar de kleuren van mijn ava net andersom

Denk dat ik ooit iets van je gekregen heb. Omdat je me iets leuks gunde. Ik pb je anders even. 

Oh wat leuk. Vroeg me al af wat er met sommige forummers was gebeurd. 

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

20-07-2021 om 22:34

Ik heb het tabblad viva op de laptop gesloten. Keek er steeds minder op en miste er niks aan, dus nu maar dicht. Op anoniem was ik er al. Ik blijf hier plakken.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

20-07-2021 om 22:34

ShaunTheSheep schreef op 20-07-2021 om 22:34:

Ik heb het tabblad viva op de laptop gesloten. Keek er steeds minder op en miste er niks aan, dus nu maar dicht. Op anoniem was ik er al. Ik blijf hier plakken.

✌️👌

Ben begonnen op viva toen ik zwanger was van de oudste. Die wordt bijna 18. Lang geweest. Soms heel vaak, soms had ik minder tijd. Maar bijna wel dagelijks aangeklikt. Veel gelezen, gelachen, geërgerd en ook geleerd.
Met 2300 posts vooral een meelezer. Ik baalde toen ik hoorde dat het stopte. 

Hier een nieuw account gemaakt en toen ik hoorde dat het op viva doorging besloten om me op dit forum te richten. Het werkt goed, ik zie bekende gezichten en er wordt al aardig veel geschreven. Leuk! 

Er zijn nog een paar topics die ik lees op viva, maar ik blijf denk ik verder hier.

Maree schreef op 20-07-2021 om 18:06:

Ik heb geen mail gehad, maar had me al laten anonimiseren, zou het daarmee te maken hebben?

Niet dat het uitmaakt trouwens, maar nieuwsgierigheid

Ik zag toevallig net dat ik gisteren ook een mail heb gehad. Ik heb een permaban.

watertoren schreef op 21-07-2021 om 07:12:

[..]

Ik zag toevallig net dat ik gisteren ook een mail heb gehad. Ik heb een permaban.

PriceyRook54

PriceyRook54

21-07-2021 om 10:24

watertoren schreef op 21-07-2021 om 07:12:

[..]

Alweer? Of is dit een nieuwe?

ik heb werkelijk geen idee met welk emailadres ik me ooit aangemeld heb, die zal waarschijnlijk niet meer bestaan. 

PriceyRook54

PriceyRook54

21-07-2021 om 10:25

famke76 schreef op 20-07-2021 om 23:00:

Ben begonnen op viva toen ik zwanger was van de oudste. Die wordt bijna 18. Lang geweest. Soms heel vaak, soms had ik minder tijd. Maar bijna wel dagelijks aangeklikt. Veel gelezen, gelachen, geërgerd en ook geleerd.

Hier een nieuw account gemaakt en toen ik hoorde dat het op viva doorging besloten om me op dit forum te richten. Het werkt goed, ik zie bekende gezichten en er wordt al aardig veel geschreven. Leuk!

Er zijn nog een paar topics die ik lees op viva, maar ik blijf denk ik verder hier.

Ik schreef 15 jaar geleden ook op de babypijler, op zo'n maandtopic, kindernamen, foto's, álles werd gedeeld. Niet slim achteraf, maar ja. 

LightheartedEmu17

LightheartedEmu17

21-07-2021 om 10:50

Ainne schreef op 21-07-2021 om 10:25:

[..]

Ik schreef 15 jaar geleden ook op de babypijler, op zo'n maandtopic, kindernamen, foto's, álles werd gedeeld. Niet slim achteraf, maar ja.

Als jij het niet kunt terugvinden (mocht je iets willen wijzigen) dan anderen waarschijnlijk ook niet 

Alles van 15 jaar geleden is al gewist.

Broodtrommel schreef op 20-07-2021 om 21:58:

Merk dat ik Viva zo nu en dan nog even check maar voel weinig behoefte daar nog te posten. Dit forum is zo veel gebruiksvriendelijker. Begin hier bijna op een spammert te lijken

Dat is mijn ervaring ook. Ik heb ook het idee dat Viva over een tijdje alsnog de stekker eruit gaat trekken dus naast dat de gebruiksvriendelijkheid van Viva me niet aantrekt, is dat medemotivatie om gewoon hier te lezen en te posten. 

Ik vind de forummers hier veel vriendelijker ook. Op Viva leek het wel een sport om mensen af te kraken en nog dieper te duwen. Ik had er zelf geen last van omdat ik vooral een meelezer was, maar na een tijdje had ik dat venijnig gedoe echt wel gehad.

famke76 schreef op 20-07-2021 om 23:00:

Volgens mij herken ik jouw nick wel. Weet niet meer waarvan. Ik dacht misschien Singles, maar gezien wat je schrijft over zwangerschap twijfel ik. Leuk dat je er bent in elk geval!

MidasWolf schreef op 20-07-2021 om 11:45:

voor de geïnteresseerden
Dit was de mail hierover.

Beste forummer,

Het forum blijft bestaan!

Goed nieuws: het forum blijft bestaan! De eerdere boodschap dat het forum op 2 augustus 2021 zou sluiten, is dan ook niet meer van kracht. Je account blijft dus ook actief. De hoeveelheid reacties op het voorgenomen besluit om te stoppen met het forum, is enorm.

DPG Media (uitgeverij van het forum) heeft besloten om het voortbestaan van het forum te borgen. Gezien VIVA stopt als merk, werken we de komende periode uit hoe we dit het beste kunnen doen.

Voor nu: fijne zomer en blijf lekker forummen!

Ik had die mail ook. Je kon antwoorden wat of je er van vond. Duimpje op of duimpje neer. Ik koos dus voor duimpje neer. En dan kan je invullen waarom.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.