Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DownrightMouse59

DownrightMouse59

16-07-2021 om 22:48

En toen bleef Viva bestaan...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Aviendha schreef op 17-07-2021 om 21:27:

[..]

Er was nog een andere blondie, in mijn hoofd was er een gekke blondie en een normale blondie. Bij de gekkie had ik dit beeld, bij de normale (dat was jij, dus) niet hoor.

Volgens mij was dat barbie die allemaal foto's van zichzelf plaatste.

Sophia_!

Sophia_!

17-07-2021 om 21:30

watertoren schreef op 17-07-2021 om 21:29:

[..]

Volgens mij was dat barbie die allemaal foto's van zichzelf plaatste.

Oh ja, Barbie! Ik zat te denken hoe zij ook alweer heette. Zij was ook grappig 

Wel heel anders dan jij idd.

ik dacht dat er ook nog een Blondie met een nummer was, en die had altijd hele rare dingen over seks met vreemde mannen, ook weirde adviezen aan mensen vol met schrijffouten. Had het idee dat het geen troll was maar een verslaafde ofzo xD maar misschien heb ik het verkeerd onthouden hoor en heette deze Barbie

Om iets duidelijk te maken wil ik zeggen dat ik dus niet werk maar wel vrijwilligerswerk doe achter de bar bij onze voetbalkantine waarvoor ik een kleine bijdrage krijg. Dat werk doe ik heel erg graag!

watertoren schreef op 17-07-2021 om 21:33:

Om iets duidelijk te maken wil ik zeggen dat ik dus niet werk maar wel vrijwilligerswerk doe achter de bar bij onze voetbalkantine waarvoor ik een kleine bijdrage krijg. Dat werk doe ik heel erg graag!

Lijkt mij ook super leuk. En boeie dat je niet werkt, volgens mij zijn vrouwen gewoon jaloers. Snap niet dat mensen zich zo druk maken om de persoonlijke keuze van iemand op internet. 

SugaryPanther19

SugaryPanther19

17-07-2021 om 21:37

watertoren schreef op 17-07-2021 om 21:25:

[..]

Wat lief , dank je wel. Het ontroerd me echt. Ik werk nog steeds in de voetbalkantine. Niet veel dit jaar door Corona.

Ik vind het echt naar voor je om te horen hoe het bij VF afliep. Maar leuk om te lezen dat je nog steeds in de voetbalkantine werkt, ik lees graag je verhalen weer verder!

DistinctMarten43

DistinctMarten43

17-07-2021 om 21:40

Nose schreef op 17-07-2021 om 21:05:

Ik denk eerlijk gezegd wel dat ik weet hoe het komt. Maar goed dat is mijn mening.... Ik denk dat zulke forummers in het dagelijks leven het moeilijk hebben of stil en terug getrokken leven. Daarnaast denk ik ook dat het wat oudere mensen zijn en geen tieners. Op een of andere manier kun je van achter je scherm je frustratie kwijt wat je in het echte leven niet kunt. Er zijn dan altijd weer volgers die vanachter hun scherm hard mee gaan doen. Ik denk echt dat als ik ze in het echt zie dat mijn mond open valt en dat ik denk......NEEEEE SERIEUS!!!

Nee joh, tuurlijk niet.

CharliesA schreef op 17-07-2021 om 21:37:

[..]

Ik vind het echt naar voor je om te horen hoe het bij VF afliep. Maar leuk om te lezen dat je nog steeds in de voetbalkantine werkt, ik lees graag je verhalen weer verder!

Dat ga ik zeker doen hoor maar het is nu zomerstopbij de voetbal.

Wat is er hier veel geschreven zeg! Ik ben nog wel even bezig met bijlezen en hartjes klikken!

Over voetbal gesproken, geen liefhebbers hier? Euro20 heb ik met plezier gevolgd op Viva. 

Sophia_! schreef op 17-07-2021 om 21:30:

[..]

Oh ja, Barbie! Ik zat te denken hoe zij ook alweer heette. Zij was ook grappig

Wel heel anders dan jij idd.

Jaaah Barbie! Zo jammer dat die werd weggepest, daar moest ik altijd heel erg om lachen.

kay89 schreef op 17-07-2021 om 21:52:

Over voetbal gesproken, geen liefhebbers hier? Euro20 heb ik met plezier gevolgd op Viva.

Weet je, ik ben absoluut geen voetballiefhebber maar werk wel in een voetbalkantine. Dat is zo gegroeid. Mijn man was leider en ging al snel in het bestuur. Daarna ging ik achter de bar werken . maar echt voetbal volgen deed ik nooit. Mijn man wel en mijn zoon ook en voor Westerpaviljoen ze zijn voor Feyenoord! 

kay89 schreef op 17-07-2021 om 21:52:

Ja! Grote liefhebber.  Sowieso van sport, binnenkort de Olympische Spelen is ook gaaf. Gaan we dat ook volgen hier? 

Aviendha schreef op 17-07-2021 om 21:33:

ik dacht dat er ook nog een Blondie met een nummer was, en die had altijd hele rare dingen over seks met vreemde mannen, ook weirde adviezen aan mensen vol met schrijffouten. Had het idee dat het geen troll was maar een verslaafde ofzo xD maar misschien heb ik het verkeerd onthouden hoor en heette deze Barbie

Blondie456, uit Brabant. Zij schreef nooit over seks etc.

Barbie vond ik wel leuk. Zij poste alleen maar foto's.

Liara schreef op 17-07-2021 om 22:04:

[..]

Ja! Grote liefhebber. Sowieso van sport, binnenkort de Olympische Spelen is ook gaaf. Gaan we dat ook volgen hier?

Dat vind ik altijd leuker dan voetbal, dus ik waarschijnlijk wel met een schuinoog. Misschien zelfs één hele

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.